Page 1904 of 1912 FirstFirst ... 18941901190219031904190519061907 ... LastLast
Results 19,031 to 19,040 of 19116
Like Tree1088Likes

All About Current Admin of Duterte

This discussion is about "All About Current Admin of Duterte" in the "Politics & Current Events" forums.
@ LogicPlease sorry to say nga wala na gyud kay LOGIC, di ba ganahan man kaau ka mo criticize sa goberno sah dapat sad muhatag ...

@LogicPlease

sorry to say nga wala na gyud kay LOGIC, di ba ganahan man kaau ka mo criticize sa goberno sah dapat sad muhatag ka ug opinion on unsaon para masulbad/improve na imong gicriticize. dili kay adto nasad ka ug lain issue if masupalpal ka.

3 years konsimisyon nalang mo. Enjoy.

Quote Originally Posted by rastaman81 View Post
    @LogicPlease

sorry to say nga wala na gyud kay LOGIC, di ba ganahan man kaau ka mo criticize sa goberno sah dapat sad muhatag ka ug opinion on unsaon para masulbad/improve na imong gicriticize. dili kay adto nasad ka ug lain issue if masupalpal ka.

3 years konsimisyon nalang mo. Enjoy.
    Ingnan ka niya ana since when naay "requirement" ang pag criticize na need ka mu hatag ug solution. Hahaha

Quote Originally Posted by LogicPlease View Post
    Nope you are THE troll
    I am merely making a joke/criticism on Duterte which we all know is Not prohibited nor illegal
    That comment is in response to the thread in general and does NOT respond to someone
    and yet you used it as an opportunity to deliberately attack me and divert the topic from Duterte to me.
    Why? because thats what you are, a troll.
    kanus-a nag ingon ang tao diri na prohibited/illegal ang mag criticize sa usa ka official? ha?obviously wa ka naga basa ug posts basta post2 lang hahaha.
    nothing worst than a troll na lol. *facepalm* to the max.

it's the nature of your criticism. kay wa kay gibuhat diri kundi mag criticize. ug mag start ug issues.

plus even your cohorts know you're a troll. tan-aw ug description sa usa ka troll. sakto jud ka. hahaha.
    hindi ka lang troll. troll in denial. in denial na na troll. I'm sorry if I'm hurting your feelings. just keeping it real.

Prove that criticizing Duterte is prohibited/illegal or just STFU!
    hahaha. making excuses again.wa pa gani nimu na prove tong imung giigon

what happened to this?...

Were are my accusations against Duterte that has no proof? Quote it!
    Imbento nsad og istora brad??
    And do you really think that the executive branch do not exert influence on Judiciary despite at separate branch?
    Quote Originally Posted by Yoran E. Jit View Post
    Sige daw i-prove daw nga ang executive branch (President Duterte ug Vice President Leni Lugaw) naay 'hand' or influence sa Judiciary branch.

Kanang convicing ha. Kanang naay concrete evidence. Ayaw nang hear-says ug fake news pareho sa imong idol nga si trilliling. Ug just because naa kay link sa ubang article doesn't mean it's proven. There are a lot of media outlets na gina fund sa yellow turds against the admin.

We'll wait.

GIYF=GOOGLE IS YOUR FRIEND
    LIYC=LEILA IS YOUR CRUSH
    tan-awa. ngawa ka ng ngawa. but your credibility has long been flushed down the drain.
    I have to be honest though, I like embarrassing you and i can do this all day...

C.I.A.
    lipay kaayu ko aning taas tax sa sigarilyo pero dapat unta mas nindut if taasan pa gyud kana maabot 300 ang usa ka kaha sa sigarilyo nya ang proceeds sa tax dapat maadto diretcho sa mga public hospitals.

Blog Entries
    Nope you are THE troll
    I am merely making a joke/criticism on Duterte which we all know is Not prohibited nor illegal
    That comment is in response to the thread in general and does NOT respond to someone
    and yet you used it as an opportunity to deliberately attack me and divert the topic from Duterte to me.

This people are desperately trying to make their own rules on how to criticized a public official.
    Since when did you see a provision in the law that says "lantawon pod nato atong gi criticize na mas labaw ta nila og nabuhat".
    Kabawo mo unsay consequence ana nga statement?? That makes 99.9% of the Filipinos will NOT have the right to criticize a president. /facepam

Lets face it, you cant even prove my criticism is prohibited nor illegal. All you want is to control and shape critics opinion to suit your taste. This is why a call you all Snowflakes, you all cant handle criticisms in any shape or form. /facepalm

Tell me unsay himo nbuhat sa pinas. Surprise me! /facepalm

So basically, you are just here to criticize the President? /facepalm
    Yoran E. Jit likes this.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by digitalsuperman View Post
    lipay kaayu ko aning taas tax sa sigarilyo pero dapat unta mas nindut if taasan pa gyud kana maabot 300 ang usa ka kaha sa sigarilyo nya ang proceeds sa tax dapat maadto diretcho sa mga public hospitals.
    On the other side of the coin ani bro. Naay gi brought up nga issue pud ana bro, and I think valid siya nga point.

Kay basin daw if dako na kaayo ang tax ani, basin mo kusog ang smuggling na hinuon. -- I understand that it's the governments problem ang smuggling, however, even governments like Singapore, naa daw kuno gihapon makuha-an ug smuggled supplies sa sigarilyo didto.

Ug buot huna-huna pwerte na ka strict sa Singapore malutsan gihapon. It's because grabi na pud ka taas sa presyo didto.

Also, sin taxes are sources of government funded benefits like the Universal Health Law. Mas maayo unta to ipasaka pud ang other sin taxes, like gambling, and liquors, mas maayo ta to nga daghan sources sa funds kay sa sigarilyo ra.

Nope you are THE troll

This people are desperately trying to make their own rules on how to criticized a public official.
    Since when did you see a provision in the law that says "lantawon pod nato atong gi criticize na mas labaw ta nila og nabuhat".
    Kabawo mo unsay consequence ana nga statement?? That makes 99.9% of the Filipinos will NOT have the right to criticize a president. /facepam

Lets face it, you cant even prove my criticism is prohibited nor illegal. All you want is to control and shape critics opinion to suit your taste. This is why a call you all Snowflakes, you all cant handle criticisms in any shape or form. /facepalm

Tell me unsay himo nbuhat sa pinas. Surprise me! /facepalm
    hilas jud kaayu ka yanong

Thank you for debunking him for me.

Who cares if you dont like the nature of my criticism?
    Your like a 3 year old who goes into tantrum whenever she doesn't get what she wants.
    you can cry all you want but i'm not born to please you, you really is a snowflake.

Until my criticism isnt prohibited nor illegal i wont be stopping anytime soon.
    So pasensya nalang if ma hurt pka sa ako future criticisms sa imo superhero.
    If i were you, grow up kid because the world the doesn't revolve around you.

lol brains-please buy some. this is not about whether ganahan ko sa imung criticism or dili. this is about sa criticisms nimu nga maong nahimo nakong criteria na ma identify ka as troll. hahaha. logic-please have some.

murag wala lagi kay rebuttal sa mga points na gi present nako sa imu. finish na kol?
    tanan akong issue nga gi present sa imo seems like gi na divert nimu ang imong answers. lol
    plus ang imung mga comebacks kay boring kayo. *yawn*

again, asa na lagi tong ingon nimu nga iprove nimu?

Were are my accusations against Duterte that has no proof? Quote it!
    Imbento nsad og istora brad??
    And do you really think that the executive branch do not exert influence on Judiciary despite at separate branch?
    Quote Originally Posted by Yoran E. Jit View Post
    Sige daw i-prove daw nga ang executive branch (President Duterte ug Vice President Leni Lugaw) naay 'hand' or influence sa Judiciary branch.

Kanang convicing ha. Kanang naay concrete evidence. Ayaw nang hear-says ug fake news pareho sa imong idol nga si trilliling. Ug just because naa kay link sa ubang article doesn't mean it's proven. There are a lot of media outlets na gina fund sa yellow turds against the admin.

We'll wait.

GIYF=GOOGLE IS YOUR FRIEND
    LIYC=LEILA IS YOUR CRUSH
    hahaha. iwas-iwas jutsu si beshie.

C.I.A.
    Quote Originally Posted by firestarter View Post
    On the other side of the coin ani bro. Naay gi brought up nga issue pud ana bro, and I think valid siya nga point.

Kay basin daw if dako na kaayo ang tax ani, basin mo kusog ang smuggling na hinuon. -- I understand that it's the governments problem ang smuggling, however, even governments like Singapore, naa daw kuno gihapon makuha-an ug smuggled supplies sa sigarilyo didto.

Ug buot huna-huna pwerte na ka strict sa Singapore malutsan gihapon. It's because grabi na pud ka taas sa presyo didto.

Also, sin taxes are sources of government funded benefits like the Universal Health Law. Mas maayo unta to ipasaka pud ang other sin taxes, like gambling, and liquors, mas maayo ta to nga daghan sources sa funds kay sa sigarilyo ra.
    aw naa man gihapon smuggling. dapat lang hugtan ang laws against smuggling dili lang sa sigarilyo kundi sa tanan. sa sigarilyo ug alcoholic drinks uyun kaayu ko kada tuig 100% ang increase sa tax year on year.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by digitalsuperman View Post
    aw naa man gihapon smuggling. dapat lang hugtan ang laws against smuggling dili lang sa sigarilyo kundi sa tanan. sa sigarilyo ug alcoholic drinks uyun kaayu ko kada tuig 100% ang increase sa tax year on year.
    Balik sa tuba ang mga palahubog ani bro. hahaha..

Lisoda sa bisyo oe.

11.    Advertisement