Page 5 of 9 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast

sala man daw to sa genikanan...basta naay nag engon nako... kon mo solti ko basin ma bombom nya ko...

kon gedala pato sa genekanan sa naga mas dali to matabang...

Blog Entries
    as per sa tigpa.ma'ba' ni mam Gwen... they have new facilities daw sa mga district hospitals... asa naman? sige botar pa mong Gwen!

Blog Entries
    Sus, inig July 1 wa nay enough funding ang Capitol kay si Noynoy na man ma presidente. Nya Gibo bya na si Gwen -- kontrahan nana si Gwen ni Noynoy.

Quote Originally Posted by paul_cs25 View Post
    if C noynoy mudaug mao lang ghapon ning sistema sa Pilipinas!!!! "pasingita ko diri".. RIP sa bata.

ambot kaha kng naa ba jud mhimu nas noy2 ani bolok nga system sa Phils.! nga cge rman n syag agad sa isulti sa advisers niya. murag puppet. no ofnsmnt sa pro-noy2 ha.. ng sey rko ako opinion.

Quote Originally Posted by The Good$!!! View Post
    I cared for this boy at our ICU until he expired at the end of our shift because we couldn't do anything more...

Dopamine drip. Epinephrine drip. Nothing...

GCS of 3 when he arrived. What made it more tragic was that his lungs and heart were still very healthy but because of prolonged cerebral hypoxemia, he was already brain dead... Chances of him waking up were none...

He gave up after 2 days...

Luoy iyang elder brother, aged 7 because he thought his younger brother was just sleeping...

I couldn't blame Minglanilla District Hospital because I used to be a volunteer there and I attest the competence of their senior nurses and doctors.... Sad to say, they indeed lack the necessary equipments like an intubation set because the funds went to Garcia's igat-igat sa sugbo...

According to the child's grandfather, he tried to dislodge the bubblegum with his finger which we suspected, pushed the unchewed gum further down the airway...

After unsuccessful attempts at MDH, the child was brought to South General Hospital... The gum was removed but unfortunately, they do not have any available mechanical ventilator at that moment...

The child was later transferred to our hospital where he joined his creator on a Monday morning past 8am after 2 days of fighting for his life...

Naluoy ko sa iyang mama because she never gave up even with the doctors' grim appraisal of the child's status... She talked to the child like he would just wake up from the coma at any moment... Iya pa daw pa skwelahon...

You couldn't blame the parents because his father is an OFW while his mother was working at that time... Iya ra lolo gipa bantay and who would expect nga niay matuk-an 5 anyos ug bubble gum...

Wala jud ta ma blame ani... Aksidente lang jud ni... Sayang kaayo ang bata... Ang Ginoo ang g buot tanan...

I have an idea how this story went public... I think I know how the reporter got the story...

May C.D. Rest in Peace... We tried our best...

ka hilakon ko sa na happen aist..blame noone. wla mai gi gusti m happen nis bata. tym nlng jud niya to go. heaven olredi made a verdict. but sad to sey..he fought for his life for two days? at his young age? luoi jud kaau.

ataka ani oi.. unsa man ni nga chewing gum?

looya sa bata

kuyawa gud ani nga chewing gum,.... tingali naay epoxy nga sagol huh...toinks

kaluoy sa bata! may he rest in peace. luoy pud iyang mama. i am also a mother and i cant imagine myself in that situation. ambt lng d ma explain matuk.an ra gani sa mr. chips akong bby mura nakog mabuang sa karatol! but d pud nako ipa obvious na naratol ko but deep inside grabeh ka kulba. sakit au na sa mama. so sad jud pray lng ta.

bag ohay ra jud na hospital akng iyaan dha ky lumad taga car2x man cla mao ra may duol sa ilang balay... nag pamisti akng tiyo dha ky patuyang lng og resita sa mga tambal na mga mahal wla ra ba jud na gamit.... dugay pa ky atimanun nla huwaton pa ni lang mamatay ang pasyenti...

11.    Advertisement

Page 5 of 9 FirstFirst ... 2345678 ... LastLast