tsk tsk..daku2 jd d.i ug gasto..naa pd unta ko plano ipa convert ug disk break akong rear..hehe
for me lang sir.. ang budget mag depende man cguro sa imo mga parts ipang taod.. like uban gamiton lang nila ang drum na hub nya ila lang e bolt lang disc.. sa ko lang.. mas maau pa mo palit ka ug surplus na disc brake hub set.. mao ni ako gi buhat sa ako karaan na bike..if naa mo sa tagbilaran man tudlo-an ta mo asa palit.. (dli ako ang store dli sad ako ang namaligya ha)
nakit an ni nako sa mcp:
Labor: 2.5k to 4k (Depende sa gagawa)
Parts (China-made Rear Brake Assembly + Disc Plate): 2k Max
Pero Better if OEM Parts gagamitin sir.
OEM 2012 XRM 125 Disc Plate: 1450 (Nissin), 1390 (Sunstar)
OEM CBR 150R Rear Brake Sub Assembly (Caliper and Bracket Only): 2895
OEM CBR 150R Brake Pad: 918
OEM Parts: Sa Honda Dealer pwede maOrder.
Master Cyclinder: Hanap ka ng OEM if possible, sir. Baka mkaTiming ka may mura. I paired mine w/ a CRF250R's
---------------------------------------
OEM XRM Trinity Rear Brake Sub Assembly: 2.2k+
OEM XRM Trinity Brake Pad: 980
OEM R150 Rear Brake Sub Assembly: 4.2k (Nkalimutan ko kung kasama naba Brake Pad nyan)
OEM R150 Brake Pads: 900+
OEM Shogun Pro Rear Brake Sub Assembly: 7.2k (Nkalimutan ko din kung may Brake Pad na)
so atleast naa ka break down..
as ive said depende na sa imo parts.. ang ako i think sa YZ250 ako set na rear nya ako front kay sa CR man cguro :P
Last edited by tikboy; 10-31-2012 at 01:59 PM.
pra sad naku maka barato ka if kaw mismo mo palit sa parts, kay mka pili ka then pued pd ka ad2 palit sa surplus...branded pero used and functional pa.. kay ug ara gud ka sa motofix, ilaha nmn tanan dha, parts and labor, then wla ta khbaw pilay presyo ug brand sa parts ge taud..maau ng ikaw mismo khbaw ka unsay ge taud sa imong motor..IMO ..![]()
naa man sa mandaue set na tanan...hub ,discbrake ,caliper,brake master murag 2.5k ra plus 500 labor ila bogs + 100 pa align sa yantas..
Similar Threads |
|