Page 1 of 3 123 LastLast

Default 2nd Hand 2010 civic or brand new 2013 civic?

Mga experts.. ngayu ko ug advice.. naa ko nakita 2010 civic mga 10k pa lang ang mileage negros plate.. payts na ba kaha? or brand new nlg jud paliton para way libog?

if kaya sa budget bnew nlng ts. at least naa ka peace of mind.

Quote Originally Posted by Gisborn View Post
    if kaya sa budget bnew nlng ts. at least naa ka peace of mind.
    mao sad lagi pero sayang sad tong 2010 n civic

Bisan unsa pa na butang ts, nindot jud na ang brandnew. If you want na maka cheaper ka, 2nd nalang

Quote Originally Posted by punk8ska View Post
    Bisan unsa pa na butang ts, nindot jud na ang brandnew. If you want na maka cheaper ka, 2nd nalang
    kay if mg accesorize sa bnew ma void man iyaha warranty dba? so ma hug ko sa stock for 2-3 years?

If okay pa ang condition sa 2010 civic and big kaayo ang difference sa price compared to the brand new, i would recommend getting the second hand. Grabe man mu-depreciate ang value sa cars. Sakit paminawn kung palit ka ug bnew. Hehehe.

But if naa ka enough budget and you want some peace of mind and the perks that comes with buying a bnew car, go get it.

Quote Originally Posted by friedrich View Post
    If okay pa ang condition sa 2010 civic and big kaayo ang difference sa price compared to the brand new, i would recommend getting the second hand. Grabe man mu-depreciate ang value sa cars. Sakit paminawn kung palit ka ug bnew. Hehehe.

But if naa ka enough budget and you want some peace of mind and the perks that comes with buying a bnew car, go get it.
    unsa na perks makuha sa new car boss? murag daku2 sad difference.. 650 ra man tong 2010 gud nya 10k mileage pa.. ako plan.. punan nlg ug back sensor ug bodykit para choi2 sad gamay kay stock ra jud to..

You have the usual perks like warranty for parts and repair, free registration (idk with honda but others offer 2-3 yrs), and of course you have the new model - new looks, new features.

Naa pa na lain2x i-offer ang dealers nimo. Try to inquire lang.

By the way dili ko expert boss ha. Ako lang na opinion and based sa akong mga nabasahan.
    Last edited by friedrich; 09-15-2013 at 07:12 PM.

Quote Originally Posted by friedrich View Post
    You have the usual perks like warranty for parts and repair, free registration (idk with honda but others offer 2-3 yrs), and of course you have the new model - new looks, new features.

Naa pa na lain2x i-offer ang dealers nimo. Try to inquire lang.
    Ah I see mao ba.. ni ad2 ko ganina.. pero murag add on man sa price ang rgistration and uban pa..

Naa to existing thread dri about bnew vs. 2nd hand. It was very informative and could help you a lot on your decision. Naa pa to sila computations. I'll try if ako pa ba to makit-an.

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast