View Poll Results: Would you be an Assasin/Vigilante?

Voters
6. You may not vote on this poll
  • Yes

    5 83.33%
  • No

    1 16.67%
Multiple Choice Poll.
Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 52
Like Tree13Likes

Would you be an Assasin/Vigilante?


This discussion is about "Would you be an Assasin/Vigilante?" in the "General Discussions" forums.
Originally Posted by luff101 Bantay bitaw katong nag ingon ug Yes, Basin naay kawatan nga gwapa nya inyo daun pasuyloon kay gwapa... ahahahaha Morag well ...

  1. #21
    C.I.A. miramax's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Gender
    Female
    Posts
    3,052
    Blog Entries
    2

    Quote Originally Posted by luff101 View Post
    Bantay bitaw katong nag ingon ug Yes, Basin naay kawatan nga gwapa nya inyo daun pasuyloon kay gwapa... ahahahaha
    Morag well specified man ang gravity sa crime nga na commit bro.
    Amo nalang na ibalato sa mga lispu ang mga small time, he, he.

  2. #22
    C.I.A. luff101's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    Male
    Posts
    5,864
    Quote Originally Posted by miramax View Post
    Morag well specified man ang gravity sa crime nga na commit bro.
    Amo nalang na ibalato sa mga lispu ang mga small time, he, he.
    Hahaha.. Ayaw jud ibalato bro kay basin mapareha ani nga balita...

    https://www.istorya.net/forums/politi...kay-gwapa.html

  3. #23
    C.I.A. miramax's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Gender
    Female
    Posts
    3,052
    Blog Entries
    2
    Quote Originally Posted by luff101 View Post
    Hahaha.. Ayaw jud ibalato bro kay basin mapareha ani nga balita...

    https://www.istorya.net/forums/politi...kay-gwapa.html
    I will still choose to save my ammos and blades, dunno with others
    #IfYaKnowWatIMean

  4. #24
    C.I.A. geo25's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Gender
    Male
    Posts
    9,123
    This vigilante:


  5. #25
    C.I.A. miramax's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Gender
    Female
    Posts
    3,052
    Blog Entries
    2
    Luv jaffon nako ang character sako ava

  6. #26
    Elite Member bizz_dakk's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    Male
    Posts
    1,162
    Yes unta! Pero di man ko kbaw mamusil..."no"nalang basin mas masayo pa nuon ko sa ako deadline na 1 year...;D

  7. #27
    C.I.A. luff101's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Gender
    Male
    Posts
    5,864
    Quote Originally Posted by miramax View Post
    I will still choose to save my ammos and blades, dunno with others
    #IfYaKnowWatIMean
    Save your ammos and blades for a very good reason. Make sense.. Hahaha

  8. #28
    C.I.A. miramax's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Gender
    Female
    Posts
    3,052
    Blog Entries
    2
    Quote Originally Posted by bizz_dakk View Post
    Yes unta! Pero di man ko kbaw mamusil..."no"nalang basin mas masayo pa nuon ko sa ako deadline na 1 year...;D
    E- train man sab cguro kas grupo or ni mentor before kah isalang

  9. #29
    Elite Member bizz_dakk's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    Male
    Posts
    1,162
    Quote Originally Posted by miramax View Post
    E- train man sab cguro kas grupo or ni mentor before kah isalang
    aw ok ra kung i train ko...pero murag DMD ug 1 year nga training kung ako maoy i train...unya terminally ill pajud(simbako palayo sa tinuod)...haha!

  10. #30
    C.I.A. miramax's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Gender
    Female
    Posts
    3,052
    Blog Entries
    2
    Quote Originally Posted by bizz_dakk View Post
    aw ok ra kung i train ko...pero murag DMD ug 1 year nga training kung ako maoy i train...unya terminally ill pajud(simbako palayo sa tinuod)...haha!
    Tawa much ko sa imo post duh very spontaneous yet sensible

    Pagunit armas, d nah kinahanglan taas panahon, granted nga inspired pamanka mabuhi for a cause so mahitabo maintain jud kas medication para sustenir bah , istorya ra ni hap!
    Last edited by miramax; 08-15-2014 at 03:08 AM.
    bizz_dakk likes this.

  11.    Advertisement

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Replies: 109
    Last Post: 08-07-2012, 07:09 AM
  2. Which fashion icon of style would you be?
    By butterflyzia in forum Trends & Fashion
    Replies: 37
    Last Post: 03-15-2012, 12:16 PM
  3. would you be a linkin park or a dream theater??
    By fingolfin in forum Music & Radio
    Replies: 57
    Last Post: 05-25-2011, 05:42 PM
  4. How old would you be if you didn't know how old you were?
    By Velvett in forum General Discussions
    Replies: 95
    Last Post: 03-24-2011, 01:34 PM
  5. If you were a _____ what would you be? why?
    By wikerfish in forum General Discussions
    Replies: 23
    Last Post: 04-29-2009, 06:35 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top