Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Thread: Genealogy

giutingkay jud ni nako..hihihi ang among kaliwat kay gikan jud sa Algarve region.unya ang akong Lolo kay mianhi pinas atong gera2x nya nangasawa og wealthy pinay to gain power but sad to say wala sya kapakanap og maayo sa kaliwat diri sa pinas kay nimove man siya to hawaii. to be continued sab ni ako..

Blog Entries
    on mom's side, i can trace till my great great grandparents..so yeah, they date around the mid1800s... on my dad's side, i can trace till my greatgrandparents...i think they were born either early 1900s or late 1800s

ako great grandpa ug great grandma kay gikan sa xiamen, china (also known as amoy and twin town sa Cebu). ni-travel la padung philippines para magnegosyo gamit ang sailboat ra. then ila anak (ako lolo), ila gi change ang name ug Crisanto, nga mao sad ako name karon.

Blog Entries
    I'm happy to report that four years after I first started this thread (June 2009), I've finally written a very short story about my great grandparents. The clan had a reunion and I felt it was fitting to have the ancestors' story read. The good thing was that in the reunion I met older relatives who were also into tracing the family tree. They're much older and I consider them the clan historians.

on my mother's side kay kay kaliwat kuno me ni magellan, hehe..

Blog Entries
    my father's side, pari.. 8 sons, nagkatag sa uban areas sa visayas.
    ang uban nagpabilin sa opon, naay naa sa bogo ug naga nga area..
    lisod e.trace ang sa ako papa nga side kay mga laagan..

naminyo ang papa sa akong lolo ug native, mao ni resulta ron..
    mugbo nya wala jud bisan gamay nga mestiso genes.. paet..

dili ma trace akong genealogy,..lack of information..hahaha

ako ra nahebaw-an, ako relatives sa mother side, kay taga bohol,

ako relatives sa father side, taga talisay ug amoy china, hahahaha

kutob ra tawn diha,..hihihihi

wala namn kau ko paki sa akong mga ancestors TS. maminaw rako sa istorya sa akong lolo, lola, papa ug mama sauna pero wla jud nako gisud sa akong utok.hehehe

my family has done also genealogy and we can trace our roots from 1st to the 10th generation - 16th century.. we came from spanish decent and i'd say we still get the spanish skin and face.

Blog Entries
    Interesting about my paternal's family is that their great grandmother had a lot of children from different men but never end up marrying one of them. According to her, she doesn't need a man in her life, she only wants a lot of kids in her household and ONLY her father's name will be used on every child she has.

No wonder dako kaau amo clan... taga sulti nako sa ako family name, gaghan dayon mo-ask, "parente mo ni so and so..." hahaha!

I love my great great grandma's stories, quite a treat! A true epitome of a strong woman who knows what she wants!
    "People who love to eat are always the BEST people."
    Julia Child

11.    Advertisement

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast