Page 183 of 183 FirstFirst ... 173180181182183
Results 1,821 to 1,827 of 1827
Like Tree115Likes

House Construction and Renovation


This discussion is about "House Construction and Renovation" in the "General Discussions" forums.
pila magasto ron mag apply ug bldg permit mga boss? lacion area...

  1. #1821
    gsm
    gsm is offline
    Junior Member gsm's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Gender
    Male
    Posts
    245

    pila magasto ron mag apply ug bldg permit mga boss? lacion area

  2. #1822
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2008
    Gender
    Male
    Posts
    65
    Mga boss maayong gabie. Naa moy ika recommend nga architect or firm nga maka provide ug building plan ug maka assist pud sa pag process sa building permit? Maayo unta kung naa napud experienced with pag-ibig house construction loan. Salamat

  3. #1823
    Junior Member kyawbong's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    Male
    Posts
    386
    Quote Originally Posted by ZaBaY View Post
    Mga boss maayong gabie. Naa moy ika recommend nga architect or firm nga maka provide ug building plan ug maka assist pud sa pag process sa building permit? Maayo unta kung naa napud experienced with pag-ibig house construction loan. Salamat
    nakoy kaila boss,, basin interested ka,,

  4. #1824
    Newbie
    Join Date
    Feb 2020
    Gender
    Male
    Posts
    26
    Good day. When I was building a house, there were a lot of tools and building materials that were scattered throughout the territory. Workers asked me to buy a toolbox so that they could neatly stack their tool after work. This solved the problem.

  5. #1825
    gsm
    gsm is offline
    Junior Member gsm's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Gender
    Male
    Posts
    245
    naa nakasulay ug apply ug free patent diri sa lote. tax dec ra ang yuta akong napalit mga bossing

  6. #1826
    C.I.A. jackdi's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Gender
    Male
    Posts
    4,626
    Quote Originally Posted by gsm View Post
    naa nakasulay ug apply ug free patent diri sa lote. tax dec ra ang yuta akong napalit mga bossing
    "free patent" sa lote ?
    Lahi ni sa land title Boss?

    Try og ask sa Registry of Deeds Boss.

    Note lang... naa pa'y mga towns nga dili pa jud pwede mag-process og land titles (like most parts of Consolacion). So tax dec pa until karon.



  7. #1827
    gsm
    gsm is offline
    Junior Member gsm's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Gender
    Male
    Posts
    245
    Quote Originally Posted by jackdi View Post
    "free patent" sa lote ?
    Lahi ni sa land title Boss?

    Try og ask sa Registry of Deeds Boss.

    Note lang... naa pa'y mga towns nga dili pa jud pwede mag-process og land titles (like most parts of Consolacion). So tax dec pa until karon.


    mao na boss , free titling sa lote

    ok boss didto nako gitagaan ko requirements, naa lang ko pangutana basin naa nakasulay

  8.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. For Hire: Budget Friendly Construction Services: Design, Build and Renovate
    By newsprint_kuno in forum Specialty Services
    Replies: 63
    Last Post: 02-26-2017, 11:44 AM
  2. Replies: 11
    Last Post: 10-28-2014, 09:30 AM
  3. Replies: 0
    Last Post: 01-23-2012, 08:19 AM
  4. Replies: 124
    Last Post: 06-08-2010, 11:55 PM
  5. A website for houses, apartments, and rooms for rent in Cebu
    By shutterzoo in forum Websites & Multimedia
    Replies: 3
    Last Post: 05-31-2008, 10:04 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top