Conversation Between fred1981 and Razor_Sharp

11 Visitor Messages

Page 1 of 2 12 LastLast
  1. ma fan nalang kay wala mantay lubot!hahhaha. bitaw, nahan lang ko sa mga practical nga advices nila sa t-nation. incorporate lang naku sa akong bodybuilding rapud. lisud maning magka tiguang na gud ta oie hinay2x nlang gyud alsa. murag malabo naku anang abellana tawn ron oie, dali ra kaau ulceron akong bulsa karon mga panahona!hahaha. hinaot maka kita paku nimu puhon did2 gym!good luck imong skwela!
  2. Fan na diay ka ni Bret Contreras karon? Hahaha. Nindot baya iyang advice, rooted in science. Carefull sa balistics. Twice nagsakit ako shoulder tungod anang DB Snatch. Lingaw lang jud buhaton. hehe Update sa abellana, naa na daghan kaayo nga Olympic plates ug bag-o nga machines. mao ra man gihapon ang bayad...
  3. hahaha. aw ken diay pangan ato? murag maauhon pud bitaw to tawhana. due sa akong mga constraints karon bah, maka gym ko weekends nalang gyud. nya if sa weekdays, magkawat2x lang ko if maka lugar ko. naa ko pangutana bah, if magkettle bell swings ko everymorning heavy high reps (say 50 and up) considering dili ko maka lift ana nga day, mag overtrain ba kaha ko?

    maka adik man ang dumbell snatches oie. tungod kay wala koy time ron sa weekdays ganahan nalang ko magballistic2x kay grabe ka taxing nya dali ra mahuman. sa balay kay mag practice2x bya ko ug cleans pero kapoy lang kaau kay dili naku ma busdak ang barbel kay nangatulog na mga tao sa ubos.haha.

    daghan kaau ko kat.unan sa t-nation oie. naadik ko atong guy named "bret contreras" b2 kad2ng gitawag nila ug "glute guy"? mao nalang na akong gipangpractice ron.

    mingaw ba ron ang abellana? pila na monthly nila?
  4. Ok rang late ang reply, panagsa ra man sad ko mag log in diri istorya. Wa na gani ko kabalo naunsa na ang mga storya2 sa mga tao.
    Study ko to be an MD, dugay pa ni oi. as usual, abellana ra gihapon, usually evenings, pero usahay buntag as the school schedule dictates. Maayo sad nga nag suway2 ka sa oly lifts. Later nako balik ana, for the mean time, basic, non ballistic movements ako buhat, mga low risk for injuries. wa na ko ka try ug bench press for 8 months na. Ok ra man tong si Ken. Motudlo sad kung naa ka pangutana. As usual, ang daan na trainor sige gihapon ug mugtok ug panabis ug tan-aw.
  5. hala sorry for the late response. tagsa nalang ko mag log.in diri. mura nisugod na ug poul.haha. murag kita ko sa poster ato imong pasabot. kuyawa pud atong instructora oie. naa man tanan. gi skwelahan man tanan!hehehe. hinay2x lang gihapon ko lift karon. gi aim gypan naku double bodyweights sa squat ug DL. hina kaau ko ug bench oie but im still working on it. kamau naku mu clean and jerk pero half body weight pa lage pud. ako lang sa siguro ipraktis ang "smooth" nga movement before ko mu jump ug heavy weights. ang catch position maglisud paku kay dili kaau flexible akong mga kamot kuyawan ko mabali. unsa man diay na imong giskwelahan ron? basin mg sports doctor or strength and conditioning coach naka ha? paabuton gyud tika mu graduate kay daghan kaau ko pangutana nimu!hehehehe. asa naka tig-alsa ron, abellana gihapon?
  6. Bai Fred!

    Kuyawa oi, pang competition na kaayo ug pamorma ai. Busy kaayo ko sa swela ron. Usahay 2x /week na lang gani ko sa gym. Naay bag-o na trainer diha na Fil-am na siya ang nangusog na i-upgrade ang gym. Nag hope ko na maabot na ang mga bag-ong plates kay mag sige ug kulang kay oly plates ang gamit sa mga bag-ong machines ug bar, nya karon im working up to around 370 or so. Wa pa kaayo ko nangambisyon ug grabe na PR's kay focus pa sa school. Open na baya sila straight from 6 am to 8 am. Nya daghan sad bag-o na members na gidala sa kadtong Fil am na coach.
  7. brad, musta naman ka? karon alng gyud ko nalingaw ug basa2x sa t-nation. nindut kaau mga article oie. mga walay hype nga advise bah. tinud.anay gyud. hinay2x naku train ug strenght karon pero wala palang gyud ka full blast. maintenance lift nalang gyud buhat naku ron kay lisud naku maka gym. 2x a week nalang. basic moves nlang gyud. sq. DL and bench or overhead press. practice naku ron front squat pero kad2ng mura "clean" nga position. gnahan ko practice oly lifts karon oie. pero lisud pud bya. samot na ang overhead squat. kuyaw kaau madat.ugan ta. anyway, naka bisita ko lately sa abellana. nindut na kaau ang gamit oie. daghan na sila gipang puno nga machines. and still that old folk is giving me a cold stare bisan way behind na kaau akong lawas sa iyaha. hinaot ok raka diha, kuha na ang 3x bodyweight nga squat?
  8. Same ra ako supps, whey ra. Kadtong opaw na instructor, nibalhin sa Gold's gym. Nya ang kadtong finger scanner sa gym, samok man to oi...
  9. haha kalingaw. murag lisud na gyud na imong shoulder noh, sa una paka nagreklamo. akong lower back noun mrag nag recover na. murag tungod pud siguro sa placement sa bar sa akong likod inig squat naku. i place naku cya lower sa traps----> sakto bani? hinay2x lang sa ko recover ron gnahan ko maka balik into lifting kay lisud ko ron financial. unsay mga supps gipang gamit nimu ron? wala na diay tong usa ka instructor noh, kad2ng opao? basin naa to cya lain gym gi balhinan kay nagsige manto cya hisgut sa una. kuyaw na kaau abellana naa na finger biometrics scanner.hahhaa. mao ra gihapn instructor. tiguang!hahaahaha.
  10. Bai fred! Karon pa ko naka balik ug Istorya. Na busy ko sa pag swela. Lately, ga focus ko ug bodyweight movements pang rehab sa mga nagyaw2 nga joints, kay operahanan daw ako right shoulder ingon ang Ortho nga doctor na akong gibisita. Daghan na sad kaayong tao sa abellana karon mga panahuna, huot kaayo panagsa.
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 11
Page 1 of 2 12 LastLast
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top