Page 547 of 641 FirstFirst ... 537544545546547548549550557 ... LastLast
Results 5,461 to 5,470 of 6409

Quote Originally Posted by shiekdomz View Post
    poetic death
    it was...until he said to glenn "don't let go"...dafuq!!! hilak glenntoy oi...ako kay nagpang-yawa panuway atong kauban nilang boang...

Quote Originally Posted by kit_cebu View Post
    it was...until he said to glenn "don't let go"...dafuq!!! hilak glenntoy oi...ako kay nagpang-yawa panuway atong kauban nilang boang...
    oh?! but she beg to differ..

hehehe.. brutal, just wondering how come the zombie.. despite being weak (hungry) they are still so strong!

i think mao ni giingon ni anne gale hurd nga second half of the season is a turning point.

seems like ang group ni rick is endangering the alexanda safe zone residents. murag nahimo silang anti-hero.

with the things they experienced outside, murag they are now more dangerous than the walkers to the alexandrians.

it's because open silang rick...and alexandrians looks like they aren't...
    and most importantly shown sa last episode, they don't value the people around them while rick and the group will kill for each other just to protect themselves...

dagan tong kuyog sa anak sa hawod sa alexandria...nya silang glenn naman nuon nibalik...
    dagan tong kuyog sa natagak sa bulldozer...nya ang nibalik kay si abraham...

sibat nalang unta silang rick kung di ma-workout...or sibat with the hot chick...errr...hot mom...

lagota sa ilang mindset nga mamiya oi.. bisag klaro pa nga pwede ma save, maningkamot ra ug ila.. murag daghan maka relate ani nga attitude.. unya ang pari pod, traydor diay kaayo ang bueng..

this would be interesting leading to season finale. if na notice ninyo everywhere they go pirmi sila maka encounter ug zombie herds. those herds will eventually runover alexandria ug ang sure gyud nga i-save ni rick kay si jessie ug iya anak.haha.

they should've killed the priest.

naay naka hearing... =)

traydor tong paria.. wa naman sa saktong pangutok. gi gisi2x gd niya ang bibliya..

I think, trouble is coming to alexandria.

Quote Originally Posted by yhokz101 View Post
    traydor tong paria.. wa naman sa saktong pangutok. gi gisi2x gd niya ang bibliya..

I think, trouble is coming to alexandria.
    you can't blame him. he had the front row seat when ricks group slaughtered the terminians in his church.

Na praning na lage to cya bro.. Wa na naka handle sa realidad. Mao btaw buhi pa to cya kay gi protectionan pd nila rick.. Cowards lang jd cya maski pa pilmiro kay wa gani niya ablihi ang church. I think he is losing it.

11.    Advertisement