Page 98 of 204 FirstFirst ... 889596979899100101108 ... LastLast

up up up up sa dugong bombo ---- alang sa mga nagkinahanglan....

Quote Originally Posted by linogzkie View Post
    sa willing nga mo donate ug dugo...

STAR FM and BOMBO RADYO will conduct a nationwide blood-letting activity dubbed as ”DUGONG BOMBO” on the 6th day of November 2010. Dugong Bombo is an annual campaign of all Bombo Radyo and Star FM stations in the country in cooperation of the Philippine National Red Cross. In Cebu. ( ang venue update lang niya tamo)...
    We would like you to be a part of this essential and meaningful endeavor to save lives by asking you or the employees of your company to donate blood.
    We look forward in making you and your company our partner...a partner who will shed their blood for those who need it more badly...a partner who will prolong the lives of blood beneficiaries.
    For inquiries and clarifications, please call us at Tels. (032) 254-9143 and (032) 253-0340 .....salamat kaayo ninyo...

apil ko up ani beh.... sure na sa SM ang venue?

A+ here.. active donor ko b4 sa rbcc pero karon kay wala na kay gi reserve unta nko pero wala man jud ko ka timing nga naa sad nangayo.. so pwede rako ninyo kuhaon i pm lang or txt me 09068935638.. mas prefer nko cebu city area lang pra gamay rako gasto sa travel pero kung layo gani like lapu2x mandaue or bisag asa pa. kamo nlang bahala sa ako fare.. i repeat ha sa fare ra ko magpauli kay layo baya or kung cebu city absolutely free. nice idea diay TS.. i update lang ni nko kung mag change # ko basta much better i pm ko with subject blood donor.. thnx

pwd sad ko donate.. naka donate nko sauna.. naa ko card sa redcross.. 09223357788

common nga dugo O+

STAR FM and BOMBO RADYO will conduct a nationwide blood-letting activity dubbed as ”DUGONG BOMBO” on the 6th day of November 2010. Dugong Bombo is an annual campaign of all Bombo Radyo and Star FM stations in the country in cooperation of the Philippine National Red Cross. In SM City, Cebu.
    We would like you to be a part of this essential and meaningful endeavor to save lives by asking you or the employees of your company to donate blood.
    We look forward in making you and your company our partner...a partner who will shed their blood for those who need it more badly...a partner who will prolong the lives of blood beneficiaries.
    For inquiries and clarifications, please call us at Tels. (032) 254-9143 and (032) 253-0340 .....salamat kaayo ninyo...

up ko ani ha........

type B+ ko..90/60 lng akong bp T_T nahan ta ko mo donate..

up para sa mga dugong bombo.... dugo sa mga maisog....

di nani kinahanglan i-UP ninyo mga bro/sis... sticky nani..... which means, naa ni pirmi sa ibabao....

di nako ka-donate kay high-blood... ahak.....

Quote Originally Posted by kit_cebu View Post
    di nani kinahanglan i-UP ninyo mga bro/sis... sticky nani..... which means, naa ni pirmi sa ibabao....

di nako ka-donate kay high-blood... ahak.....
    kit_cebu, high -blood naka? bag-o lang?

ako dili ko high-blood pero dali rako masuko

11.    Advertisement