Page 5 of 86 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast

Default Re: Raymart vs. Tulfo Brawl at NAIA: Claudine's Tantrum & Tulfo's Sneak Video Attack

Mag eksena na gani ng mga "importante" nga taw di gyud na hilabtan. Da naka piso hinuon.

Default Re: Raymart vs. Tulfo Brawl at NAIA: Claudine's Tantrum & Tulfo's Sneak Video Attack

Di kaha ni mahimong, Team event? Santiago brothers vs. Tulfo brothers

Blog Entries

Quote Originally Posted by john_yo View Post
    huwat lang ta sa cctv ani aron ma kita og kinsa juy nag una..

kani pod gud ang freedom of press kay mora sobra ra pod ni oi, dapat unta ni nila usbon. nya pataka lang raba dayon og news, bisan walay klaro kay mag himo2 dayon og ila para mo tanaw jud ang manga tawo.
    There is no such thing as "sobrang freedom" of the press. What exists are entities (i.e. owners and managers) in the BUSINESS SIDE of print and television media who use EXPLOITATIVE means just to get stories--the journalists themselves are just workers, and they are duty-bound by their profession to get to the bottom of the story--if ORDERED by their superiors to "lie, cheat and exploit" just to get stories, it's their moral decision now whether to follow the oath they took to stick to the pure essence of journalism, or to stick to the order of their "bosses" (Rupert Murdock comes into mind) to do dirty tricks just to ensure that their news business keeps afloat. But PURE journalism, you cannot say nga manobra ni, kulang gani ni kaayo sa atong kalibutan kay mga tawo gusto dyud mag tago sa mga sikreto, esp. mga bad secrets. Mao nga in this regard, Julian Assange (WikiLeaks) is my hero.

-RODION

pro and batanon nga ni attack ni mon na take down niya(naka pink)..grabe ang aikido moves ni mon..

Quote Originally Posted by JX View Post
    nya di man pod basta2x ang mga cojuangco..
    cojaungco d i kaliwat ni sila raymart ug claudine?

kinsa d i tong naka pink nga ni ambit?

kwarta nasad ni tulfo kay mas dako iyahang makuha if musettle ang barretto sa criminal action of physical damages

nothing special,kay wa jud gihapoy gamit mga gwardia! sugod mga kapatid nyay isyagit aning tulfo brothers!!

hayahaya sa guard nga ni uwang ni claudine, murag nakakumot gyud to sa yotoch...

nagpadala ra na sila sa ilang emosyon kay ni daug mn gud si mayweather.

dili lang usa ta mo husga ug kinsa ang sad-an or mo atake sa specific nga tawo, unless makita na gyud sa CCTV kng knsa gyud ang nag una.

I hope lang, dili ma luto nila ang CCTV footage.

11.    Advertisement

Page 5 of 86 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast