Page 5 of 20 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast

Default what wud u do if ur bf has no time for u?

*sigh* im so tired of this... il just enjoy myself so i don't have to wait for his FREE time!!!

Quote Originally Posted by monrose29
    if you love him then take the risk.. but if you cant dont.. force you self into sitaution nga maka buang.....

look around.. you.. maybe someone waiting fer you.... and willing to spent time with you through good and bad.....
    grave naman sad na.......i think dili pa ready ang guy sa uyab uyab dili siya kamao mag manage sa iyang time.....natural rman na ang girl gusto ug spend time together.....maski kinsa cguro pod na uyab...taga-e lang na pasensya diba mag tok mo pero kung dili gani gyud well......

Quote Originally Posted by sHe
    Quote Originally Posted by monrose29
    if you love him then take the risk.. but if you cant dont.. force you self into sitaution nga maka buang.....

look around.. you.. maybe someone waiting fer you.... and willing to spent time with you through good and bad.....
    grave naman sad na.......i think dili pa ready ang guy sa uyab uyab dili siya kamao mag manage sa iyang time.....natural rman na ang girl gusto ug spend time together.....maski kinsa cguro pod na uyab...taga-e lang na pasensya diba mag tok mo pero kung dili gani gyud well......

ma o bitaw... i said if she love him then she must take the risk nga in ana jud na cya.. pero pag deli niya kaya..... why ipugos man.. para lang masakitan... but in ana jud na cya.. sometimes.. somethings hard to understand.... if you love someone be aware nga masakitan jud ka.. and be strong engough to face reality...

yeah i know both sides need time... not only the gurl.... but there are things and situations that you need to choose.... between love and your carrer.... ....

Quote Originally Posted by sLeePeR
    just leave him na lang and make him realize someday that he needs your love afterall.
    hahaha dali kaayo ni isulti lisud ayo himuon ayy..

what if lng dyud diay beh na busy sya sa work.. too selfish of us gurls na mubiya jes cos of that. panginabuhi bya na.. dpat sabton dba? busy yerself, ayaw cge wait til naa sya time pra nmu.. mglagot rman gud ka ana.. yer understanding dyud ang kelangan ani..

Blog Entries

i agree jud anang understanding thing. lisod au buhaton especially ikaw ang nasa situation. di jud lalim.

Blog Entries

tinuod bya nga if u kip on thinking abwt him or that person, mabuang raka.nya ul get mad. crime diay na if u ask a little of his time? i think naa gyud na responsibility ang guy na mu allot ug time pra sa iya gf no matter how bc. ngano gud ni sud cya ug realtionship nya di diay ni kaya e-maintain!

ilisi

if he cant give u a little of his time,.dli na ka ana ka importante niya..especially kung kalimtan lng ka niya in a day without any message,.mabati an inyo relationship ana. talk it over compromise in some aspect pero be fair,.then kung wala jud...ilisi na sya oi.

give him all the time he wants as long as he still has a little time for me

11.    Advertisement

Page 5 of 20 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast