Page 185 of 202 FirstFirst ... 175182183184185186187188195 ... LastLast
Results 1,841 to 1,850 of 2014
Like Tree138Likes

SentraCebu


This discussion is about "SentraCebu" in the "Automotive" forums.
Originally Posted by nowayL Nihunong nako ug trabaho BossAntols April last year pa. Bali more than one year nako naa diri sa atua. Sige plano ...

  1. #1841
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Gender
    Female
    Posts
    622

    Quote Originally Posted by nowayL View Post
    Nihunong nako ug trabaho BossAntols April last year pa. Bali more than one year nako naa diri sa atua. Sige plano suroy sa inyoha pero wala palang gyud kalugar ... hehe .... bunal nasad unya ta puhon.
    mao ba boss..cgi puhon boss sabot nya ta kanang naa sad ka lugar maka moni moni ta hehehe..call nya daan boss kung moari ka sa balay para maka pamasol ko dri, or kami ba moanha sa inyo. #: Tel:3168006 Cel: 09175393416
    nowayL likes this.

  2. #1842
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Gender
    Female
    Posts
    622
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Ma adjust na, naay tuyokon nga screw ana. Obserbahi daw asa nga part ang molihok mag open sa accelerator plate inig on sa aircon, tan-awa na diha naay screw nag pugog, pwede na paatrasan nimo.
    EFI mani boss Vern, La may laing mo lihok inig on sa aircon.. Katong akong gitang tang kay sa idle man nga mo high cya kung bugnaw unya mo anam ug down kung moinit na..mo 1000 nalang ang idle mag aircom kung moinit nagyod boss..

  3. #1843
    C.I.A.
    Join Date
    Oct 2005
    Gender
    Male
    Posts
    2,722
    Kung EFI, hangin ra na ang iyang gipasulod aron mo saka ang idle rpm. Naa gihapon na ma adjust nga screw pero wala kay makita outside nga moving part. Kung maglisod gyud, DAJ it! Dalha sa shop aron makatuod ka asa na dapita. hehe



    Quote Originally Posted by antols View Post
    EFI mani boss Vern, La may laing mo lihok inig on sa aircon.. Katong akong gitang tang kay sa idle man nga mo high cya kung bugnaw unya mo anam ug down kung moinit na..mo 1000 nalang ang idle mag aircom kung moinit nagyod boss..

  4. #1844
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2004
    Gender
    Female
    Posts
    622
    ok boss ...anha nya ko, kung mao lang gihapon para mausa ra problima. thanks boss.

  5. #1845
    C.I.A. kit_cebu's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Gender
    Male
    Posts
    20,337
    saka nako...basin naa nakabalo...

    Quote Originally Posted by kit_cebu View Post
    peeps, asa mo-trabaho pasaka sa shock or unsa ba...basta kanang di mo-duol ang ligid sa ibabaw kung kargado...
    naa koy natapad nga sentra nga murag gi-lift-up...wa pod ko kapangutana kay sa stop light man gud natapad...di ma-storya...
    mga pila pod kaha gasto ana?

  6. #1846
    C.I.A. weblizzer's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Gender
    Male
    Posts
    3,118
    @kit_cebu ilisi na ug coilspring kay basin weak na imo coilspring mao kung masakyan kay mo ubos kaayo.

  7. #1847
    C.I.A. necrotic freak's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Posts
    17,308
    Mga boss unsay itubil ninyo sa inyong sentra Regular Unleaded or Premium unleaded?

    Ingon man gud among mekaniko nga premium jud.. dili advisable ang unleaded sa carb nga nissan sentra, tinood na boss?

  8. #1848
    C.I.A.
    Join Date
    Oct 2005
    Gender
    Male
    Posts
    2,722
    Iyaha pud to experience nga mas nindot para niya ang Premium labi na maka advance pud ka sa timing more than using the Unleaded. Tinuod makadaginot ka gamay sa fuel with Premium pero mas mahal man pud, tabla tabla ra.

    What I don't like sa Premium kay ang dye color nga red, mas baga kay sa lighter tint nga green dye sa Unleaded. Hugawhugaw lang ning dye sa fuel so I stay away from it labi na kung carburetor. I managed to tune the carburetor and timing nga makadaginot gihapon ko ug kusgan gihapon ang performance so I stay using Unleaded kay mas barato man ug permi bag-o ang stock sa fuel sa gasoline station kay maoy halinon permi tungod sa presyo.

    Now when you move up to a higher RON rating beyond sa Premium, nindot lagi ikasokaso ug drive pero daghan pud unburned carbon mahabilin - usik sa fuel.

    Pangita lang ang mas duol nimo nga gasoline station or kanang permi nimo maagian ug ituno lang for that fuel imong carburetor and timing. For as long makadaginot ka ug mas limpyo ang sunog, mao nay mas ok para nimo unless wala kay plano mag daginot then go for whatever mas nindot ug advertisement. Pwede ra mag sige ug ilis ug fuel from different brands ug klase basta kamao ka mo tuno for that fuel, maka take advantage ka sa fuel. Lahi lahi man 'ta ug priority pero kung naay mas barato nga maayo ang performance mahatag - adto gyud 'ta managan tanan. hehe





    Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    Mga boss unsay itubil ninyo sa inyong sentra Regular Unleaded or Premium unleaded?

    Ingon man gud among mekaniko nga premium jud.. dili advisable ang unleaded sa carb nga nissan sentra, tinood na boss?
    necrotic freak likes this.

  9. #1849
    C.I.A. necrotic freak's Avatar
    Join Date
    Jan 2004
    Gender
    Male
    Posts
    17,308
    Quote Originally Posted by vernie View Post
    Iyaha pud to experience nga mas nindot para niya ang Premium labi na maka advance pud ka sa timing more than using the Unleaded. Tinuod makadaginot ka gamay sa fuel with Premium pero mas mahal man pud, tabla tabla ra.

    What I don't like sa Premium kay ang dye color nga red, mas baga kay sa lighter tint nga green dye sa Unleaded. Hugawhugaw lang ning dye sa fuel so I stay away from it labi na kung carburetor. I managed to tune the carburetor and timing nga makadaginot gihapon ko ug kusgan gihapon ang performance so I stay using Unleaded kay mas barato man ug permi bag-o ang stock sa fuel sa gasoline station kay maoy halinon permi tungod sa presyo.

    Now when you move up to a higher RON rating beyond sa Premium, nindot lagi ikasokaso ug drive pero daghan pud unburned carbon mahabilin - usik sa fuel.

    Pangita lang ang mas duol nimo nga gasoline station or kanang permi nimo maagian ug ituno lang for that fuel imong carburetor and timing. For as long makadaginot ka ug mas limpyo ang sunog, mao nay mas ok para nimo unless wala kay plano mag daginot then go for whatever mas nindot ug advertisement. Pwede ra mag sige ug ilis ug fuel from different brands ug klase basta kamao ka mo tuno for that fuel, maka take advantage ka sa fuel. Lahi lahi man 'ta ug priority pero kung naay mas barato nga maayo ang performance mahatag - adto gyud 'ta managan tanan. hehe
    Salamat sa info boss.. Actually premium gyud ni itubil sauna pero karon lately nag unleaded nalang mi (lower RON rating). Karon kay nausab ang tuno sa carb wala nAy menor sige ka pawng. Ingon among mekaniko tungod daw nga ni shift mi to regular unleaded. Matud niya basta nissan kuno mangita jud na ug premium, kani experience kuno sa kadaghan taxi nga sentra iyang nsaugatan, mabuang gyud kuno ang carb basta unleaded gamiton. Personally, dili ko motuo ana iyang findings.. Akong sabot nga pemium or higher RON rating is good for later model cars labi na higher compression ratio pod nga sakyanan.. Kani nga sentra amo 96 model pani with cold air intake simota filter and aftermarket muffler..

    So depende ra jud diay sa pag tuno bisag unsa pana nga klasi sa gasolina boss sa? I suspect nga kinahanglan napod tingali ug overhaul iyang carb boss..

  10. #1850
    C.I.A.
    Join Date
    Oct 2005
    Gender
    Male
    Posts
    2,722
    Kinahanglan gyud na ma tuno sa gigamit nga fuel. Bisan gani same RON rating nga fuel angay man gani tunohon kung managlahi nga brand. Bisan same brand pero ang batch sa fuel nila managlahi kay sa una nimo nga gigamit. Bisan kausaban sa panahon angay pud na nimo tunohon ang carburetor kung naa kay mabantayan nga dili optimal nga performance kay di man na automatic mo retune ang carburetor sa fuel-air mixing setting niya. Uban sa pag tuno sa carburetor ang ignition timing aron anha sya permi sa optimal nga pag sindi sa fuel air mixture.

    Pwede ra gud na nimo ibutang sa usa ka setting nga pwede mo dawat bisan unsa nga fuel pero di pud optimal ang iyang kusog - in effect kalas ka fuel when using higher RON rating kung ang imong setting optimal for lower RON rating. What matters most is the optimal fuel-air mixture and ignition timing and not the brand sa sakyanan. Daghan na ko nasulayan nga fuel on the same sentra, di gyud nimo makuha ang optimal performance kung di tunohon for the fuel nga iyang gigamit. Kung nag tuno ka ug tingtugnaw nga panahon, inig ting-init ana malahi pud na ang inandaran. Ang factor nga nausab ana mao ang gidaghanon sa hangin or oxygen content or water moisture content nga angay pud na ma match nimo sa fuel. Kuti kaayo paminawon kung gusto ka permi nindot ang performance pero sayon ra man pud himoon labi na ug nasabtan na nimo.

  11.    Advertisement

Similar Threads

 
  1. SentraCebu
    By kalawkaw23 in forum Automotive
    Replies: 59
    Last Post: 10-23-2010, 11:25 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top