Page 1905 of 1910 FirstFirst ... 18951902190319041905190619071908 ... LastLast
Results 19,041 to 19,050 of 19096
Like Tree1015Likes

All About Current Admin of Duterte


This discussion is about "All About Current Admin of Duterte" in the "Politics & Current Events" forums.
Originally Posted by necrotic freak Yuna ra gud, unsa man gyud nis budots este bong, convicted ba jud ni sa plunder? or on going trial ...

  1. #19041
    C.I.A. firestarter's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Gender
    Male
    Posts
    3,257
    Blog Entries
    9

    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    Yuna ra gud, unsa man gyud nis budots este bong, convicted ba jud ni sa plunder? or on going trial palang iyang kaso?
    Acquitted sa Supreme Court, bro. Unya gipabalik ang kwarta.

    Ang amaw ni ingon pud nga, wala siyay i uli, kay wala siyay gi kawat.. Oh ha.. hahaha...
    Usa ray pasabot ani, way klaro ang charges nga gi file sa panahon ni Noynoy.. Maong nakagawas ni.

    Kana laging gusto na dayon makapapriso, tanawa acquit dayon.

    Same ra gud sa iyang Executive Order no. 1, unconstitutional dayon. hahaha gi atay nis noynoy oe.

    Pero kabalo naka sa court of public opinion, basta charged nakas kaso, convicted naka. Mao ning ilang balaud style.
    Same ra gud kang Duterte, kay gi kiha man siya sa ICC, murderer na dayon siya.

    Same ranas kang Noynoy nga gi charged naman siyag "Usurpation of Authority", then sa ilang logic, noynoy is a Usurper.

    Unya naa pa gyud Homicide nga kaso karon ang mga kaliwat sa SAF44 against Noynoy.. So karon, killer na pud nis Noynoy.
    necrotic freak and raissah like this.

  2. #19042
    Banned User
    Join Date
    Dec 2018
    Gender
    Male
    Posts
    581
    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    Yuna ra gud, unsa man gyud nis budots este bong, convicted ba jud ni sa plunder? or on going trial palang iyang kaso?
    Quote Originally Posted by firestarter View Post
    Acquitted sa Supreme Court, bro. Unya gipabalik ang kwarta.
    Pwede diay nang imong sugo-on og pauli sa kinawat nga kwarta ang usa ka tawo kun in the first place, dili siya maoy nagkawat?

    Mas labing amaw ang Supreme Court diin halos pulos appointee ni Duterte.

    Kay sila ra'y nag-unay og contradict sa ilang decision.

    Bwahahahaha!

    The fact nga gisugo nila og pauli sa plundered money si Revilla, so ang premise ana is SIYA gyud ang nag-plunder.

  3. #19043
    Newbie
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    Male
    Posts
    24
    Quote Originally Posted by boss_digong View Post
    Sama gud pud sa nahitabo sa Marawi Siege adtong May 23, 2017.

    WALA PUD DIHA SI DUTERTE sa cite of crisis, di ba?

    May 24 na siya nibalik sa Pinas. Pagbalik niya, gisakop na sa mga terorista ang Marawi.

    Nakasabot ka nganong despites sa intelligence report nga iyang nadawat bahin sa planong pag-atake sa mga terorista, nilahos gyud siya'g adto sa Russia?

    And by the way, kamusta na tuod ang Marawi karon?

    Gibudgetan na og binilyon ang pag-rebuild ani. Pati Yolanda funds, gikuha aron idugang sa budget sa pag-rebuild.

    Nahurot na og gasto ang budget.

    Pero ang pangutana, NA-REBUILD NA BA?

    Bwahahahahaha!
    on the other hand, naa ra sa pinas si abnoy atong bus crisis pero nitago

    kalooy aning mga salty peeps diri oi hehehe

    na rebuild na ba? it doesn't matter because, na rebuild man o wala, naa may ma accomplish ang admin o wala, people like you will always have something to complain. ana lang na.

  4. #19044
    Newbie
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    Male
    Posts
    24
    lol the last time I checked ang rehabilitation sa marawi is expected to be finished sa 2021 pa. aporado si beshie

    plus gi cut niya iyang trip sa russia after sya nag declare ug martial law sa southern part sa mindanao because of the crisis na ni ulbo. wala sya niadto didto para mutago.

    Stop spreading your fake news and disease to us.


    try to get your facts straight sir because I think you like embarassing yourself
    meanwhile si abnoy, vayot japun

  5. #19045
    Newbie
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    Male
    Posts
    24
    "NGA MAJORITY SA MGA PILIPINONG BOTANTE KULANG GYUD OG KAPASIDAD SA PAGPILI og mga qualified public officials."

    I CAN SAY THE SAME THING TO YOU kung si abnoy or roxas ang na elect as president so your argument is invalid because there is always two sides to every story. bottomline, duterte won and there is nothing you or your cohorts can do about it. plus 2019 na sakit parin besh? hahaha
    raissah and sugbu_00 like this.

  6. #19046
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2017
    Gender
    Male
    Posts
    294
    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    Ang duha ka mga maayong laki diris istorya.net.
    Unfortunately i cant say the same with you

    Daghan napod ni silang na panday nga theory diri pero pulos yabo! hahahahaha
    Kutob raka istorya prove it

  7. #19047
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2017
    Gender
    Male
    Posts
    294
    Quote Originally Posted by hombre View Post
    idk, pero naa man to senador nga in more than 10 years wala gyuy "napanday" nga balaod. unya namatay lang ang nanay nahimo na dayon nga presidente.
    Mao ni ganahan nako nga comment kanang naay pina blind item ba..
    Kinsa kaha ni noh.. ma curious man sad tah

  8. #19048
    Elite Member obelisk's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Gender
    Male
    Posts
    1,790
    I read a poster na nagshare about Marawi facts. One of the reason why dugay daw kaau ang rehabilitation is because it takes them a long time to remove the IEDs. Tibuok city gud nya kada kilidx2 dapat ma sure na walay IED before sila mag start ug rehabilitate. Or else masayang ra if ma buthan ra d.i.

    Sa current election, daghan nag ingon na sila Chel Diokno ug uban members sa Otso Diresto kay nindot ug credentials. I would say, yes. Nindot sila ug credentials. But, sayop dyod ilang campaign tactics. Ilang gibuhat nuon kay padaun ug pangdaot sa presidente and the current administration. And most likely, mao na cause sa downfall nila. Ilang campaign is more on pagwapo sa mga anti duterte. Not more on unifying the people for the Philippines.
    raissah and Yoran E. Jit like this.

  9. #19049
    C.I.A. slakker's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Gender
    Male
    Posts
    14,982
    so sad nga wa kalusut ang partylist ni mocha...
    sugbu_00 likes this.

  10. #19050
    Newbie
    Join Date
    Dec 2015
    Gender
    Male
    Posts
    24
    Quote Originally Posted by slakker View Post
    so sad nga wa kalusut ang partylist ni mocha...
    same here. dili man ko big fan ni mocha pero gusto gyud nako siya mag succeed para lang makita nako ang ka pait sa reaction sa mga tao nga naga mata-mata sa iya tungod sa iyang background. it would be a sweet slap on their faces. pero kulang man sa pag promote iyang team. wala pud ko kabalo naa diay siyay party list
    sugbu_00 likes this.

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. All about the Goodness of WebXpress
    By iLoveWebX4ever in forum General Discussions
    Replies: 18
    Last Post: 03-10-2012, 05:02 AM
  2. ~All about GEARS OF WAR!~
    By obemon in forum Software & Games (Old)
    Replies: 50
    Last Post: 07-16-2008, 11:47 AM
  3. ~All About AGE OF EMPIRES!~
    By a0201 in forum Software & Games (Old)
    Replies: 10
    Last Post: 11-30-2007, 06:50 AM
  4. Replies: 110
    Last Post: 06-22-2007, 10:54 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top