Page 1 of 2 12 LastLast

Default med student in need of help or advice from a doctor

hi there..

i hope you guys can help me.. i am still a first year medical student but then i think that im loosing my interest na sa medical field...

i do want to become a doctor not because g pugos lang ko sa ako parents but because nahan jud ko mu serve....and besides d ko ka imagine sa ako self sa lain nga trabaho...

at first ok ra man au ko sa skul...f kapoyon tuon kay mag cge lang ko think nga "THIS IS FOR TEH FILIPINO PEOPLE" so mugana ra ko tuon balik but lately d na jud mu work..tapulan na jud au ko...mura ug nawala ako interest..

hapit na mahuman ang skul year ron den befor mi mag perform sa amu research maka uli pa ko sa cebu for 3 weeks and 4 days...nahan unta ko nga mabalik ako gana sa pag eskwela para makatabang pud ko in teh near future...

naa ba moy nahibaw.an nga hospital or clinic na pwede ko mag volunteer or maski observe lang..

tnx

Default Re: med student in need of help or advice from a doctor

I'm not a med student or a doctor... but I do work in the health field.

My suggestion... put a Smack gown on (or scrub suit - doesn't really matter) and go to VSMMC. If you're wearing one, they'll let you through the doors anytime...

Go through every ward there... look at people there. Look at every single patient, family, S.O. that don't have anything to spare even for basic medicine...and observe how they are treated. I'm pretty sure you'll find what you're looking for.
    Last edited by kazki; 03-06-2011 at 02:01 AM.

^^hehehe. nice idea.

pero try lang og contact sa mga head sa hospitals diri cebu para at least aware sila...

hmm.. maybe you should make your motivation "unsa akong makuha nga magtuon ko".. i-center sa imong self rather than the people.. bahala selfish but i think naa man jud na sa atong nature pud nga mu-better for our own selves..