Page 1 of 4 123 ... LastLast

Default unsaon pag move on kung nag pa cute balik imo uyab sa una?

unsaon pag move on kung nag pa cute balik imo uyab sa una?

maka lagot kaayo naa naka sa stage na maka ingun ka your moving to the next level of moving on, dn after everything mag pa cute-cute balik nmo,after cya nag tago nmo...makalagot makasapot ang situation karun, but im still firm in my self not to deal with him, and pretending im okey and i have move on but when im alone, im not okey since ga paramdam na cya balik..hahayyyy destiny really tested my patients, determination to be strong......

Perhaps what you need to do is to _continue moving on_. But the question is, did you love still love him?

Quote Originally Posted by krone View Post
    Perhaps what you need to do is to _continue moving on_. But the question is, did you love still love him?
    i lie f i will tell you im not, but i hurted once i will never go back to that pain anymore, hahayyyyy

Quote Originally Posted by maran View Post
    i lie f i will tell you im not, but i hurted once i will never go back to that pain anymore, hahayyyyy
    Then you have a big reason to really move on, why stick with him if you don't have the feelings for him. If he continue to do that "cute2" thing to you. Tell him prankly, "It's useless, I'm not vulnerable now and you made me strong"

pag comment2 na lang sa threads dire..
    maka.move on lage ka..
    take it from me..
    and you'll realize nga naa pay
    mas silly nga problem, compared sa imong prob..

Quote Originally Posted by krone View Post
    Then you have a big reason to really move on, why stick with him if you don't have the feelings for him. If he continue to do that "cute2" thing to you. Tell him prankly, "It's useless, I'm not vulnerable now and you made me strong"
    right now, im just ignoring him ..makalagot lng gyud bro kay mag cge adto sa amo department bisan dili niya pasyente hala cge endorse didto, dili nlng nuon ko ka concentrate sa ako work, ako pa gyud permi ka receive sa iya mga pasente, hahayyyyy

Quote Originally Posted by BanshEe View Post
    pag comment2 na lang sa threads dire..
    maka.move on lage ka..
    take it from me..
    and you'll realize nga naa pay
    mas silly nga problem, compared sa imong prob..
    nka ingun man ko naka move on nko niya, dn pa cute-cute na pud balik, feel nko nahan cya permi ko masakitan, dili cya nahan na mahapi ko,hahayy.... kahibaw ko naa pay mas worst ana nga prob na ako ge post, lahi baya gyud ang prob sa kwarta ug prob sa gugma,heheheheh

papangita imong nawong. ayaw kaligo pra ma discourage nah imong ex.

Quote Originally Posted by kelv View Post
    papangita imong nawong. ayaw kaligo pra ma discourage nah imong ex.
    yate ra bro, dili pud na nako kaya oi,2 pa gali ko maligo s usa ka adlaw....heheheeheh

Quote Originally Posted by maran View Post
    right now, im just ignoring him ..makalagot lng gyud bro kay mag cge adto sa amo department bisan dili niya pasyente hala cge endorse didto, dili nlng nuon ko ka concentrate sa ako work, ako pa gyud permi ka receive sa iya mga pasente, hahayyyyy
    Wow, even in work huh.. that's too much.. What I could suggest is bear with him for the meantime in work.. and don't forget to remind him on your respective responsibilities.

11.    Advertisement

Page 1 of 4 123 ... LastLast