Page 29 of 72 FirstFirst ... 192627282930313239 ... LastLast
    Blog Entries

adto nalang too sa video ts kay sakto man kaha to ayaw ipugus sa mga taw dri na sakto na imo kay iya2x man ta ug pag too.. nganu klaru man pud jud na against ka sa christmas imo nalang na gi butang dha dli ka agaist para ka dli batikusun sa mga istoryans,...

@Tre - Mao ba aw wla koy mahims ana if ever mao na inyong opinion it's your kind of choice, igo ra baya ko nag relay sa tinuod sayop diay na? I'm not against it. In fact I celebrate christmas but as what I have said I now know the real meaning of it.

Also I'm not forcing them, Dili mana nimo ipamugos ang kamatuoran.

Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    ok i will change the question for you sir.. unsay ikasulti nimo sa mga taw nga nataw pod anang dec. 25? evil ba na sila? pagan ba na sila samtang nag celebrate sa ilang adlaw natawhan? dili nana personal sir.
    What kind of question is that? murag dili ko kasabot, pwede next question? pero cge akong tubagon if natawo anang december 25 what's the big deal of it? I do celebrate my natal day every year, Why you ask if they are evil? If you sinned against God you are called sinner not Evil.

Quote Originally Posted by necrotic freak View Post
    Vien, dili na ta mo gamit sa atong calendaryo kay pagano man diay na gikan. lols
    It's up to you if that's your decision you got the point, hope you know what you have said.

Gregorian Calendar, had an Error or just made to manipulate?

i think mas the more appropriate title for this thread is *the true meaning of chritmas*

Quote Originally Posted by Vien View Post

waka mamugos pero ga cege kag tagawtaw nga imo gyong ipalabas nga sayop ang
    dec.25 ... will if sayop then usba...

u now the truth man kaha then SHUT-UP and keep it... osik2x kalangs imong oras unyag sonahon

ka dayon kag kesi-kesi

Quote Originally Posted by Vien View Post
    @Tre - Mao ba aw wla koy mahims ana if ever mao na inyong opinion it's your kind of choice, igo ra baya ko nag relay sa tinuod sayop diay na? I'm not against it. In fact I celebrate christmas but as what I have said I now know the real meaning of it.

@Vien,

Bro, I think it's not appropriate to say that.
    Mura man sad ug ikaw na maoy sakto sa tanan. Nga ang dili mo-too sa YouTube link nga imong gi-post kay either gahi pasabton or nagpaka-buta ug bungol ra, or makasasala.

The reason why we are posting here is to exchange ideas, to make a healthy conversation. And finally, so others who read these posts will be able to learn something.

If you really believe that Christmas need not be celebrated the way we see it, or celebrating it on December 25 is practically evil, then please reply to my posts. (Page 16 of this thread onwards)

Dili kay mo-ingon ra ka nga: "Wala ko'y mahims ana, I'm just speaking of the Truth".

How can you make us believe that it is the Truth when you cannot even defend it?
    I think, from my own perspective, you are the one who is blinded by truth of YouTube.

How much more if you will find a YouTube link that says that Christ's virgin birth story is just patterned to a greek mythology? or, Christ never really rose from the dead? Basin ma-convert na nuon ka sa Aethism sa sige nimo tan-aw YouTube.

To speak of Truth, you must back it up with reason and references.

I hope this is clear enough.
    Last edited by redhorse1L; 12-14-2010 at 08:43 AM.

Quote Originally Posted by "*"* View Post
    waka mamugos pero ga cege kag tagawtaw nga imo gyong ipalabas nga sayop ang
    dec.25 ... will if sayop then usba...

u now the truth man kaha then SHUT-UP and keep it... osik2x kalangs imong oras unyag sonahon

ka dayon kag kesi-kesi
    mao bitaw na ako ingon niya bro nga if ma presidente na siya or iya tinuhuan nay mo rule sa world,,pwede na niya usbon ang petsa sa pasko...dili man pud daw siya mag presidente...unya mo greet pa og merry christmas, unya bakak daw lagi ang dec 25...libog langta.....murag naa ni siyay kalagot sa katoliko, iya lang pasangil nga dili siya against sa Christmas, 1way of convincing us Catholics na mobalhin ta sa iya relihiyon...TS pwede mi mahibaw unsa gyud religion nimo?

strong akoa faith nga naay christmas..

11.    Advertisement

Page 29 of 72 FirstFirst ... 192627282930313239 ... LastLast