Page 3 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast

Default Re: Would you like Philippine politics to be like Taiwanese politics? i.e. Sumbagay

mas ok pako anang mag rumble sila ngara basta naay daghan resulta.
    dili parehas ngari na busy kaau sa news pero gamay ra diay nabuhat.

Default Re: Would you like Philippine politics to be like Taiwanese politics? i.e. Sumbagay

mao.. maayo lang sa istorya. hahahakeke

Quote Originally Posted by budoyski View Post
    ang taiwan gamay ra na pero perting kaboom sa ilang economy
    mao na advantage sa gamay nga nasud, gamay ray mga badlongon, hehhe

sakto.. the smaller the better.. hehe.

unya kay uso man diris ato ang.... the more.... the many..er!

para sa ako ang politics sa pinas di na kailangan e parehas sa taiwan kay
    ang mga taiwanese at the end of the day magkasinabut lang man..

ang pinoy at the end of the day samot lang magkasamok kay dili palupig.
    walay magpaka ubos..ug isa pa ang pinas samot di magkasinabot kay dili tanan magkasinabot bisan
    sa ordinaryong butang lang.. naa pay mga big thing kung baga ba..

ang nindot nga sundon ky kanang corruption-free nga congress. naa ba?

bahalag magpinatyanay or sumbagay na sila as long as wala nila gibulsa ang kwarta sa mga tao...

nindot ni if naa makakontra si pacquiao sa congress hehe

Elite Member

Taiwan has competent leadership who love their country and know what they are doing:

Government commits to fighting corruption, establishing Taiwan as model of clean administration

"He added that civil servants should have no desire to be corrupt, have no need to be corrupt, have no opportunity to be corrupt, and dare not be corrupt."

"Eliminating the need to be corrupt refers to ensuring that public servants receive ample compensation so they can resist the temptation."

Maayo unta kung kasabot sad ang admin ani.. kai puro raman anti-GMA ang gipangbuhat.. nothing is being done to remove root cause of corruption, that is lack of proper compensation of police, judges and other public officials.

Kanang sinumbagay sa congress nila is just a small part of their politics and I prefer if our politicians did that instead of stealing billions of taxes every year. Our politicos don't even care enough about the country to fight each other in Congress, all they care about is their share of the loot...
    Last edited by monroy; 11-24-2011 at 04:08 PM.

root cause of corruption? how can we get rid of that specifically here in the philippines if majority of us pinoys supports corruption in a secret way? sa election pa lang gane mapugos man ug suporta ang mga pobre (which is obviously mas daghan sa ato) sa corrupt nga paage kay wala man sila usahay nga choice..

11.    Advertisement

Page 3 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast