Default Skills not fit in other company

How to fit myself in taking an technical handson exam in most of the company here in cebu mostly they are using framework but my most of experience is in procedural type sa php.how could i find a way to fit with the one that they are looking nga dli man framework amo gamit.nag study ko framework like codeigniter i take me a week or 3 weeks to learn.any one you here guys would advice me.
    Last edited by skeptic_rob; 07-03-2014 at 10:23 PM.

u mean to say, naay tech exam imung applyan bro?
    technical support call center imu gi mean?

try searching sa ANDROID. about comptia a certs!
    naay mga exam2 ana, about computer techs,
    if mao na imu pasabot.

Quote Originally Posted by skeptic_rob View Post
    How to fit myself in taking an technical handson exam in most of the company here in cebu mostly they are using framework but my most of experience is in procedural type sa php.how could i find a way to fit with the one that they are looking nga dli man framework amo gamit.nag study ko framework like codeigniter i take me a week or 3 weeks to learn.any one you here guys would advice me.
    Upskill yourself. At minimum, you need to know OOP and Patterns, even if the company is requiring a framework for the hands on exam, you can show them that you know your stuff and i believe they might consider you. I have hired people who doesn't know the specific technologies the company uses, but you will know if they have a very strong foundation.

~ Disclaimer: I don't have a company. I just used to do technical interview/exam as part of the hiring process in my previous companies.

does it need expert ka in taking the handons/written exam.what if your experience does not fit with there skills set na gipangita nila

Ma sangit ko exam dli ma human

Try to program more. The more ka mag program the more mo daghan imo knowledge and the more ka dali maka kita ug solutions sa mga logical problems.

ok ra ba during tech exam copy and paste sa google pero kahibaw ka sa dagan sa code or flow sa program ang problema gud nako dali ra ko ma pressure sa oras..2 hour or 3 hours company exam not enough bya gud or mag butang lang sa dropbox or googledrive sample para program

Unsa i.t company dinhi cebu nga interview ra wala ray tech exam handson coding 2hour and 3hours for me not enough average ra ko nga programmer

aron dli ka maglisod sa mga tech exam basa ug mga ebook about sa imong programming language. Cgeg basa ug code samples hangtod mapul.an ka. Tanan dagway sa code mao2x ra ug porma pero ang naglahi ang mga functions ug syntax ra. kung naa kay syntax na dli mailhan dha naka mo practice ug code tan.awa unsay buhaton ana.

Dli mana nmo ma memorize tanan functions pero kung naay requirement sa program maka dum2x ra jud ka unsa sakto na function gamiton. IMO dako2x sad na ang 2 to 3 hours para code. basa lang jud daghan ug code aron sweto naka sa mga functions.

Ambot ha kung naa ba certification ang PHP pero suwayi pangita ug ebook ana unya kana tun.i dako jud na ug matabang sa imoha.

i try to adapt with the new trend right now seems ika abot tech exam maka limot or di kulba-an or ma pressure sa time.ask lang ko nag agi sad ani or katong mo set technical exam nga staff dinhi does it need gud ma kuha gud nimu ilang g pa kuha or kaylangan lang gud nimu ma gamit ang codes like for example ngita sila codeigniter or lavarel dapat u sad code dapat lavarel bahala dli ma human basta naka porma lang..any advice?

11.    Advertisement