Page 8 of 9 FirstFirst ... 56789 LastLast
    Blog Entries

Sorry you're face palalab. Adto nalang sa imung babae, buwag nta!

Kung ako imu uyab TS i think you deserve a thousand slap on your face para maka-amgo ka nga di maau imu gibuhat.

sorry? sorry for what? after sa palami sorry dayon?
    toinks

hala ka TS sumbong tka smong lalabs... tsk3x

Quote Originally Posted by brackitz View Post
    Unsaon man sad pagpangayu pasaylo bi..

muingon ka: Lab, I slept with my someone lastnight..blah blah blah...

di kaha mawingig akong nawng human sulti? aw sa bagay mao ny nararapat nako, pero di ko gusto mawala nako akong uyab..kung basin worst pa ang mahitabu.

paagi lang ug ug joke joke brad ang pag sulti sa imo uyab then pasimple panga ug sorry aron mahibal-an man nya sa uban dli na kaayo sya makurat.

better keep it to yourself para walay gubot and stop napud atong biga2x nimo with the other gurl.

I think nakahatag naman si TS ug enough clues for someone to identify him. If naa makabasa ani na thread na kaila sa iyang gf or iyang ka fling or even ilang mga ka officemates then im sure makahibaw ghapon si gf. It is just a matter of time jud. So better apologize to her ASAP and be a real man. Kay if she finds out through her friends, and she finds out na you were too much of a COWARD to hide behind an istorya username and the anonymity this provides, then you're going to be in a lot of trouble. I hope she finds out asap. Wawa sad imong uyab oi. If u really love her like u say, then do the right thing and stop pretending ur sorry. Coz nag enjoy man ka sa imong fling and ur even expecting another bawal moment to happen. Tsk tsk. Bad boy.

ayaw sori2x...baliki to..txt si ug balik basin makahirit paka... giganahan man sad to ba

BAsin nag sorry ra si TS dri sa istorya kay sa damgo ra ning happen tanan niyang gipangsulti. Hahaha

- - - Updated - - -

BAsin nag sorry ra si TS dri sa istorya kay sa damgo ra ning happen tanan niyang gipangsulti. Hahaha

Mao nay gi ingon nga nag abot , nag abot ang isig ka _ _ _ 2x , duhh!!!

Para unsa pa man ni nga thread? Padako sa ego o itlog? Seriously, real men don't cheat and brag about it. SalUt sa katalingban. Dafuq

11.    Advertisement

Page 8 of 9 FirstFirst ... 56789 LastLast