Page 243 of 281 FirstFirst ... 233240241242243244245246253 ... LastLast
Results 2,421 to 2,430 of 2803

Quote Originally Posted by keropi View Post
    Not the smartest way to burn that budget.

A8-7600 (5k) + R7-250 2gb ddr5 (4.2k) cannot compare to
    Pentium G3250 (2.4k) + Zotac gtx 750ti 2gb (7k)

Bisan 750 non-ti ra ipares, di gihapon kaapas.
    Kung mag FX series nlng kaha?

Quote Originally Posted by xy.techNOS View Post
    Kung mag FX series nlng kaha?
    Maypa, but it will eat into the gpu budget.

Mostly ang purpose ra gyud aning mag APU CPU ka it's because you don't want to spend a discrete GPU and the iGPU can handle the games you play (daog ang AMD ani especially sa mga piso net).

If plano man gani ka mag palit og discrete GPU, mas maayo you'll get a Celeron, G35xx or i3 CPU, or an FX CPU. .wala koy onhand experience aning mag xFire using AMD APU and AMD discrete GPU, and i really don't recommend this kind of setup.

Maypa, but it will eat into the gpu budget.
    Kung mag-FX sad ka, wala say onboard graphics imung CPU. Dapat gyud ka naay dedicated GPU permi. No AM3+ MoBos have any display output.

Kung mag-FX sad ka, wala say onboard graphics imung CPU. Dapat gyud ka naay dedicated GPU permi. No AM3+ MoBos have any display output.
    Not exactly what i was trying to say. Pasabot nako, ug mag fx ka, makuhaan imo budget para sa gpu.

And contrary to am3+ not having onboards, check out 890gx chipsets.

Not exactly what i was trying to say. Pasabot nako, ug mag fx ka, makuhaan imo budget para sa gpu.

And contrary to am3+ not having onboards, check out 890gx chipsets.
    Kung mag-FX ka, less man sad kaayu imung gasto sa MoBo.

Kung mag-FX ka, less man sad kaayu imung gasto sa MoBo.
    Not quite compared to basic h81 boards @ 2.3k

Edit: asrock and biostar h81boards sell @2k
    Last edited by keropi; 07-13-2015 at 09:26 AM.

mas barato kun ang entry level intel chip set based mobo compared sa mobos that will support the FX CPUs.

ask lang diay ko, daghan ba'g stocks sa AMD FX CPUs diri ron sa Cebu or anywhere sa Pinas? or ra baya ang FX-6300... bang for the money ni sya on the FX series if limited ang funds... mahal2x naman ang upper siblings nya gud...

ug sa post ni bro keropi on the asrock & biostar H81 chip set based mobos, those are bang for the money... kumbate kaayo na sila sa atoang limited funds...

Quote Originally Posted by lloyd_joy View Post
    mas barato kun ang entry level intel chip set based mobo compared sa mobos that will support the FX CPUs.

ask lang diay ko, daghan ba'g stocks sa AMD FX CPUs diri ron sa Cebu or anywhere sa Pinas? or ra baya ang FX-6300... bang for the money ni sya on the FX series if limited ang funds... mahal2x naman ang upper siblings nya gud...

ug sa post ni bro keropi on the asrock & biostar H81 chip set based mobos, those are bang for the money... kumbate kaayo na sila sa atoang limited funds...
    Nihit ang am3+ bro.

But sakto imo gisulti about fx6300. Between that and i3 id recommend any. You cant go wrong with both in that price range.

It's in the mixing and matching where most of the newbies fail because they tend to overemphasize cpu power and undermine gpu in gaming.

To all newbies, just go with what you can afford. You won't really see any difference when you game with either i3 or FX. What's important is nalipay mo and satisfied sa performance. In the end, kita ra man maka benefit. Ayaw kaayo padala anang mga benchmark2x. Kaning bisysoha kay learning process ni. Sauna, abi nako ang Celeron and Pentium na 2.6Ghz kay parehas ra pero di diay toh. hehe Kung way overclock2x, payter ra jud nang pinaka barato na motherboard. hehe

11.    Advertisement