Page 1 of 8 1234 ... LastLast

Default My very FIRST Date

Its something worth remembering! or is it?

Commonly it is the FIRST date when you FIRST met the person whom you called your FIRST love for the FIRST time.

Ako, simple lang FIRST date ko. Librihon ko unta sya sa jollibee pero way ayo. Insist gyud sya na KKB mi. Wa pa sya kahibaw ato nga first date na diay to namo. We just remember that time few years later.

Default Re: My very FIRST Date

....kay wa d ay ka ni ingon nga date d ay to.....swos....basta kung kinsa gani to naghagad mao fyud toy mugasto........

akong first date mao kini... sa usa ka tugnaw nga gabii sa buwan sa disyembre mil nuybe sientos nubentay sais nagdate mi sa akong uyab sa fuente osmeƱa rotunda sa usa sa mga lingkuranan nga duol ug basurahan... swit kaau mi samtang naghinungitay sa "french bread"(sosyal from french!) nga bawn, pinalit gumikan sa pinunitan nga kwarta sa eskuylahan... pirte namong busuga sa among bawn nga bread ug pagkahuman nanglakaw na mi ug hinay-hinay kay wa na diay mi pamelite!!!

akong very first date?! watch mi G.I. Jane sa SM, nya chaperone iya barkada ug ako boardmate nga mag-uyab.....pagkatugnaw sa sinehan....nagakos na among mga tupad....nang numb na akong hands....iyang gikuha ug gibutang sa iyang dughan sabay ingon "diri lang ni ha?!" na shocked ko, pero wala lang ko ni react (pero giganahan gud pud ko gamay!!! hehehehe)

First date, I was fourth year high school then... ahem! I was a late bloomer and I had my friend with me. *laughs* I forgot the movie we went to watch but it was a valentine's day and I didn't attent my CAT formation. We didn't plan it really, in fact I just met the guy since my friend introduced him to me on that same day. That was my first encounter, with a guy that's no friend of mine. *laughs* We end up with each other for about two months. I was young then and so was he, we never really break... he just went to Manila (his parents decisions anyway). I'm thinking if we'd still recognize each after so long. *smiles*

2nd yr HS..that was fantastic..im having a nostalgia bout it..

mY first date was when we are in college, i dont understand what is my felling, its unexplainable.... ehhehe

my very first date was with my german friend nga crush na d.i nako... watched movie and since bata pa lgi ko ato.. uli ra pud after... basta kay naka date lang mi.. naabot na nako akong pangarap atong panahuna... hahaha..

the first time i met him... funny ayo.. sa eyes man to nag-inum mi den iya gkuyugan iya sister and friends iya sister which included my bro's girlfriend.. and i was with my bro then.. sungog2 at first kay ate and kuya mi. .haha! our first date? i call those dates pseudodates.. ako raman kabalo date to.. kuan.. i think nagpakuyug sha ug mandaue foam and we ate somewhere.. i can't remember.. kfc sguro. haha! our first real date.. was in cafe georg..

my first ever ever date with my first love... carenderia sa UP.. can't remember though tanan details.. hahaha

hahaha i dont know kng kani ba ako first date pero lingaw au ko ani..

i was practicing table tennis before for a tournament samu school bec im one of the participants when a guy txted me kay manlibri daw
    cya kay bday nya last time. he owe me a treat so thats it!..after my practice i went to ayala bec he is waiting for me there.. we decided to watch movie entitled "Big yellow taxi".. for almost 3hrs we watched the movie.. im sooo hungry at that time the guy didn't even ask me if magdinner ba mi kay kaduha na nmu gibalik2x ang movie, i almost memorize the scene.. grabe ka tihik sa guy.. kad2 paku kasugat ug date na hapit ko napasmu.. but okie ra kay nalingaw man pud ko..

next time naa gali muagda nku ug date mueat nlng ko daan.hahaha

11.    Advertisement

Page 1 of 8 1234 ... LastLast