Page 185 of 281 FirstFirst ... 175182183184185186187188195 ... LastLast
Results 1,841 to 1,850 of 2802
Like Tree443Likes

12K Gaming CPU for the Budget Gamer


This discussion is about "12K Gaming CPU for the Budget Gamer" in the "Computer Hardware" forums.
Hello mga sir. Naa ko internetan na 17 PCs, tapos mag add unta ko ug mga 10 units pa. Ang pangutana unta nako if ok ...

  1. #1841
    Newbie
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    Male
    Posts
    37

    Hello mga sir. Naa ko internetan na 17 PCs, tapos mag add unta ko ug mga 10 units pa. Ang pangutana unta nako if ok lang ba the same specs ang akong paliton or naa na mas ok na specs sa same price sa current units nako.

    Mao ni ang specs sa akong current units:

    Intel Pentium G2010
    2 GB Sapphire HD6570
    ASUS P8H61-M LX3 Plus R2.0
    4 GB RAM

    Ok naba na nga specs para sa additional units? Kanang same price range lang unya intel lang.

  2. #1842
    C.I.A. keropi's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    Male
    Posts
    4,504
    Quote Originally Posted by electronet View Post
    Hello mga sir. Naa ko internetan na 17 PCs, tapos mag add unta ko ug mga 10 units pa. Ang pangutana unta nako if ok lang ba the same specs ang akong paliton or naa na mas ok na specs sa same price sa current units nako.

    Mao ni ang specs sa akong current units:

    Intel Pentium G2010
    2 GB Sapphire HD6570
    ASUS P8H61-M LX3 Plus R2.0
    4 GB RAM

    Ok naba na nga specs para sa additional units? Kanang same price range lang unya intel lang.
    Payter kayo imo specs bai. Im sure ganahan gud mga manuwaay ninyo ana. Ok pa man na nga specs bai. Ambot lang ug naa pa ba G2010 ron.

  3. #1843
    Newbie
    Join Date
    Jan 2014
    Gender
    Male
    Posts
    37
    Quote Originally Posted by keropi View Post
    Payter kayo imo specs bai. Im sure ganahan gud mga manuwaay ninyo ana. Ok pa man na nga specs bai. Ambot lang ug naa pa ba G2010 ron.
    Salamat sir. Kung wala na G2010 basi G2020 nalang siguro.

  4. #1844
    C.I.A. lloyd_joy's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    10,901
    wala pa'y G21xx na available dha bro? mas nice ni sya ra ba kay native DDR3 1600 MHz ang memory nya... naa ni sya nag performance sa SB i3 level na... less the HT performance gain and other na ma experience nato sa i3...

    if naa available ning G21xx based IB pentiums, kumbate ni or how about the Celeron and Pentium based Haswell like the G1820 & G3220? nice pud ni kay mas barato ug mas pas2x ni sila compared sa equivalent SB/IB CPUs and barato pud ang LGA 1150 based entry level mobos... H81 chip set based...

    Entry level Haswell CPU prices for benchmark lang (equivalent price in Php)... most likely, mas barato ang prices dha sa Pinas compared nko diri...
    > G1820: 2.2K php
    > G3220: 3K php
    Last edited by lloyd_joy; 02-05-2014 at 03:32 AM.

  5. #1845
    C.I.A. keropi's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    Male
    Posts
    4,504
    Quote Originally Posted by lloyd_joy View Post
    wala pa'y G21xx na available dha bro? mas nice ni sya ra ba kay native DDR3 1600 MHz ang memory nya... naa ni sya nag performance sa SB i3 level na... less the HT performance gain and other na ma experience nato sa i3...

    if naa available ning G21xx based IB pentiums, kumbate ni or how about the Celeron and Pentium based Haswell like the G1820 & G3220? nice pud ni kay mas barato ug mas pas2x ni sila compared sa equivalent SB/IB CPUs and barato pud ang LGA 1150 based entry level mobos... H81 chip set based...

    Entry level Haswell CPU prices for benchmark lang (equivalent price in Php)... most likely, mas barato ang prices dha sa Pinas compared nko diri...
    > G1820: 2.2K php
    > G3220: 3K php
    Naa nay g3220 diri bro pero nihit lang nya ang boards naa ra gihapon sa 2.5-3k range whereas 1155 boards makakita ug sub-2k.

  6. #1846
    C.I.A. lloyd_joy's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    10,901
    Quote Originally Posted by keropi View Post
    Naa nay g3220 diri bro pero nihit lang nya ang boards naa ra gihapon sa 2.5-3k range whereas 1155 boards makakita ug sub-2k.

    ah i see bro... yeah, sakto gyud ka bro, mas barato gyud ang LGA 1155 based mobo labi na naka H61 chip set... sub 2K php gyud sya... also diri pud. mga 1.4 ~ 1.6K php ang pinaka barato na H61 mobo. if intel based system ang priority for an internet cafe, mas better diay ning LGA 1155 based system kun dinaghanay kay dako2x gyud ang ma save...
    Last edited by lloyd_joy; 02-05-2014 at 07:11 AM.

  7. #1847
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Gender
    Male
    Posts
    167
    Gud AM, please ngayo ko ninyo advice, mo palit ko og Video Card nga 3-4k lang ang ako budget, unsay nindot i sakar ani akong MSI B75 mobo with i3 3220 proce? tnx in advance....

  8. #1848
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    Male
    Posts
    112
    Quote Originally Posted by jrpogie View Post
    Gud AM, please ngayo ko ninyo advice, mo palit ko og Video Card nga 3-4k lang ang ako budget, unsay nindot i sakar ani akong MSI B75 mobo with i3 3220 proce? tnx in advance....
    If you can stretch your budget to 4.6k or 4.7k, then I highly recommend getting a PowerColor HD 7770(4.6k @PC Express) or a Sapphire HD 7770(4.7k @enigma). If not, then get a Sapphire R7 250 1GB DDR5(not DDR3) which cost around 4k @enigma).

  9. #1849
    C.I.A. keropi's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Gender
    Male
    Posts
    4,504
    Quote Originally Posted by Ravager View Post
    If you can stretch your budget to 4.6k or 4.7k, then I highly recommend getting a PowerColor HD 7770(4.6k @PC Express) or a Sapphire HD 7770(4.7k enigma). If not, then get a Sapphire R7 250 1GB DDR5(not DDR3) which cost around 4k enigma).
    R7-250 is merely a 7730 on steroids. He's better off with a 7750 ddr5 even if its a generation older.

  10. #1850
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2012
    Gender
    Male
    Posts
    112
    Quote Originally Posted by keropi View Post
    R7-250 is merely a 7730 on steroids. He's better off with a 7750 ddr5 even if its a generation older.
    Last time I saw a 7750 DDR5, it was around 4.3k so it's a little over the budget if his max budget is 4k. That's why I recommend the R7 250 DDR5. If he doesn't mind buying used, then he might as well buy a second hand 7770 for 4k or lower.
    I recommend searching for that here: Computers & Accessories
    Be careful about scammers though.

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. Looking For: Mid gaming CPU for my 6 to 7K budget
    By jat80134 in forum Computers & Accessories
    Replies: 7
    Last Post: 02-20-2014, 06:50 PM
  2. Looking For: GAMING CPU SET 6k budget p4 or dualcore
    By Vien in forum Computers & Accessories
    Replies: 12
    Last Post: 02-11-2014, 05:09 PM
  3. Help Gaming CPU for my i5
    By chilyu88 in forum Computer Hardware
    Replies: 10
    Last Post: 09-10-2010, 11:07 PM
  4. Best Gaming CPUs For The Money: June 2010
    By regilsolon in forum Computer Hardware
    Replies: 15
    Last Post: 06-23-2010, 04:30 PM
  5. ~`Building new CPU for 18K Budget`~
    By TiZah in forum Computer Hardware
    Replies: 15
    Last Post: 03-29-2010, 07:53 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top