This discussion is about "SentraCebu" in the "Automotive" forums.
Originally Posted by vernie
Pwede ra ka mopalit ug transmission sa 1.3L or 1.6L ana. Kasagaran GA series pwede ra mag exchange ug transmission.
basin ...
hehe gi-atot ba ani. daghan na kaayug saba ako sentra inig pa.andar sayo sa buntag.
ingun ang mekaniko boss vernie kay tungod daw sa kadena sa makina ang saba. ilisdanan na. mao ni siya ang saba nga inig padagan after pila ka.minutes kay mawala na bisan off ang aircon.
lain man ang saba sa compressor kay mura man siya ug lata nga gi.gabas! hehe
kaning sa makina kay murag jolen nga nag.pangka.![]()
Kung sa chain ang problema, ilisanan gyud na pero barato ra na nga mga parts. Chains ug guides ang ilisan ana ug available ra ang parts ana. Solbara na ug una ang sa chain and guide kay saba gyud na kaayo, lupig pa ang diesel nga makina. Basin bearing ang problema sa compressor pulley, di baya dali maguba ang compressor, mag una pa ang mga bearing sa pulley ug ka guba.
Nag in.ana pud ako sir. Saba murag diesel pero ang diperensya kay di jud mawa ang saba bisan init na ang makina. Base sa google, if mawa inig ka init sa makina ang saba, possible nga valve lifters na nya change oil ra ang solution ana usually. Pero ug di mada change oil, ilis ka sa lifters.
Sa ako case nga di jud ma wa, ang chain ayohonon. Pero ang guides ra ug tensioner ang gi.ilisan. ang chain ug sprocket kay hu.ot ug ok pa man daw. 6k ako gasto tanan. Labor, parts ug oil change.
Ang labor ang pinkamahal 2.5k kay daghan kuno baklasonon. Ang parts kay tag 500 each ang guide x 2 nya ang tensioner kay 1.3k man guro to. Plus oil 10w40 4 liters 1.4 pero 3 liters ra na gamit plus filter. Ako ra nangunay ug palit.
Nawa na ang saba after pag trabaho. Ang pending paayuhonon nko kay ang power steering naa leak, nya both rear shocks ilisanan ug ang issue nga kalas kaayo ug gasolina. Daghan2x pa jud... bag.o ko makapa tint ug install alarm. hehehehe
Kung mag ilis ug guide and tensioner ug kung mag check-up or mag ilis sa chain, di gyud dali kung nissan kay huot na nga lugar, kuotonon gyud na ug mag abli pa sa oil pan. Daghan gyud na angay tangtangon and only kadtong mga kamao ang mosukol ana.
Mas maayo pud ma check ang condition sa chain ana kay mahilis pud na. According sa usa ka mekaniko nga nag sige ug post ug tutorial sa internet about engines kung unsaon ug check and repair, usually mosugod na nga problema at 114,000km to 115,000km ug angay na gyud na ilisan. Ang nasulayan nako, dako kaayo ug lapas sa pangidaron before ko nakailis ana maong dako na ug hilis. Di maayo padugayon kay madamay man pud ang ubang parts. Pero inig ma solved na, hilom balik ang makina ug dugay na pud na angay ilisan.
Dako ug ikatabang kung mo palit ka ug second hand car, mag test drive mo sa imong amigo nga mekaniko, mailhan na unsay problema while mag drive. Mas maayo mahibaluan daan nimo unsay angay gastohan before nimo paliton aron makapangandam ka unsay angay imong ipaayo before nimo gamiton ang sakyanan. Pwede pud ka kahangyo sa presyo labi na daghan pa angay ayohonon. Provide lang pud ug professional fee sa mekaniko. Mas maayo nang makapaniguro ka sa imong mapalit.
Ang 1999 sentra nga gamit nako, 185000+km na pero samtang nagkadugay nagkanindot pud ang performance, nagkadaginot pud sa fuel.![]()
Last edited by vernie; 04-18-2014 at 05:31 AM.
Similar Threads |
|