Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 17

i need help mga master!!! asap


This discussion is about "i need help mga master!!! asap" in the "Computer Hardware" forums.
ako pc kay di na muopen sa winxp.!!! jus recently naginstall ko ug prog, nya naay nigawas nga app saying "your pc is dumped" so ...

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    172

    Default i need help mga master!!! asap


    ako pc kay di na muopen sa winxp.!!!

    jus recently naginstall ko ug prog, nya naay nigawas nga app saying "your pc is dumped"
    so i knew it was a virus, so i mmediately restarted my pc bec. it reopens whenever closed.
    but, when i restarted it, nsulti na naai missing, in ms dos format.

    what could be d simplest sol? without deleting my current files...

    if i have a winxp cd, could i simply install it?

    could i boot win xp thru a flash drive?

    please help. thanks...amateur here.

  2. #2
    C.I.A. MisterSuave's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,567

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    kung naka partition imu hard drive, pwede ra nimo e format imu system drive "C:\>"

    pwede sad e try nimu repair imu OS. naa nay option inig pa boot nimo sa imung winXP nga installer.

  3. #3
    C.I.A. manick's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Gender
    Male
    Posts
    2,236

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    kng na kai win xp na cd bro suwayi ug repair kai iya mana i butang mga files na kuwang or was mistakenly deleted

  4. #4
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    172

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    Quote Originally Posted by MisterSuave
    kung naka partition imu hard drive, pwede ra nimo e format imu system drive "C:\>"

    pwede sad e try nimu repair imu OS. naa nay option inig pa boot nimo sa imung winXP nga installer.
    wala koi partitions. and i dont want to reformat

  5. #5
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    172

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    Quote Originally Posted by manick
    kng na kai win xp na cd bro suwayi ug repair kai iya mana i butang mga files na kuwang or was mistakenly deleted
    dont u think madelete ang ako files?
    and will it matter if i install a pro/home xp?

  6. #6
    C.I.A. MisterSuave's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,567

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    testingi ug repair bro. pero kung di na gyud ma da, backupi nalang imung files. ngitag lain PC then e slave imu HDD para makuha nimo imu files.

    basta di na gyud mo sud ang OS, kailangan na gyud na e reinstall.

  7. #7
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    172

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    Quote Originally Posted by MisterSuave
    testingi ug repair bro. pero kung di na gyud ma da, backupi nalang imung files. ngitag lain PC then e slave imu HDD para makuha nimo imu files.

    basta di na gyud mo sud ang OS, kailangan na gyud na e reinstall.
    k tenks bro, ill try repairing, wa man gud ko nagexpermnt sa xp kaayo, sa win 98 ra.

    but is there any other simple sol?

  8. #8
    C.I.A. MisterSuave's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,567

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    Quote Originally Posted by RebC
    k tenks bro, ill try repairing, wa man gud ko nagexpermnt sa xp kaayo, sa win 98 ra.

    but is there any other simple sol?
    pinaka simple and safe bro kay imu e slave imu HDD.

  9. #9
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    172

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    Quote Originally Posted by MisterSuave
    pinaka simple and safe bro kay imu e slave imu HDD.
    wala man ko lain pc dri, and i only hav 1 hdd.

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    172

    Default Re: i need help mga master!!! asap

    bro kun magboot ta ug win xp nga cd ba, unsi menu mugawas?
    kai sa win 98 kay install os wid cd, oR unsa ba to...

  11.    Advertisement

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

 
  1. need your help mga master/sis B200W + TL-WR841N setup
    By pushbutton in forum Networking & Internet
    Replies: 11
    Last Post: 08-25-2012, 02:38 PM
  2. My PC suddenly turns off (need help mga master)
    By limunsito in forum Computer Hardware
    Replies: 36
    Last Post: 01-26-2008, 10:35 AM
  3. Need Help mga bro,..(installing OS problem)
    By bonsui in forum Computer Hardware
    Replies: 16
    Last Post: 05-04-2007, 06:02 PM
  4. need help mga bro...
    By zyrex dale in forum Computer Hardware
    Replies: 5
    Last Post: 11-19-2006, 10:08 AM
  5. need help mga guros...
    By Tok3rs in forum Programming
    Replies: 5
    Last Post: 10-02-2006, 09:30 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top