Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

just tell him the truth about ur feelings, both of u are already adult, makasabot ra na siya nimo kung imo siya storya an...

Quote Originally Posted by andch81 View Post
    hahah..sus kasayon ani sis.. hahahaha... blive me u wouldnt wanna do that, coz once u lost him thats the time u actually wanna keep him.haha
    i guess you're right..I have decided to just go ahead and not mind what I'm feeling...Mind over matter nalang...

Quote Originally Posted by granz View Post
    its applicable in both gender, lisod gd ni cya labi na f nka built nka ug fellings towards sa lalaki murag u refuse to listen or mag pa ka buta ka sa tinood coz ur scared of losing the guy even khibalo ka na sayop ug wlay padulgan ang relationship..

maybe u need time to think it over, a hundred times guro sis, jst make sure na skto ang imong decision para wla kay regrets in the end. i do think na na confused ka or the overwhelm ba sa presencya sa lalaki which dli man sad nimo sala coz taw ra baya ta...

jst have the will to let go f ever u decide to back off...
    thanks..granz...time will tell nalang jud..thanks again...

Quote Originally Posted by Rajzh_niX View Post
    lisod na...coz guys, once naka"lock-on" na, dugay na mubuhi...y not talk to him...husayi ba...pero gnahan sad ka niya...i-settle sd imong feelings...
    What do you mean nka "lock-on"?

mind setting...bear in mind that ur just frends and thats all u cud ever be...he cud be that sweet or caring to u but he cud be like that to others as well...he must be the naturally sweet and caring guy...or worst, he cud be the playah and let u fall on his pit...whoops...u dnt want that to happen geng...i know, ryt??hahahaha

murag nahigugma man sad d.i ka aning lakiha miga....ang pangutana unta ani kay kung unsaon nimo pag.likay para dili ka mo samot ka hulog niya.... ana unta to.. ^_^

tried to stop thinking him and stay away sa mga things na makaremeber ka niya..................

Just wake up and face the reality that you two can't be together ....

Banned User
    Blog Entries
    unsa nay nahitabo ani sah?

Ngano elose man nimo nga love man kayha nimo?

11.    Advertisement

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast