Page 13 of 26 FirstFirst ... 31011121314151623 ... LastLast

because they themselves are lesbian....

kai tripping sad na nila

Quote Originally Posted by desmiarro View Post
    because they themselves are lesbian....
    ^^^Correct.

Mas ganahan pud siguro silag tahong kaysa sa talong. ^_^

tilawe sa ang lake ay....ehehehe

grabi daw na mo love ang lesbian.. kay hatag tanan..

Blog Entries
    ang2 kay di sila ganahan ug tumoy that's why patag lang tawn na ilaha...boot hunahunaon kay alkansi man sd kaayo na sila sa mga uban girls nga laki jd ang partner...

ngpaila raman na sila sa ilang kahadlokan maong lesbian ilang gipangit...di jud na sila makasinati ug mga kanindot sa ilang pagka.babae kung di laki ilahang pangitaon...

girl on girl

nevermind please dont get my imagination running

maybe because lesbians are also girls.. so they already know what's inside the minds of their "girlfriends" and what their partners want.

i don't think so if it matters if you're partner is same *** as you are or the oposite...

just my opinion...i think that's y some girls love lesbians..not because they don't want to be pregnant or because the are afraid of the guys....maybe because...they are love by the lesbians,which they find it very comfortable,not because they'll get pregnant...

Quote Originally Posted by ceden_yu143
    ang2 kay di sila ganahan ug tumoy that's why patag lang tawn na ilaha...boot hunahunaon kay alkansi man sd kaayo na sila sa mga uban girls nga laki jd ang partner...

ngpaila raman na sila sa ilang kahadlokan maong lesbian ilang gipangit...di jud na sila makasinati ug mga kanindot sa ilang pagka.babae kung di laki ilahang pangitaon...
    and this is not the major cause y some girls like lesbian....not jus becasue of ***.....coz as i read this thread, some of the post...you always referring to *** and so......its not the basis...if you're gonna think that way,y some girls like lesbians,hmmmmm.....

Quote Originally Posted by ceden_yu143 View Post

kanindot ug tubag ni ceden_yu 143...nakasinati na ka sa pagka nindot sa imong pagkababae?

11.    Advertisement

Page 13 of 26 FirstFirst ... 31011121314151623 ... LastLast