Page 3 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast

As they used to say "where we're the Lapu-Lapu government officials when God was giving brains and common sense?" He he.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by echuzera View Post
    Ang point man gud kay ang tarung nga dalan, gipambungkag. Ug di man angay nga irepair kanang dalan diha kay tarung pa man gud na, gawas na kung naay mga crack tungod sa linog.

Giaspalto nalang unta para nindot!
    maytag kasabot jud kas imong boot ipaibot..

dako kaayo ug kalainan kun sementado ug aspaltado. hilabi na ug maintenance atong hisgutan..

taga opon sad ko inday.. dili magsilbi ang aspalto anang basak labi nag ting uwan..

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by MollyMillions View Post
    IMO.

Dili na ni news. Dugay naman traffic ang lapulapu especially Basak Lapu lapu City!!!!!! 2006 panah!
    swerte na ka anang 2006 nang.. 2000 pa maghoot na diha sa basak, may gani kay na 4 lanes na pero diha rasad
    kutob sa mactan doc.. ug bahin utok gani, ayaw nalang mo kahibulong kay hapit way tarong opisyal dris opon.
    ambot ug ngano..

Kadtong nagtrabaho pa ko nga naay project dinha, Grabeha pangayu sa mayor sa gitrabahuan nako nga companya oi.

Murag na news gani tong panahona (kinsa to siya mayora) nga nangayo dako kaayu kwarta as bribe. grabeh sad ang kurakot.

Quote Originally Posted by vahnhelsing View Post
    maytag kasabot jud kas imong boot ipaibot..

dako kaayo ug kalainan kun sementado ug aspaltado. hilabi na ug maintenance atong hisgutan..

taga opon sad ko inday.. dili magsilbi ang aspalto anang basak labi nag ting uwan..

- - - Updated - - -

swerte na ka anang 2006 nang.. 2000 pa maghoot na diha sa basak, may gani kay na 4 lanes na pero diha rasad
    kutob sa mactan doc.. ug bahin utok gani, ayaw nalang mo kahibulong kay hapit way tarong opisyal dris opon.
    ambot ug ngano..

Blog Entries
    ^aw may lain pa radaza.. walay puli puli gud na 3 terms then asawa nasad ron.. grabeha.
    di na mauwaw nang mga buayaha.. dili man sad kay ihaya ra na, murag daghan sila magbahin ana..

Blog Entries
    Quote Originally Posted by echuzera View Post
    Oh my god!

Heavy traffic is an understatement! I should revise my thread title and change it to MEGA TRAFIC! MOR0NS do exist in the government, and good news, THE GOVERNMENT ITSELF IS A GIGANTIC MOR0N. Here's why!

I was on my way home from J Centre Mall Mandaue coz I bought a box of Etude House CC Cream for my face! And after purchasing this beauty product I went out and waited for a cab. I waited for a couple of minutes and then I was able to spot a vacant cab. So when I finally got in, I told the driver the place where the taxi should stop. (I'm not gonna say where I live for security purposes but it's near Basak Lapu Lapu)

Because I was a li'l exhausted, I wasn't really aware of what was happening outside coz I took a quick nap. UNTIL...

I didn't feel the taxi move! The taxi was in front of Crown Regency hotel when the taxi stopped moving! At first, I thought an accident might have happened. Usually it's normal to have this heavy volume
    of traffic on that location because it was Friday, and many people were going home from work. (That was 7 pm)

So I waited and perhaps these vehicles would move in a short while, maybe 2-3 minutes? But the contrary happened! 10 minutes had passed and I was still in front of Crown Regency.

What the fcuk was goin' on?!

Because of my impatience, and because the taxi meter was about
    to reach 200 pesos (150 lang akung budget sa taxi) I went out of the taxi, but before that, I paid the fare (Lain sad kaayu kun di ku mubayad diba?)

I was frustrated! The heavy traffic, and the hot and humid weather felt like I was in hell! I had walked 200 meters and still the vehicles weren't moving. Until I saw this huge equipment used in road repair. Two lanes were blocked, leaving one lane on each side passable coz there are 2 lanes both left and the right, making it 4 lanes all in all. It was like "eureka!" I have found the cause of this mega traffic! The stupid government is doing a road repair at the middle of the road on a RUSH HOUR!

Whoever planned to do this road reblocking due to a road repair is a high level MOR0N! Congrats to you! A proper time of road repair should've been set by the person who's in authority and I'm talking about 11 pm, when most people are asleep and when there are less people on the road, right? This situation is beyond morbid!

Had I stayed in the taxi I guess I would've spent more than 500 pesos and three hours on the road. Jam packed road!

Ang tarung nga karsada, gub-on jud? HASULA!

Could somebody shed light to this? When will this road repair bullcrap last, and are there alternate routes?

Thanks istorya kay nakapahungaw kos akung gibati!
    this is exactly the same sentiment that I have. I experience this every single fcking day going to work and back. Those *****s from the City Engineer's Office are the culprits.

to answer a question of yours TS why they have to destroy and rebuild these roads almost every single lousy year, it is because if they, the City Government don't spend their budget, it will be cut down the following year. That is why every year, they always look for roads to rebuild. If you noticed, the roads that they have broken up are only like 3 inches thick or less considering that they rebuilt that road last year or so.

as for your question as to when will this stupid road "repairs" will end? The answer lies on when we can get smart, honest, and non-corrupt officials in our government.

e-post sa mga social networking site sa LLC gov't naa man guro na sila FB, Twitter, etc. Basig maabot pa na sa National TV News ba.

Quote Originally Posted by vahnhelsing View Post
    ^aw may lain pa radaza.. walay puli puli gud na 3 terms then asawa nasad ron.. grabeha.
    di na mauwaw nang mga buayaha.. dili man sad kay ihaya ra na, murag daghan sila magbahin ana..

Kana siya gyud. Lisura na kung naggamot na ug lawom. faet.

Wala baya ni widen ang road igo ra nag add ug drainage tungod sa mga housing project nga gadaghan dinha.

Naa man gihapoy mamalit sad maskin lisud na agion and lisud ang tubig. Oh well! =)

traffic na man gani na diha sa basak bisan wala pa nagrepair sa kalsada samot na ron nga 1 lane na lang.
    naay pay daghan trisikol nga pataka lang ug suot, mga inutil nang nagdala anang syudara , ga ayo lang pa gwapa..

hahaha liman kag 2 hours from sm to camella. mura raman kag mo byahe padung simala ana. haha

wala gyuy klaro nang pagka trabahoa. imaginon nato ang volume sa sakyanan unya ipsot kaayo ang dalan. gi plano unta nila ug tarong ang pag repair maski one lane at a time lang unta ug i regulate nila ang mga tricycle ug multicab. kung naay pasyente i dagan padung sa mactan doctors inig abot sa hospital embalsamaron nalang kay ang traffic maoy hinungdan. hahay.

11.    Advertisement

Page 3 of 10 FirstFirst 123456 ... LastLast