Page 3 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast

Default Re: MetroPac firms up plans for Cebu Expressway

I'm ok with the trans axial highway but I vehemently disagree with the privatization of the project and the TOLL.

The end result ani if i-toll kay ang dili ka afford, dili mu gamit sa road so ang mga naay kaya ra ang maka benefit.

Ceding the project to a private firm is an admission of the governments inability to provide basic services to its people. Dapat i-tarong sa ni ang org structure sa DPWH and make sure nga ma minimize ang corruption nila ... then sila na bahala mu build and maintain the trans axial highway

A good way to start would be to build a transaxial highway from Carcar to Danao.
    Last edited by vipvip68; 06-08-2011 at 08:22 PM.

kung open highway lng japon ila himoon wala ni ayo nga project pero kung underground tunnel from north to south ug naa access tunnel every 47 towns nga maagian ani..kana ok na...like japan ba..dili ma guba ang bukid nato...ky ila highway naka tunnel..

Di mahitabo, Gwen Garcia palang daan open palm na kaayo, sikwati na ang budget.

Blog Entries

mas nindot tana to kung ibalik nila ang tren diri sa cebu...

kani na systema, . .na bayad para maka-agi, ambot lang ug mag-silbi na sa ato-a diri,

mag silbi gihapon. katong mga cargo truck, ug uban pang mga dagko nga mga sakyanan maka afford mana sila dinha. aron mas muluag pa ang national hi way sa cebu ba, wala nay maligsan kay hapsay na ang dagan sa trapiko.

Quote Originally Posted by voldemort View Post
    Ngano ni-fail man to ang feasibility study on the trans-axial hi-way conducted by Capitol? And now a private company is conducting a feasibility study on the same project and will propose to build and operate it? Hmmm... ka-kwarta na pod unya si lola ani.
    murag kang anhing vice-gov greg ni nga pet project sa una sir nga nahurot nalang pila ka milyon sa feasibility study, study lang gihapon.. hehehehe.... sa akung nadunggan iyang mga staff ug pag-umangkon apil sa payroll ato nga study bisag mga empleyado na sa iyang buhatan.. double compensated wui...
    para nako wa nagkinahanglan ang cebu sa transaxial road.. igo na kaayo ang mga farm-to-market roads.. mas kinahanglan nato karun lagpad ug lig-on ug modernong mga karsada...

oi, Diyos Mio . . ayaw lang tawn nang train. please people, one manila is enough. let's not make cebu another disaster and a mirror of what's manila now.

let's make a big favor for our future cebuanos (pero ug naai taga mindanao diri ug mga ubang lugar na bisaya na niapil sa success sa cebu, aw apil. hehehehe) by giving them WIDE ROADS.

mass transit will be okay if done underground. pero if most of you agreed lang kai mass transit without thinking about the eye sore it gives when its done? please lang. daghan maapektohan sa road widening, oo pero i think it's the most economical way to do it. times are changing, and population is booming. let's not set back the future by band-aid solutions. kai di tanang tawo gusto musakay ug train. naa dyud nai magbuut buut na sakyanan kaugalingon paliton. sobra pa gani sa duha nya padagkoay pag garahe.

trains can wait . . but road widening cannot. kai ngano ug mag train, maundang ang jeep? look at manila now. naa pay train, naa pai jeep naa pai taxi. ang resulta, yagaw tan-awn na mga dalan nya unsafe and prone to criminal na "lansangan" plus the style of those skywalks nila na di lang kai one-tiered naa pa gani na mulabang pa sa pikas side sa train station katong mu laktud sa taas.

Quote Originally Posted by vipvip68 View Post
    I'm ok with the trans axial highway but I vehemently disagree with the privatization of the project and the TOLL.

The end result ani if i-toll kay ang dili ka afford, dili mu gamit sa road so ang mga naay kaya ra ang maka benefit.

Ceding the project to a private firm is an admission of the governments inability to provide basic services to its people. Dapat i-tarong sa ni ang org structure sa DPWH and make sure nga ma minimize ang corruption nila ... then sila na bahala mu build and maintain the trans axial highway

A good way to start would be to build a transaxial highway from Carcar to Danao.
    I agree with you. But the thing is, mas dugay ug lisod man magpa-approve ug budget kun gikan sa National Gov't. so mas dugay nila makuha ilang kickbacks. Mas dali man maka-shell out ug budget ang MetroPac so mas dali makuha ang commissions. Kung mo-pasar ni sa P&L sa MetroPac, dako gyud chance ma-implement ni.

Blog Entries

ok rani, basta masulbad lang ang traffic diri sa cebu, especially from 7am to 10am

11.    Advertisement

Page 3 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast