Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Like Tree3Likes

my pet

This discussion is about "my pet" in the "Pet Discussions" forums.
nalingaw ko kay daghan imo gipalit.. hehe...

Default Re: my pet

nalingaw ko kay daghan imo gipalit.. hehe

guys, hatagi ninyo ug advice c TS ky kamo man ang nasuhito na ani.. ayaw ipaagi ug katawa lng.

Quote Originally Posted by shaijean View Post
    kung in.ani ilang kahimtang ron sir kay much better if you separate them specially the males coz they will fight each other...ug dli sad na pwd sir na in.ana imong sudlan samot na wlay kay beddings like wood shaving...
    dako ni ako cage coz cage man ni sa dog, i placed screen on the sides so that they cant go out. ako g butang ana kay nag clean pa man ko sa cage and if you look closer the cage is completely clean. and ako g check sa internet ang males dili mo fight with each other coz they go along well . check your facts straight before you comment

Quote Originally Posted by petboy View Post
    louy imo mga GP bro makaligo cla sa ilang ihi then huot pajud kaayo sila
    half sa cage ra na imo nakita...i took a picture of them and not the cage coz an GP man ako pet dili ma ang cage if you would like to know 2 floor na ako cage and what you see there is just a third of the first floor

Quote Originally Posted by smallville008 View Post

gahuot mn na cla sir.....botange na palihog beddings boss kng mao na imo sudlan..den f mhtag kag carrots e sliced na cya..

abiba ko LORD LORD LORD!

Quote Originally Posted by chumen View Post
    gahuot mn na cla sir.....botange na palihog beddings boss kng mao na imo sudlan..den f mhtag kag carrots e sliced na cya..
    i will say it again... ako g picturan akong pets na GP dili ang cage and if you must know i used a cage of a dog so please imagine how large a dog cage would be for a GP. what you see in the picture is just a third of the first floor of the cage they are in, theres also a 2nd floor which i built to promote mobility.

I dont understand why people comment on how small the cage is when the title is my pets not my pets cage
    please understand that the topic is my cute pets...

i will say it again... ako g picturan akong pets na GP dili ang cage and if you must know i used a cage of a dog so please imagine how large a dog cage would be for a GP. what you see in the picture is just a third of the first floor of the cage they are in, theres also a 2nd floor which i built to promote mobility.

I dont understand why people comment on how small the cage is when the title is my pets not my pets cage
    please understand that the topic is my cute pets...

ayaw laina pagsabot ng mga comments sir...we just comment by what we see sa picture na imng g post..
    bravokick likes this.

Quote Originally Posted by chumen View Post
    ayaw laina pagsabot ng mga comments sir...we just comment by what we see sa picture na imng g post..
    and of all that you can see in the picture thats what you notice ?

dako ni ako cage coz cage man ni sa dog, i placed screen on the sides so that they cant go out. ako g butang ana kay nag clean pa man ko sa cage and if you look closer the cage is completely clean. and ako g check sa internet ang males dili mo fight with each other coz they go along well . check your facts straight before you comment
    hmm.. im a guinea pig lover, ubay2x na pud ko nag alaga. dli sa hinambog ha.. yes! ur partly right not all males/females mo fight with each other.. but take not kay not all.. dli ingon nga all of them go together. mag.away ghapon na. naa gani sow nga maldita kaayo awayon ang male. naay man pud mo dominant sa ila gud.

regarding sa imung cage. pariha sa dog? dako jud. but mas maayo man gud i separate nimu ang male from females kung kay naay tendency nga ma early pregnancy imung sow. lisud na kaayo. dli man jud maayo nga iusa ang mga hayop (same breed) sa isa ka cage gud. even dako pa kaayo na imung cage. daghan reasons namely few kung magkasit, matakdan ang isa. kung naa tick and fleas, matakdan. dli healthy ang animals. dli man gud na pariha sa mga pet shop nga i usara ra tanan.. suma, tan.awa gud ng naa sa mga petshop. do u think healthy na ilang mga pets(kanang giusa sila even dako pa kaayo ilang cage) gipang baligya? cguro naay few but i can assure u nga mostly 80% ana kay dli jud healthy. known ang guinea pigs na friendly ug gus2 naay kauban but dli man gud sa ingon nga i.usa nimu sila sa isa cage.
    Bitukon11 and chumen like this.

11.    Advertisement

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast