Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 37
  1. #21

    Quote Originally Posted by wylliexhan View Post
    UPDATE:

    Sent my Gigabyte motherboard earlier for an RMA to Techsquad LTD. Quezon City..

    Walay daghan question, walay labad ilang warranty service, Serial Number ra sa unit maoy gpangayo to check if it's within warranty.. if it's within warranty, then dawaton nila then you need to ship it.

    Sa katong gusto magpa warranty sa ilang Gigabyte motherboard:
    Contact PC Trends through here: CONTACT UBERTECH | ubertech

    Send them an email together with your Serial Number sa Mobo..
    Dali ra kaayo sila mo response. . i'm happy with their service..
    pila ka years ang warranty sa imuha board boss? Pila pud daw ka days/weeks ang process sa replacement?

    hehe.. nangita man gud kog brand na maayo ang warranty service. Para sa akoa, diha pud magdaog sa aftersales service ang item

  2. #22
    Quote Originally Posted by jus23 View Post
    pila ka years ang warranty sa imuha board boss? Pila pud daw ka days/weeks ang process sa replacement?

    hehe.. nangita man gud kog brand na maayo ang warranty service. Para sa akoa, diha pud magdaog sa aftersales service ang item
    I think 3 years warranty ni siya nga mobo bro,.. I was informed it would take less than a month, so happy kaayo ko
    Sila man mo repair sa mobo, ang Techsquad mismo. .I thought ang kanang PCtrends tigdawat rana sa RMA, then i ship nila sa US for RMA. .

    Si bro @strife18 kay naay Sapphire GPU, ang Techsquad / PCTrends pd ang ni repair, wala naabtan og 2 weeks, nadawat daun niya iyang replacement. .hehehe. .mao happy ko kay ang Gigabyte ang Techsquad maoy Service center nila..

  3. #23
    ^ its not in the US bro... but in Taiwan... ang mga designated service center per location ang mo check then repair sa products nila. if dili madala'g repair, mo request na sila'g replacement...

  4. #24

    Default Duda nako naa problema sa PSU ana. . .

    Bai... suggest lang ni nako murag naa probz sa PSU ana...

    I consulta na diri ohhh...

    https://www.facebook.com/TerabytezModz

    Pangitaa lang si LordZen

  5. #25
    Got schooled by the noob.. lol!

    @wylliexhan,
    Sakto ba pagkabutang sa rubber spacer sa imo supremacy bro? Basin naay nasangit na part sa backplate?
    Last edited by keropi; 06-18-2015 at 10:59 PM.

  6. #26
    Quote Originally Posted by lloyd_joy View Post
    ^ its not in the US bro... but in Taiwan... ang mga designated service center per location ang mo check then repair sa products nila. if dili madala'g repair, mo request na sila'g replacement...
    I see. ,hopefully dali ra ni ma repair akoa bro hehe. .curious ko kung unsaon kaha ni nila pag repair og unsa nga tools ang ilang gamiton and to check kung unsay guba.. I thought nga ila jd ning ipadala sa manufacturer kay need ang necessarily tools to check its hardware og need og special machine para ma check/trace nila ang guba..
    Last edited by wylliexhan; 06-19-2015 at 07:50 AM.

  7. #27
    Quote Originally Posted by keropi View Post
    Got schooled by the noob.. lol!

    @wylliexhan,
    Sakto ba pagkabutang sa rubber spacer sa imo supremacy bro? Basin naay nasangit na part sa backplate?
    Bro mao pd ni akong gi huna2 nga akong Supremacy Evo ang naka cause sa problema, but naa man siyay plastic washer nga nakabutang arun dli magaras ang hole as well as naay rubber gasket sa backplate.. but i think tungod ni sya sa force inig lock na nako mismo sa thumb nut mao cgurong pirteng duota sa CPU unya nagkaproblema iyang socket.. but wala nako gi tighten pag maayo ang akong CPU block. .

    Kani akong problema karon sa Gigabyte mobo is very similar to my previous ROG mobo katong Asus..

    Asus ROG Mobo = debug led code "55" = damage CPU socket, CPU memory controller
    Gigabyte Mobo = debug led code "15" = damage CPU socket, CPU memory controller

    Huwat lang ko sa result sa RMA arun mahibaw-an nato kung unsa jd ang guba, mangayo ko og feedback lang unya nila..
    I was informed RMA would take 7-14 days ra, but it still depends..
    Last edited by wylliexhan; 06-19-2015 at 07:52 AM.

  8. #28
    Quote Originally Posted by wylliexhan View Post
    Bro mao pd ni akong gi huna2 nga akong Supremacy Evo ang naka cause sa problema, but naa man siyay plastic washer nga nakabutang arun dli magaras ang hole as well as naay rubber gasket sa backplate.. but i think tungod ni sya sa force inig lock na nako mismo sa thumb nut mao cgurong pirteng duota sa CPU unya nagkaproblema iyang socket.. but wala nako gi tighten pag maayo ang akong CPU block. .

    Kani akong problema karon sa Gigabyte mobo is very similar to my previous ROG mobo katong Asus..

    Asus ROG Mobo = debug led code "55" = damage CPU socket, CPU memory controller
    Gigabyte Mobo = debug led code "15" = damage CPU socket, CPU memory controller

    Huwat lang ko sa result sa RMA arun mahibaw-an nato kung unsa jd ang guba, mangayo ko og feedback lang unya nila..
    I was informed RMA would take 7-14 days ra, but it still depends..
    Ahh dili siguro sobra kaduot bro. Sa akoa bro ako gibutang ang plastic washer not between the board and stud but between the stud and the spring to make it tighter. Nya ang backplate ako gibali with the flatter side facing the board.

    I hope your board gets fixed soon and you find out whats causing all the trouble. Lets not hope that the board comes back same way as before and they tell you theres nothing wrong with the it. Or else it must be your cpu.

  9. #29
    Quote Originally Posted by wylliexhan View Post
    I see. ,hopefully dali ra ni ma repair akoa bro hehe. .curious ko kung unsaon kaha ni nila pag repair og unsa nga tools ang ilang gamiton and to check kung unsay guba.. I thought nga ila jd ning ipadala sa manufacturer kay need ang necessarily tools to check its hardware og need og special machine para ma check/trace nila ang guba..

    naa na sila curve tracer bro... trained man ang techs nila. dali ra na sila maka trace sa daot. kun mag tinapulan ang tech, request dayon na'g replacement... ehehehehe... pero, madaot ang record nila after sa confirmation check sa factory kay i-return mana did2.

    naa mana sila documentation for reference pud... so, inig tan-aw nila sa Debug LED display, naa na sila idea na unsa'y daot or ang priority na i-check nila...

  10. #30
    @lloyd_joy salamat sa suggestion bro, .i'm back to business!.. Just got my temporary solution to my problem, bought a new H81 mobo, mao ni sya ang pinakabarato hehe, also bought a cooler kay wala ang stock cooler sa akong cpu.. and sadly wala ko kaapil sa LAN Party..
    @keropi okay rman akong CPU bro, nakulbaan gani ko nga akong CPU maoy guba, but ako gpa test daan akong CPU b4 ko ni palit sa mobo but okay man sya. .so i believe nga ang Gigabyte mobo jd ang guba. .

  11.    Advertisement

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 28
    Last Post: 10-26-2008, 04:58 PM
  2. When will be XDA Atom will be released in Philippines?
    By Soj in forum Gizmos & Gadgets (Old)
    Replies: 4
    Last Post: 04-14-2007, 07:50 AM
  3. Replies: 37
    Last Post: 05-09-2006, 07:11 PM
  4. Replies: 2
    Last Post: 10-22-2005, 10:59 PM
  5. DELL TO ESTABLISH CUSTOMER CONTACT CENTER IN PHILIPPINES
    By ant0n! in forum Computer Hardware
    Replies: 4
    Last Post: 10-17-2005, 08:20 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top