Page 4 of 603 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast
Results 31 to 40 of 6028
Like Tree349Likes

Accenture


This discussion is about "Accenture" in the "Call Center / BPO" forums.
Modawat sad ni sila mga intern?...

  1. #31
    Elite Member monochromatic's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Gender
    Female
    Posts
    1,260

    Modawat sad ni sila mga intern?

  2. #32
    Senior Member EL LOCO's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    Male
    Posts
    767
    Nice kaayo paminawon sa "Redundancy Program" pero in reality over hiring sila ug wala nay order....

  3. #33
    Newbie
    Join Date
    May 2009
    Gender
    Female
    Posts
    4
    3. LOUSY SITE DIRECTOR. Naay Indian nga site director sila nga ghalhal lang! Maayo kaau ug mgpaasa ug agents unya, wala ra diay to. He promised the temporary agents before that if ever their scorecards is dako, they will be absorbed. Luoy pud tawn ang mga temps kai isig pamugasay jud. but, at the end of the day, contractual ra diay ghapon. Mao na, mgbuot2x man ug decision unya ang center jud maubos.
    sakto gyud ni dili lang lousy pinakabagag lips og maayo ni ipadeport tawhana. if di ka duol sa luwag i.e. di ka mokuyog inom after shift, jugar sa ubos, kaon lunch wa na di naka tagdon og pwede naka niya ipatangtang. maayo lang ni siya sa sugod sa lingaw2x maayo kaayo pagkailad ang BPO account ani niya. kung problema na gani sorry nalang sa di duol sa luwag. tanawa og pila na ka agents regular agents na tangtang or na suspend. lisod pud ni tawhana kay maminaw og sipsip especially na usa diha nga tawgon lang nato og KSP girl nga gwapa man ta di matabang ang batasan og two-timer.

    anyway, if you're planning to apply sa accenture i do not recommend the call center account. hiring lagi sila ron pero temp agents lang man. mas maayo pa mag solutions for those who have the skills.

  4. #34
    Junior Member iamdib's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Gender
    Male
    Posts
    310
    Quote Originally Posted by kagra View Post

    anyway, if you're planning to apply sa accenture i do not recommend the call center account. hiring lagi sila ron pero temp agents lang man. mas maayo pa mag solutions for those who have the skills.
    nindot pd unta apply sa solutions labi na sa SAP pero wa lang jud hiring.. huhuhuhu

  5. #35
    Elite Member urejiak's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    Male
    Posts
    1,493
    Haha. Paabot nalang mo, kay the economy is slowly recovering naman.. let's just hope ma-ok na.

  6. #36
    Newbie
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    Female
    Posts
    12
    Quote Originally Posted by kagra View Post
    sakto gyud ni dili lang lousy pinakabagag lips og maayo ni ipadeport tawhana. if di ka duol sa luwag i.e. di ka mokuyog inom after shift, jugar sa ubos, kaon lunch wa na di naka tagdon og pwede naka niya ipatangtang. maayo lang ni siya sa sugod sa lingaw2x maayo kaayo pagkailad ang BPO account ani niya. kung problema na gani sorry nalang sa di duol sa luwag. tanawa og pila na ka agents regular agents na tangtang or na suspend. lisod pud ni tawhana kay maminaw og sipsip especially na usa diha nga tawgon lang nato og KSP girl nga gwapa man ta di matabang ang batasan og two-timer.

    anyway, if you're planning to apply sa accenture i do not recommend the call center account. hiring lagi sila ron pero temp agents lang man. mas maayo pa mag solutions for those who have the skills.
    Ahahahaha... ana! Murag nkaila nko kinsa na xa...

  7. #37
    Elite Member urejiak's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Gender
    Male
    Posts
    1,493
    Quote Originally Posted by trenyce View Post
    Ahahahaha... ana! Murag nkaila nko kinsa na xa...
    Ako pud nya ni siya ila-ilahon.. mura nakadungan nako to cya sa lift mga 3PM.. ahehee

  8. #38
    Newbie
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    Female
    Posts
    12
    Quote Originally Posted by kagra View Post
    sakto gyud ni dili lang lousy pinakabagag lips og maayo ni ipadeport tawhana. if di ka duol sa luwag i.e. di ka mokuyog inom after shift, jugar sa ubos, kaon lunch wa na di naka tagdon og pwede naka niya ipatangtang. maayo lang ni siya sa sugod sa lingaw2x maayo kaayo pagkailad ang BPO account ani niya. kung problema na gani sorry nalang sa di duol sa luwag. tanawa og pila na ka agents regular agents na tangtang or na suspend. lisod pud ni tawhana kay maminaw og sipsip especially na usa diha nga tawgon lang nato og KSP girl nga gwapa man ta di matabang ang batasan og two-timer.

    anyway, if you're planning to apply sa accenture i do not recommend the call center account. hiring lagi sila ron pero temp agents lang man. mas maayo pa mag solutions for those who have the skills.
    Maluoy lage ko sa mga nahabilin kai nag.antos jud sila. I don't know if nkasabot ni xa sa kahimtang sa mga agents, dili xa kahibaw maminaw sa mga pag.antos sa mga agents. he doesn't even know how to fight for the right of his staff maski obvious na kaayo nga gi.abuso njud sa clients ang agents. I remember, there was a team leader nga ng.inquire if naa increase ang iyang agents kai 4 na lage ka LOB ang gi.handle, gitubag lang sa walay duha2x nga sa India, ilang agents tig.10 ka LOBs and wala nangayo ug increase. I mean, ipareha ba ang India ug ang Pilipinas. And speaking of duol sa luwag, naay agent nga grabe na kaau ug offenses, to think, terminable njud to but since duol man xa sa luwag, naa gihapon xa. naay agent nga nasayup lang kausa, terminated dayon. Luoy bya ang n.terminate nga agent kai one of the top seller jud! pasar always ang conversion rate & AHT, wala man lang tagai ug chance, maski final written warning or suspension man ang unlike the other duol sa luwag, n.suspend na, n.coach pjud for being RUDE, daghan nang offenses, naa gihapon. Haayz... Naay pud skillful agent nga deserving mahimong ATL, dili xa ganahan himuon ug ATL kai kaning agent, opinionated man and kamao jud sa work sa TL, iya babagan kai, i don't know, basin dili xa ganahan naa m.question sa iyang decisions. kani man gud xa, ganahan ug mga tawo nga sunod2x lang sa iyang mga decisions, whether mka.cause ug negative impact sa company. and if mapalpak, ang mga agents dayon i.blame. manghunaw dayon. I remember he pulled out agents on the floor to be trained for a higher LOB but when the client/trainer came, na.shock ang trainer kai he doesn't even know who these people are! the reason she came back was to additionally train those people he previously trained for an that LOB. ang mga agents nga scheduled for training and the TLs as well, nasagmuyo wui kai gipaasa lage sila sa site director. lahi diay ang instructions ang client. and when monday came, usa lang ka.email of apology and of course, g.blame ang client. Ka sad pud wui!

  9. #39
    Junior Member survivor13's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Gender
    Male
    Posts
    134
    yup.i think the bpo in accenture is messed up.it would be better to apply sa solutions nila..nindot man daw ila solutions..so many of us left that company because of the account..

    @trenyce:bpo pod ka?unsa ka nga batch?

  10. #40
    Newbie
    Join Date
    Dec 2008
    Gender
    Male
    Posts
    23
    dba? nindot man ang accenture?
    why bati man ug feedback?

  11.    Advertisement

Page 4 of 603 FirstFirst ... 23456714 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. Jobs @ accenture
    By dontknowmewho in forum Jobs
    Replies: 512
    Last Post: 10-18-2014, 06:47 PM
  2. working at ACCENTURE
    By karl007 in forum Business, Finance & Economics Discussions
    Replies: 9
    Last Post: 05-18-2012, 10:55 PM
  3. ACCENTURE CEBU
    By bert1979 in forum General Discussions
    Replies: 22
    Last Post: 03-27-2012, 07:54 PM
  4. Replies: 137
    Last Post: 01-13-2009, 12:12 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top