View Poll Results: Close/Lock the Free Internet threads?

Voters
150. You may not vote on this poll
  • Yes, it's appropriate that these threads be closed.

29 19.33%
  • No, there is nothing wrong with it.

111 74.00%
  • Undecided.

10 6.67%
Page 12 of 26 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast

Default Re: OPEN FORUM On Free Internet (USB Modems)

Quote Originally Posted by Resurgence View Post
    mao bya ang g.hisgotan dri. Kung okay ra ba nga ipadayon nang mga free internet threads sa Istorya.

Unsa man d.i purpose ngano magbayad sa telco? Dili ba para makagamit sa ilang infrastructure para maka Internet?

Nagpadato lgeh sila, pero a bulk of what I and anybody else who pays them goes into maintaining the said infrastructure that allows you to access the Internet. Wa man kay mahimo ana, they have the infra and can afford it. You don't.

What makes it immoral? Because you are denying what is due to the telco. They provided the infrastructure, you did not.
    if buying the modem and simpacks from the telco is denying what is due to them then so be it.

for me the existense of VPN is a blessing in disguise sa mga telcos kay nidaghan man ang nipalit sa ila mga modems ug simpacks. it could be the reason ngano ang mga VPN for a long time hangtud karon buhi gihapon. believe me nga kaya kaayo sa mga telco to block all vpn connections if they want to but the truth be told that they have also been benefiting from it.

dili ni ma-close oi kay landslide ang voting... when it comes to donations, i think way labot na sa discussion & for me when it comes to that wala nay problema kun buhaton in my terms, not a suggested one, furthermore kun motabang man gani, not even my left hand knows what my right hand did good.

wa man jud ni problema unta if done in right way nga di ta makakompromiso pud.

mao ni ako gi-ingon @ wens, kamao man jud ka, make this a retail internet business registered as VAS. supporteran ta jud ka & i know the rest here support pud kay daghan na kaau kag fans.

for me istorya.net won't be affected by the VPN services since blocking vpn services can easily be done by the telcos.

signal from telcos is part of the package given after we pay for the modem and simpack. so using the signal is not stealing since it is given. it is just to have internet we use the data from our servers instead of the servers from the telco. buying the modem and simpacks can somehow contribute to the maintenance of the infra.

Quote Originally Posted by YJOB View Post
    Everybody is invited to participate in the discussion here.
    The purpose of this thread is to listen to your thoughts before I lock all "Free Internet" threads.

Here are the two reasons why I am going to lock the said threads:

1.) You are giving away free internet using intellectual property.
    I am not familiar with intellectual property theft definition but it's the closest thing that I can think of.
    Ang pangutana - Diin man mo nagkuha ug signal para ipanghatag sa inyong mga "subscriber"?
    Inyoha nang signal? If not, then kang kinsa man?
    Are you paying for it and then distributing it for free? Or plainly stealing it?
    If it is indeed stolen from commercial resources, then istorya.net will not tolerate such acts.

2.) This contradicts with some of our Google Ads.
    Obviously, part of istorya.net's income comes from the banner advertisements you see all over the forum.
    At random times, most particularly on specific sections discussing these "free internet" services, Google Adsense displays banners advertising the services and products of these telecommunications companies which are directly affected by free internet. I guess there's no need to explain further kung ngano ironic kaayo nga nagtolerate mi ug free internet and at the same time the site is partly being supported financially by the said companies.

-----------------

All comments are welcome.
    You may also vote on the poll.
    Quote Originally Posted by netcommando View Post
    dili ni ma-close oi kay landslide ang voting... when it comes to donations, i think way labot na sa discussion & for me when it comes to that wala nay problema kun buhaton in my terms, not a suggested one, furthermore kun motabang man gani, not even my left hand knows what my right hand did good.

wa man jud ni problema unta if done in right way nga di ta makakompromiso pud.

mao ni ako gi-ingon @ wens, kamao man jud ka, make this a retail internet business registered as VAS. supporteran ta jud ka & i know the rest here support pud kay daghan na kaau kag fans.
    question No.1 natubag na nako bro
    question No.2 natubag na sd nako then pwede na ipa close akong thread sa free vpn
    kung na kompormiso ang telco's, na apiktohan diay ka bro? kabalo na sila anang fbt, dugay na.
    maypa lge donate ta para mkatabang ta sa maintenance sa site.
    try daw ug share sa imung blessings di ba ma feel minu kung unsa ka nindot.
    Last edited by wenz; 09-08-2012 at 06:34 PM.

bisan pa ug naay free na VPN access, nagbayad man gihapon ta sa Local Network Carrier kay, required baya nga naa kay maintaining balance na 1 peso, meaning required jud nga mo aplit ka ug load sa imong network para mo gana ang VPN.so dili jd ingon nga exploited jud na pag-ayo ang free VPN

Quote Originally Posted by psychemaster View Post
    if buying the modem and simpacks from the telco is denying what is due to them then so be it.

for me the existense of VPN is a blessing in disguise sa mga telcos kay nidaghan man ang nipalit sa ila mga modems ug simpacks. it could be the reason ngano ang mga VPN for a long time hangtud karon buhi gihapon. believe me nga kaya kaayo sa mga telco to block all vpn connections if they want to but the truth be told that they have also been benefiting from it.
    I'm with this!

I don't thing telcos are all unaware on this. To think they can monitor and block all access but they don't. Why? Because they can benefit at the same time. If this is illegal, VPN should be stopped eversince this was started para patas tanan, why now? Is it because of the word "free internet?", it's a good thing somebody shared his blessings. If it needs to change the phrase so be it. I understand the discussion but i hope this will end soon.

Quote Originally Posted by psychemaster View Post

modem & sim packs are hardwares, dili na maoy main business sa telco. ang ila business is the service that suppose to be paid. kausa ra pud mo buy ug modem kay ipa-open man sad, sim pack nuon mo buy jud kay i-block man ug masakspan,

Quote Originally Posted by edoy View Post
    bisan pa ug naay free na VPN access, nagbayad man gihapon ta sa Local Network Carrier kay, required baya nga naa kay maintaining balance na 1 peso, meaning required jud nga mo aplit ka ug load sa imong network para mo gana ang VPN.so dili jd ingon nga exploited jud na pag-ayo ang free VPN
    this is unfair to telco's.

Quote Originally Posted by wenz View Post
    question No.1 natubag na nako bro
    question No.2 natubag na sd nako then pwede na ipa close akong thread sa free vpn
    kung na kompormiso ang telco's, na apiktohan diay ka bro? kabalo na sila anang fbt, dugay na.
    maypa lge donate ta para mkatabang ta sa maintenance sa site.
    try daw ug share sa imung blessings di ba ma feel minu kung unsa ka nindot.
    kung mo-donate ka for something good but with intention for some favor in return, that's basically graft & corruption. naapiktohan ko? of course not in the sense that i paid my dues for what services i used. i gave to caesar what is due to caesar. i have been sharing blessings to others eversince, no need to broadcast... mura unya tag manok nga nangitlog ug usa kabook saba kaau putak mura sad ang iyang itlog murag buwan kadak-a.

Btw, is Boss YJOB asking for donations? ingon ani ba jud ni kapobre ning istorya.net? where's the donate button?

O kini nalang. kaming mga saktong mamayaray ug internet service, kami nag-bayad sa bandwidth loss sa telco, same sa transmission loss sa veco, nyahahaha!

Hi, mao ni akong maisulti bahin ani.

My perspective as a ex-vpn user.

Ang pangutana - Diin man mo nagkuha ug signal para ipanghatag sa inyong mga "subscriber"?
    - Sa Telcos.

Inyoha nang signal? If not, then kang kinsa man?
    - Dili, sa Telcos lagi.

Are you paying for it and then distributing it for free? Or plainly stealing it?
    - Nagbayad ang naghost, naay uban host maghatag libre, naa puy uban magpabayad.

Stealing?
    - Depende sa panan.aw sa telco. Sila man puy nag-open(unintentional man or dili) ug paagi aron makaingon ani mi.

Sa ako lang no,

Maikumpara ko lang siguro ni sa ingon-ani:

Ako as a VPN user - Driver
    USB Modems w/ Telco Sim - Sakyanan(binaligya sa Telcos; and additional info lang, pwede mi kapalit bisan gkan pa sa OEM magamit gihapon)
    Signal/Inpastraktyur - Road(Telcos ang nagdeploy ug nagmaintain)
    VPN Server - Subway parehas SRP aron makaadto mis gusto namo adtoan(websites)

Ang dalan nagdepende sa Telcos,

1st Stage para samong journey pra makakonek sa internet

Ang Smart: naay toll gate(mao magpaload mig 2php aron makasulod sa dalan. hehe.)
    Ang Globe: direcho sulod(makakonek sa access point bisan way load, wepeeeee~)

2nd Stage: ok na, naa namis dalan, kaso lang naay citom, di mi palahuson sa mga lane(ports) kay kuno wala mi load or sa ato pa unauthorized mi.

Unya tungod kay naay mga maayong mga driver(geniuses na nkadiskobre sa hacks) nakakita ug open nga lane, gibuhatan nilag subway..

Mao na ni ron, kaming mga unauthorized didto na mangagi pirmi. Ako gane makapangutana, kung illegal ba ang pag-agi namo kay nganong wala may gibutang nga "No trespassing" o di kaha, giguba nalang jud ang subway. Kung gub-on man pud nila ang subway, nganong naa pamay mga lain nga nagexist.

So sa mubong pagkasulti, ambot lang ani. haha!

Bitaw oi. Ni-boom ra maning VPN kay tungod sa dissatisfactory sa services sa mga Telcos(witness ko ani).

11.    Advertisement

Page 12 of 26 FirstFirst ... 2910111213141522 ... LastLast