Page 1 of 3 123 LastLast

Default Land trip from Cebu to Manila.. suggestions?

Mangayo ta ko ug advice..

Mo relocate ko sa manila for 2 years.
    Dad-on nako awto pero halos P10,000 man ang pa ship sa awto sa superferry.. maka kurat
    So plano ko mag land trip nalang from cebu to manila para dala pud bakasyon.

Advisable bamag land trip? Rainy season bya karon.
    Then unsa ang route ani.. Agi pako Ormoc?
    Asa mga nindot nga stopover?

Kinsay naka suway na ani.. please advice..

Salamat ...

Default Re: Land trip from Cebu to Manila.. suggestions?

Inday O,

It has been awhile since I have been on that Ormoc-Pasay land trip, but I did take that, just for fun and for the experience. Hence, I am not certain if the Matnog ferry (Sorsogon) to Allen in Samar is still operating. That is your critical link in that land route to Manila. I would recommend that you load up your vehicle in that Manila-Cebu ferry instead of taking the land route. However, if you should decide and take that land trip...

The Ormoc to Tacloban route is OK. I think that is about a 2.5-3 hour trip. The Tacloban to Allen (Samar) leg gets old really quick. The road was OK (I dont know if the govt has done any work on that road). In the past, there were only 2 trips on the Allen-Sorsogon ferry crossing -- may or may not have changed. So, if you miss the morning run, then it is a looooong way until the PM run. Then you are over on the Luzon side, with an eternity of driving ahead. I remember I took the bus to see Mt. Mayon along the route. Of course we passed Mt. Mayon at 2 in the morning----at least it was a moonlit night, I got to see the cone... Then more driving... Other tidbits along the route: the Quezon "bituka ng manok" leg, as the name suggests, is very circuitous. During my first trip on board a public bus, I remember the cans of crackers falling from the overhead bins when the bus driver was negotiating the curves; in another trip, I remember passing a (dead) body on the road in one of the Samar towns -- nobody wanted to stop for anything; in my first trip, the ferry boat was being repaired and we were stranded in Allen, and boy, the wait was looooongggg. BTW, the Cebu to Ormoc ferry crossing is not too bad. There was a time when a ferry boat travelled to Isabel. Very convenient in moving cars and trucks. Now I don't know if that ferry is still operating.

This is where my memory fails me---and you can tell it has been a long time since I have taken the trip. But others should be able to fill in and will certainly recommend that you load up your car on that Manila-bound boat, and arrive in Manila relaxed and refreshed. Best of luck.

P.S. If you do decide to take that land trip, and if you pass by the Mt. Mayon area in broad daylight, do make a quick stop by the Cagsawa ruins. But then again, please heed my suggestion (see above).

Quote Originally Posted by inday_opel
    Advisable bamag land trip? Rainy season bya karon.
    ikaw ra gyud maka desisyon ana pero maka hatag ko ug mga tips para maka desisyon ka.

Then unsa ang route ani.. Agi pako Ormoc?
    duha ang imong agi-anan, puede nimo gamiton ang eastern ug western (pero wala ko kasuhito ani) visayas.
    kung eastern puede kang mag Ormoc or Isabel pero suggestion naku mag Ormoc kana lang.
    Ormoc to Tacloban wala ko kabalo kung unsa ne ka lay-ah pero okay ang road going to Tacloban
    Samar
    Tacloban to Catbalogan, expect 1st 52Kms nga maajo & dalan while remaining ngila-ad na kaajo
    Catbalogan to Calbayog, grabe kaajo ka liba-ong ang dalan kung mag sugod na gani ko ug drive aning dapita, ako ne gi tagan ug offroading in the higway
    Calbayog to Allen, wala gihapon ayo ang dalan pero bentaha gamay sa Cat to Cal nga road
    Overall sa Samar drive deli maajo ang road sa Samar kung sedan lang ang imong ride mas maajo kung SUV, likaje nga maka beyahe kasa Samar ug gabi-i kay kuyaw sa Highway robbery ug maka likay pud ka sa mga sungaka-an sa dalan. Mga 200Kms - 300Kms ang imong beyahe-on from San Juanico bridge to allen pero mo navigate ka pod bali 8 hrs - 10 Hrs tungod sa road condition. Kung puede likaje ang pagkaon sa Samar
    Bicolandia
    Matnog - Sorsogon - Legazpi, maajo man ang dalan, puede nimong eh floor ang pedal & get your top speed
    Legazpi - Naga, same with Matnog to Legazpi road
    Naga - Lucena, gamita ang diversion road from Sipucot to Calaug para maka save ka ug time, kanang diversion road gitawag na ug Andaya h-way & youll expect nga ngil-ad ang dalan pero deli kasing ngil-ad sa Samar then kung maka labay kasa bituka nga manok ug buntag mas maajo kay deli foggy ang road & slippery. Ug sa Andaya H-way ajaw ug kaadlawon kay daghan kaajong bus & trucks nga barumbado sa dalan.
    Lucena - Manila, normal road condition ug expect nga traffic pag abot nimo sa Batangas & Laguna province
    Overall sa Luzon drive, 500Kms - 600Kms road trip pero eh drive lang na nimo for 12 Hrs - 13 Hrs tungod sa maajong dalan sa Bicolandia

Asa mga nindot nga stopover?
    Leyte:
    Red Beach
    San Juanico Bridge
    Samar
    Calbayog, daghan ug maajong Caves & Falls pero wala pa naku ma testingi
    Luzon
    Cagsaw Ruins
    Naga Simbahan for Penafrancia
    Actually daghan nga maajong stopover

ferry
    no worries daghan nang ferry karon ug mo shell-out kalang less than 1K para maka tabok imong ride kung sedan & SUV

gas
    mahal na raba, akong experience kaniadto i pumped 3K-4K Php para sa 2.0Li nga Corona ug 4K-5K Php para sa 2.0Li nga Escape & my bro n law pumped 2K-3K para sa ijang diesel nga X-wind

Salamat sa inyong mga advice..

In other words, para sa land trip.. it would take me more or less 20 hours of travel.
    This is including the driving and the ferry ride. It would cost me around 4K of gas.
    Hing mahal naman pud ang gas gud. Plus around 1K for the ferry ride to Samar..

Roughly, I save 5K if have the land trip.

I and my companion are not familiar with the roads and highways. Bisag nka land trip ko sa
    una From Bicol to Manila... wala naman gyud ko nahinumduman.. I remember mga 8-10 hours to sa bus though.

Okay unta if somebody who is seasoned in land tripping from Cebu to Manila is with us. Kami ra man gud duha ako
    bf kuyog. Mag puli puli mi ug drive.

Bitaw? Daghan mga highway robbers? Basta nakadungog ko kuyaw dha pud lagi sa Samar.. Bukid man gud dha..
    Ako sa huna hunaon.. Pero karon murag padung gyud mi mag barko..

Thanks guys sa inyong mga advice..

Inday O,

Twenty hours is a very conservative estimate IMHO. The ferry crossing between Matnog and Allen is a big production in itself. Figure on 30-36 hours, including all the rest, fuel, food and whatever stops. Then there are other variables like flats, mechanical breakdown, rough weather, etc. Unless you really have to, I suggest you pay for the extra 5K and load your vehicle on that boat. I can see it now: Cost of Loading Vehicle on Boat, Php10,000. Snacks on board, Php 1000. Quality time with BF: Priceless :mrgreen:

Best of luck.

In other words, para sa land trip.. it would take me more or less 20 hours of travel.
    This is including the driving and the ferry ride. It would cost me around 4K of gas.
    Hing mahal naman pud ang gas gud. Plus around 1K for the ferry ride to Samar..
    Roughly, I save 5K if have the land trip.
    20 Hrs from Cebu, i think you cannot make it.
    Ang pinaka ka paspas nakung beyahe (Leyte - Manila) so far mga 23 Hrs with almost an hour waiting period sa pag load sa ferry. Ang kauban nakung mag drive medyo pas-pas mag mapadagan while pag kami lang ni wifey mo abot me ug 25 Hrs - 27 Hrs. Ang pinaka ka dugay pud nakung beyahe almost 35 hrs, ang akong tire sidewall na knock-out somewhere in Samar then deli ko familiar kung asa jack-an pag nag ilis ug ligid. Mag ready kana lang ng 6K - 7K Php para sa imong beyahe.

I and my companion are not familiar with the roads and highways. Bisag nka land trip ko sa
    una From Bicol to Manila... wala naman gyud ko nahinumduman.. I remember mga 8-10 hours to sa bus though.

Okay unta if somebody who is seasoned in land tripping from Cebu to Manila is with us. Kami ra man gud duha ako
    bf kuyog. Mag puli puli mi ug drive.
    Road familiarity ang imong concern, ajaw kabalaka kay sajun ra kaajo pag beyahe sa Manila. Kami ra man gud duha ako bf kuyog. Mag puli puli mi ug drive., geeezz whizzz Luis , ka lami ba ani paminawon

Bitaw? Daghan mga highway robbers? Basta nakadungog ko kuyaw dha pud lagi sa Samar.. Bukid man gud dha..
    Ako sa huna hunaon.. Pero karon murag padung gyud mi mag barko..
    2X a year ako mag sked ug long drive from Manila to Leyte, so far wala man ko ma timingi sa Samar. Para less ang resgo, siguradoa lang nga mo tabok mo ug Samar inig ka buntag or hajag, probably tungang gabi-i or kaadlawon namo mo abot sa Andaya H-way. Alalay nalang sa pag drive kay deli man kaajo maajo ang dalan.
    If i may, mas pili-on nakung mag land trip kaysa mag barko labi nasa panahon karon. Dugay pud raba ng beyaheng Cebu to Manila ug ang atong weather mo kalit lang ug bag-o.

Salamat kaayo sa inyo mga insights ug suggestions..

Wala pa ko ka decide kung unsa.. next week na ra ba gyud mi mang larga..

How bout inquiring sa pikas? murag pang RORO ba? not sure ko how... agi ka negros, iloilo, not sure kung naa bay direct nga pang boracay - batangas..... suggest lang ha....

The "pikas" route is interesting---a hint of adventure. However, there's a lot of sea crossings involved---and all the hassles that go with it. If there is no daily barge/car ferry service between those islands along the route, man, that would be a trip heading nowhere fast. Compare the red (via Ormoc) and yellow ("pikas") routes. NB circles denote sea crossings.

[img width=290 height=451]http://i21.photobucket.com/albums/b279/BayouPinoy/philippines_road.jpg[/img]

Blog Entries

akong conclusion inday O maau pa isakay na lang na sa supeferry imong sakyanan.....gawas nga dali ra maabut....safety pa jud imong biyahe....wala pay laing hasol.....nya malayo pa ka sa kakuyaw sa imong maagian kon mag land trip ka.... suggestion lang po

pero giganahan sad ko ani nga topic kay very impormative kaayu PLUS naa pa jud map courtesy of bayoupinoy....basta nalingaw ko sa topic!!!

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast