Default Surviving the First Year of Marriage

Bana: “Dili ko makatuo nga lahi kaayo mi sa akong asawa! Pananglitan, gusto kong mobangon ug sayo, apan siya dili. Maglibog pod ko kay kalit lang mausab ang iyang mood. Ug sa dihang magluto ko, himantayon kaayo siya, ilabina sa dihang itrapo nako sa kamot ang trapo sa plato.”

Asawa: “Ang akong bana hilomon. Apan naanad ko sa akong pamilya nga alegre, ilabina panahon sa pagpangaon. Ug maglagot ko kay kon magluto siya, itrapo niya sa kamot ang trapo sa plato! Hay, kalisod gyod sabton sa mga lalaki! Giunsa kaha pagpalampos sa uban ang ilang kaminyoon?”

IF YOU are newly married, have you faced similar challenges? Does it seem that your mate suddenly has acquired faults and foibles that were absent when you were dating? How can you reduce the impact of the “everyday troubles that married people will have”?—1 Corinthians 7:28

First, do not expect that just because you exchanged wedding vows, you and your spouse become instant experts at married life. You might have acquired valuable social skills when you were single, and they might have improved while you were dating. However, marriage will test those skills in new ways and will likely require that you gain new ones. Will you make mistakes? Certainly. Can you gain the skills you need? Absolutely!

ASK YOURSELF . . .

• Have I made my spouse my closest confidant, or do I prefer to consult with others?
    • Within the last 24 hours, specifically what have I done that shows that I love and respect my spouse?

daghan ma-igo sa plato ani! lol

Dili gyud na healthy marriage if survival is already the issue, I could say it started with superficial affinities i.e. looks, social status, etc.., but if it started with more depth, true character, mannerism, etc.., then I could say it will go on more smoothly. It's not easy to choose the person whom one will live with and to be with, so choose the right one for you, start right and you will continue in the right and excellent manner as per your preference.

kahinumdom man sad ko ani sa una.
    once man gud nga naa na mo sa usa ka balay, anha namo kabantay nga naa moy daghan nga dili ma-agree-han.
    example, sabon pang-ligo, shampoo, toothpaste, sabon pang-laba, pag-kaon ug uban pa.
    ang mahitabo kay mag-tagsa (buwag) mo ug mga gamit. Nya iyahay mo ug laba.
    mas maau man gud unta nga same nalang mo ug gamit as a family diba?
    pero unsaon man nga lain2x man jud inyo preference like sa shampoo.
    d ko ganahan sa iyang ganahan kay mangatol ako ulo nya d sad siya ganahan sa akong ganahan kay mag-gahi iya buhok.

mao jud na kasagaran ang mahitabo sa sinugdanan, naay mga butang nga dili mo mo-give-in sa usag2x.
    pero mo-abot ra jud ang time nga magka-uyon ra jud mo labi na jud ug naa na moy mga anak.
    like sa shampoo (again, hehehe...) kung mahutdan ko ug shampoo sa una kay mogamit ko sa iyang shampoo.
    kadugayan kay maanad ko ug gamit sa iya shampoo. (naanad nalang sge pangutkot sa ulo kay katul, hehehe...).
    mao na nga medyo na-upaw nalang hinuon ko.
    same ra sad ang mahitabo with regards sa mga pagkaon. maanad rasad mo sa kadugayan sa gusto sa usag2x.

about sa kina-iya, maanad ra sad ka sa kadugayan.

6.    Advertisement