Blog Comments

secret, di lang ko magtell sa name sir lhorenzoo.
    Kinsa man name ana IMO Kaila recon??
    ang pix sa girl nga naka-attached thumbnails kay pareha ug face sa akong kaila. first nakong kita mura gyud siya, pero mas whitex2 lang to ang akong kaila.
    Red Horse ra solusyon ana boss hehe
    Quote Originally Posted by shearts
    tinuod jud na boss, maski unsaon, mama ra jud nato makatabang no matter what..

it was proven true jud kato after nanganak si misis diri, if d pa tungod ni mama ni wifey, masmaglisod jud siya maayo..
    dako jud tag angay ikapasalamat boss shearts sa atong mga mama nga naa pirme sa kiliran nato og nitabang og amuma sa apo.
    tinuod jud na boss, maski unsaon, mama ra jud nato makatabang no matter what..

it was proven true jud kato after nanganak si misis diri, if d pa tungod ni mama ni wifey, masmaglisod jud siya maayo..
    Quote Originally Posted by shearts
    samot na jud ko ka-idol nimo boss enzoo. you must be very proud na through your efforts napadaku sila nimo despite na bata2x paka nisugod pag alsa sa responsibility.
    Thank you Boss Shearts for the praise . di jud lalim . i also have my mom to thank for. dako kaayo sad ko pasalamat sa akoa mama kay kong wa siya ,maglisod jud sad ko .
    samot na jud ko ka-idol nimo boss enzoo. you must be very proud na through your efforts napadaku sila nimo despite na bata2x paka nisugod pag alsa sa responsibility.
    ]
    Quote Originally Posted by Bricksand
    salute ko nimo boss single dad diay ka...puerte jud!
    Yes boss bricksand , i am . thank you boss for reading my blog.
    salute ko nimo boss single dad diay ka...puerte jud!
    Quote Originally Posted by xinevirtucio
    every child should know that they are their parents' pride and joy...

may your children continue to value you and all your sacrifices...

as I have valued my father and his sacrifices for the past 27 years and more

being overseas and missing all your child's milestones is bittersweet...

you deserve a pat on the back for being a good father and provider...

cheers to you sir
    ​thanks xine for that . greatly appreciate it . will try to work harder for them .
    every child should know that they are their parents' pride and joy...

may your children continue to value you and all your sacrifices...

as I have valued my father and his sacrifices for the past 27 years and more

being overseas and missing all your child's milestones is bittersweet...

you deserve a pat on the back for being a good father and provider...

cheers to you sir
    Quote Originally Posted by fred1981
    aside being a rocker...idol naku imong pagka amahan boss...coz kahibaw ko dili gyud lalim pud!

thank you boss fred,di jud lalim samot na naa kos layo nanarbaho but it feels great to see them grow up even without me i have to thank my mama for that .
    aside being a rocker...idol naku imong pagka amahan boss...coz kahibaw ko dili gyud lalim pud!
    Quote Originally Posted by Dorothea
    such lovely young ladies...
    thank you Dorz....
    such lovely young ladies...
    Quote Originally Posted by moy1moy1
    Puhon, I'll make my mama and papa proud!
    sure jud kaayo ma proud imo parents boss moymoy,di masabot ang gibati nga kalipay.
    Puhon, I'll make my mama and papa proud!
    Quote Originally Posted by adzilla81
    Congrats boss Lhorenzoo!!! One more stage and all is set na =D tumba tag Camel after 4/5 years =D
    thank you boss adzilla , taas pa og subidahon lagi,many bumps along the way .need lang og monitoring og guidance para makalampos , if that happens, i would be the happiest dad and i would not ask for more,mao ra na akoa malipay nako,makahuman lang ...

Congrats boss Lhorenzoo!!! One more stage and all is set na =D tumba tag Camel after 4/5 years =D
Page 1 of 2 12 LastLast
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top