Page 53 of 75 FirstFirst ... 435051525354555663 ... LastLast

Quote Originally Posted by cyraxx View Post
    https://www.istorya.net/forums/jobs/2...ml#post4821132

Am planning to put up a team Office base but for now Home base usa.

Boss..yaw ko kalimti apil ko sa imong team hap..PM lng

Quote Originally Posted by ceprince View Post
    naa ko laptop, broadband connection, fluent in english, plenty of free time..somebody, please hire me. harhar
    add a little dose of reliability and diligence, you're good to go! good luck sa homebased job hunt

zairon1988: ang captcha minimal au ra and dghan scam ane na project to think ha na you have to type captchas. unya 1,000 captchas = $1 if paspas ka makahuman ka og 500-800 captchas in 1 hour if hinay server mo gamay pa jud chance mo earn og dako... average $1 per 2-3 hours...

not worth it jud sa pagkakaron naa uban dka bayran...

yaw lang captchas, if okay mo English pag article writer nalang para sulit lang pud moha time and effort x2 or x3 pa jud moha ma earn compared to captchas..

@cyraxx: i am glad na inspire ka sa ako gipost. i am happy you did reach that far and soon your business will grow and reach its peak... it's good to know that you too is part of the few filipinos who provide jobs to other filipinos who need one...

i know how you feel, na ang uban mo ingon yaw open2x og office or business kay ma scam raka-- but we should trust God and follow our heart and do well and everything will pay off...

Quote Originally Posted by lejean View Post
    zairon1988: ang captcha minimal au ra and dghan scam ane na project to think ha na you have to type captchas. unya 1,000 captchas = $1 if paspas ka makahuman ka og 500-800 captchas in 1 hour if hinay server mo gamay pa jud chance mo earn og dako... average $1 per 2-3 hours...

not worth it jud sa pagkakaron naa uban dka bayran...

yaw lang captchas, if okay mo English pag article writer nalang para sulit lang pud moha time and effort x2 or x3 pa jud moha ma earn compared to captchas..

@cyraxx: i am glad na inspire ka sa ako gipost. i am happy you did reach that far and soon your business will grow and reach its peak... it's good to know that you too is part of the few filipinos who provide jobs to other filipinos who need one...

i know how you feel, na ang uban mo ingon yaw open2x og office or business kay ma scam raka-- but we should trust God and follow our heart and do well and everything will pay off...
    aw mao d i ..cge2 ,ahaks gamai rajd btaw noh $1=1k grabe pd ako nahuman sa 4 ka oras kay 3.5k haha ahaka ato, pero salamat au sa advice ha try nako ang article writing hhee goodspeed

Quote Originally Posted by lejean View Post

Yeah. Hopefully we could have a group like those internet marketers. Im planning to put up a portal here in cebu where cebu Virtual assistants will be synonymous to the best VA. So prospective clients will go there directly. Hope that will create a lot more jobs and more money to help our economy

Quote Originally Posted by pahmee View Post
    ilang funds sa GAF i transfer nila to your account. in order to get the money you have to link it to your paypal or moneybookers account. dapat pud ma link cla sa imung atm. however, di ko mu recommend sa moneybookers kay tungod sa ilang verification process. easier pa ang paypal.
    ok lang man ang verification sa Moneybookers, ako I got their verification letter in about 10 working days lang, and to know that gkan pani xa na letter sa ilang head office sa UK. Ang ok sa moneybookers kay supported nila ang major bank accounts sa Philippines, take note bank accounts not debit accounts, ang drawback lang nila is ang withdrawal system nila, because the first and the last time na nagwithdraw ko from my MB account it took for them to process my money in 14 working days, which is in paypal 2-3 days ra.

Quote Originally Posted by dupe101 View Post
    ok lang man ang verification sa Moneybookers, ako I got their verification letter in about 10 working days lang, and to know that gkan pani xa na letter sa ilang head office sa UK. Ang ok sa moneybookers kay supported nila ang major bank accounts sa Philippines, take note bank accounts not debit accounts, ang drawback lang nila is ang withdrawal system nila, because the first and the last time na nagwithdraw ko from my MB account it took for them to process my money in 14 working days, which is in paypal 2-3 days ra.

mao bah. ako man unta xa nga gi link sa unionbank nako nga atm nya naa man code kelangan 2 verify something. in dollars man but ang prob is peso man ang currency gamit sa unionbank. accdg gani sa ila instructions if dili mu display ug usd na currency ang ako gamit na card, dili nako ma verify unless cguro magtag-an2 ko which will take time. stick to paypal nalang ko.

Up sa nato ni. Ngita ko homebased transcriptioning job but part time lng.

ngeta sad ko part time online... kana auto cad naa ba? aron sad magamit nko akoa knowledge sa auto cad....tnx

kelangan jud ba naay credit card ani?? dili pwede ATM lang?

11.    Advertisement

Page 53 of 75 FirstFirst ... 435051525354555663 ... LastLast