Page 7 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Like Tree4Likes

Lasik

This discussion is about "Lasik" in the "Fitness & Health" forums.
Originally Posted by stew_griff rest --- kanang things nga di makapa stress sa imong mata, pwede man tan aw movies or what,,pero once kapoyan an ...

C.I.A.

Quote Originally Posted by stew_griff View Post
    rest --- kanang things nga di makapa stress sa imong mata, pwede man tan aw movies or what,,pero once kapoyan an imo mata, better rest.

-- ang doktor ra maka tell ana if madala ug 20/20. in my experience, sobra pas times 2 akong grado sa imo,

hayyy murag sold najud ko lolssssss

Quote Originally Posted by Metz View Post
    ako gani,,800 ang grado,,abi kog dina pwede.hahha pero pwede man di i,,ikaw pwde pa kaayu ka,,pa screen una

Quote Originally Posted by abayerds View Post
    vp_julie - naa bay instance na dili ka pwede magpa laser kay nipis ra ang cornea? have u known patients nga wala naka pa laser ka nipis ang cornea.
    ^ There's this different procedure for that. Its called LASEK. Ang definition pa sa sa site sa doctor sa CDH, and i quote: "The procedure involves gently removing the surface cells of the cornea before reshaping it with the laser. In PRK the surface cells are gently scraped away with a scalpel whereas in LASEK the surface cells are loosened by soaking the surface of the cornea in Alcohol for a minute and then gently displacing the surface layer. In effect the two procedures are identical apart form the method used to expose the surface of the cornea. LASEK has no advantage over PRK but the alcohol vapours around the laser may linger and may even have a detrimental effect on the excimer laser beam. PRK and LASEK are usually reserved for patients whose flat or thin corneas make them poor candidates for LASIK. To find out more about this type of laser eye surgery, please contact our LarrazabalEye Main Office (CDUH) practice."(source: Larrazabal Eye) It sounds painful and from what i heard from a patient who had this procedure, medyo ngul-ngul daw 3 days after the operation. She had to take pain relievers daw. Im not saying this to frighten anyone away. Im just saying it the way i know it. But I was glad myself that i had the right thickness in my cornea. Anyway, its a rare case naman siguro to have thin cornea.

^^^
    1.LASIK - mag himo jd na ug flap sa corneal tissue, before i laser (remodel sa cornea).. naa sila ibutang nga sort of fixture or something, basta mao na siya mg himo ug flap.

2. bawal mag shampoo for 3 days, and bawal bas-on ang mata. just to make sure na di masudlan ug hugaw imong eyes, to prevent infection o unsa, fresh pa bya ang flap. sa mga babaye, murag bawal mg make up for a certain period, 1 week ata.
    -advisable pod na after sa operation matog. then for the first week,, dili ipa stress pag ayu,,although the day after surgery pwede naka maka work,,but mas maayu rest lang usa.
    ^^^ yeap for the girls, BAWAL make-up or any cosmetic products. Even on the day of the operation, no make-up and no perfume/cologne (because the laser machine daw kasi its really sensitive to alcohol(?) i think). Anything cosmetic, bawal, the day of the surgery and until the doctor says so. then you have to wear goggles while sleeping for a month right after surgery. yung goggles free from the clinic since its included in your 40K package.

Quote Originally Posted by Metz View Post
    ^^^ weeeee! good luck! i had no regrets.. wearing glasses or contacts is too much hassle.

^^^ yeap for the girls, BAWAL make-up or any cosmetic products. Even on the day of the operation, no make-up and no perfume/cologne (because the laser machine daw kasi its really sensitive to alcohol(?) i think). Anything cosmetic, bawal, the day of the surgery and until the doctor says so. then you have to wear goggles while sleeping for a month right after surgery. yung goggles free from the clinic since its included in your 40K package.

hehe, ang free goggles ako na gigamit if magmotor ko, gamit ayu

magmotor diay ka stew_griff?

what ig pasingot emu type of work, daku jud chance masudlan ug singot di ba? dili kaha na makadaut.

Quote Originally Posted by abayerds View Post
    magmotor diay ka stew_griff?

what ig pasingot emu type of work, daku jud chance masudlan ug singot di ba? dili kaha na makadaut.
    motor2x sad.. if in ana imong work, then basin pahunongon ka for a month, just to be safe lang,, kay syempre ang samad sa flap fresh pa,,kuyaw ug ma infected

Elite Member

hehe, ang free goggles ako na gigamit if magmotor ko, gamit ayu
    Forever na jud 20/20 imo vision kung magpa LASIK ka or pila ra ka years balik na pud imo mata pagkadaot? What if ang type sa work job ky Data Encoder which require almost 8hrs atubangan sa computer, does required pila ka days nga rest?

Quote Originally Posted by Subzero View Post
    Forever na jud 20/20 imo vision kung magpa LASIK ka or pila ra ka years balik na pud imo mata pagkadaot? What if ang type sa work job ky Data Encoder which require almost 8hrs atubangan sa computer, does required pila ka days nga rest?
    possible man nga mobalik, there are a lot of factors, usa ana kanang abuse, cge lang kag computer, wa pahuway2x... usa is ang shape sa imo cornea,,,
    ang lasik is mostly administered to those aged 25 and above,, sa akong nabasahan, age 25 mostly mg stop or stabilize ang formation sa imong cornea..

C.I.A.
    possible man nga mobalik, there are a lot of factors, usa ana kanang abuse, cge lang kag computer, wa pahuway2x... usa is ang shape sa imo cornea,,,
    ang lasik is mostly administered to those aged 25 and above,, sa akong nabasahan, age 25 mostly mg stop or stabilize ang formation sa imong cornea..
    pero dili raman pang 1 time ang LASIK diba? if in the future you need it, pde ra gihapon?

naa bay waiver ani? gusto man gud kog sure nya nganu mag need pa man ug waiver(if naa). mahadlok noon ta hahaha..

11.    Advertisement

Page 7 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast