Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

TS no man is an island bya...lisod bya if naa ka probs ala kay ka sharan...

korek man mo tanan bah, ako man sad motuo na no man is an island, kay duna man ko na uyab sa una mas gusto pa cya ra daw kaysa kami, wala man unta me prob sa relasyun dn he wants to be alone forever, karun cya ra gihapon wala uyab, work, tenis, basketbal or gym ra cya dn sa balay wala sad, internet ra, weekend inum sa iya friend, dn 40 years old, cguro cya una nako naka ila na man na pwede ma island..heheehee, dn ako now mao nlng pud na ako gibuhat trying to be single and i realize okey man d i, work, gym, istorya.net, usahay basketbal, shopping. nice man sad d i, but i dont know when ko ani..faet...

Quote Originally Posted by kolots002 View Post
    TS no man is an island bya...lisod bya if naa ka probs ala kay ka sharan...
    bitaw no man is an island, ako lng why kinahanglan ug laki ang baye and vice versa.... i mean naa naman kay mga igsoon, imo parents supportive nmo kay kinahanglan pa ug opposite *** para ma complete ka....hahahyyy unsa man ni non sense na question sa ako brain oi

Blog Entries
    Quote Originally Posted by maran View Post
    ngano man kinahanglan man sa babaye ang laki or vice versa?

ngano man dili man mabuhi lng ta na wala lng na cla sa ato life, kay kapoy man gud paminawun oi, dili nka maka hibaw kung siya para nmo, kapoy ayo, karun duna uyab/ bana then later on buwag na sad dn lahi na sad relasyun, mura ba kakapoy na..hahahahyyyyy, tambag mo mga bay
    it's not a need.... it's a want actually...

there are lots of people who are old and still single... I've seen my neighbor..

she only loves dogs... and she's 77 yrs old. downside about being alone is there's no person that you will spend you're life with.... a person who understands you.... a person who will tell you you're beautiful even if you look messy.... cheer you up... permanent person that will take care of you when you get old (if you don't adopt)

you can survive without a partner... but what's the point in being alive if you're not living it?
    Last edited by AntitaniC; 02-15-2011 at 02:03 AM.

Quote Originally Posted by AntitaniC View Post
    it's not a need.... it's a want actually...

there are lots of people who are old and still single... I've seen my neighbor..

she only loves dogs... and she's 77 yrs old. downside about being alone is there's no person that you will spend you're life with.... a person who understands you.... a person who will tell you you're beautiful even if you look messy.... cheer you up... permanent person that will take care of you when you get old (if you don't adopt)

you can survive without a partner... but what's the point in being alive if you're not living it?
    insakto gyud ka, ikaw ra gyud nka tubag sa ako pangutana i, salamat ayo...pwede na ni e close na thread...hehehehe

gitagaan man ta sa gift of Biga....f dili ta mangitag gurl/boy...wai gamit ang biga...........

murag nka basa ko sa bibliya nga " Go and Multiply"..... aw, mao na gi paresan ang lake ug baje... pra mka multiply ta kaninyong tanan ..aw,

instinct................

ky ing ana lng jd na wa na kay mahimo

because we are design to need each other. we lack ourselves if we dont have an opposite *** parter.
    in the bible it was said that God have taken out a rib from a man to form the woman. We are incomplete without each other.

But kung sige na lang ug ilis ilis partner. Murag abnormal na na siya. something's wrong with you then if in ana ka.

Anyway naa ra na sa tao ug unsa siya.

11.    Advertisement

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast