Page 5 of 32 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast
    Blog Entries

Quote Originally Posted by SioDenz View Post
    Mohammad, known around the world and admired by his People. I am not sure about promoting Peace and Love
    Kanang buhi nga tawo karon ba, or bisan patay na, pero of this generation...at least kanang na buhi within the 20th century

"allahu akbar"---> kada makadungog ko ani..ang mapicture out sq huna2x kay terrorismo.

Default Islam. A Religion of Peace or Violence?

Quote Originally Posted by marius View Post
    expected naman na na mga comments sa mga tao na ignorante sama nimo "Bro" ....

like sa imo lang gud attitude, you're referring to me as "Bro" but insulting me at the same time, so nice of you

Agree lang ko ani, hehe

Anyways

Quote Originally Posted by BigBadWolf View Post
    HUH ? ? ? Atong susihon ang ebidensya bro....

Quran 9:

SLAY the Pagans wherever ye find them,

and SEIZE them, BELEAGUER / HARASS them,

and LIE IN WAIT for them in every stratagem

Now, its time for you to apply your unlimited TAQQIYA skills.
    Dili ko expert sa islam. Christian jd ko or Roman Catholic to be specific.

Reply sa quoted argument above:

That verse quoted above which is in Quran 9 kay nasayop lang gud ning sabot ang uban muslims which led to extremism (based sa ako pag search).

"this verse once again refers to those pagans who would continue to fight after the period of peace. It clearly commands the Muslims to protect those who seek peace and are non-combatants. It is a specific verse with a specific ruling and can in no way be applied to general situations. The command of the verse was only to be applied in the event of a battle."

See full article here:
    http://theamericanmuslim.org/tam.php..._95_commentary

If you read the story of Mohammed you will find out that ang mga pagans sa ilaha nation or place mao ang nag una2x og wage war sa ila.
    Kay ang leader sa mga pagans kay nawad.an na silag source of income kay ang mga taw dili na maghalad og money adto sa mga gods sukad sa pag promote ni Mohammed na there is no other God but Allah (Which is also the one God of the biblical Prophets)

Better na mag search2x lang sad mo and find out for yourself.

1 yr kapin pako ari sa middle east and na interested lang ko bout sa Islam religion and kung unsa jd na siya , kinsa ila god ug uban pa. Mao to nga nag basa2x lang kog articles and nagbasa pud ko sa Koran.

Sa ako pag search2x bout Islam kay na amaze lang pd kog maau kay ilaha God kay mao pd ang God ni Moses, Noah and all the other biblical prophets. I used to think they have their own unique God.

This strengthened my belief na tinuod jud diay naay God. Kay 3 na ka religions (jews, christian, muslims) ang naay historical book that says there is a God

Quote Originally Posted by ngitscarlo09 View Post
    "allahu akbar"---> kada makadungog ko ani..ang mapicture out sq huna2x kay terrorismo.
    Bitaw.. Tinood jd ni

Ang english translation man unta ani kay God is great

Thanks sa babala boss. Wala paman nuon ko kasugat arig Shia hehe..

Sakto jd boss, ok raman ang mga muslims diri.

Though naa sad juy mga batig batasan or mu discriminate. Kinaiya najud sa taw.
    Same ra if naay batig batasan na Kristyano doesnt mean bati nag batasan tanan.

Ni convert diay ka to muslim.
    Okie rana na boss.

Btw sa ako na learn diri. converting from christian to muslim is believing that there is only one God. Which is the same God that Moses, Noah, Abraham and all the biblical prophets used to worship.

And that Jesus Christ and Mohammed is God's servant or prophet only.

Mao na ako nahibalan.

dba boss, karon na naa naman gyud ka sa middle east, tanan nimong nahibal-an about muslims na violent sila is dili diay tinuod. grabi nuon mo discriminate ang mga Saudi, but that is their culture, dili na tungod sa islam, but naa gyud gihapon ta ma meet na mga extremists diri like dili sila mutuo sa imo coz dili ka muslim, mao bitaw nang reason na nag convert ko KUNUHAY to muslim coz sa akong profession they need to trust me pero naa man gyud uban na dili mo accept sa akong diagnosis kay dili daw ko muslim but atheist lang gihapon ko hahaahahah

but word of caution boss .. careful sa mga Shi-yets .. Shia muslims, mao na sila ang mga hilas kau, mao na sila ang nakadala ug lubog sa muslim, coz most shia don't consider themselves as muslims but SHIA, a different entity ... you go try and ask your friends about shia...
    Converted na diay ka Bro @marius, but by necessity, . Well I am happy for you at least you're no longer as harsh as before and you've explain Islam well now, not like before.

Boss @marius - musta na ang kainit dha sa saudi hehehehe...

btw dili man tanan muslim cguro mga maldito, same raman sad na sa mga christians naa sad mga badlungon..dpende na cguro na kung g unsa sila pagpadako ug pagtudlo sa ilang g tuhuan.

*FOR ME* para nako lang ha.!

"the highest form of religion is religion without a violence"

-bangkilan

--------

Anyway kinsa naa saudi ron tinood ni nga naa man diay kunoy

SHABU dihaz Jubail mahal daw kuno kaayo tag 250SAR to 500SAR

kung mao na pag negosyo nalang mo diha brad.. hahahaha joke

naa tanan diri boss, as in tanan na tanan bisyo hahahaha. but at a premium lagi ang bisong ra ang cheap diri pinay is just worth 300 riyals per night hahaha. sapa na, whole night na ha, 300 riyals
    Mission Confirm.! Thanks

I personally know a lot of muslims in Zamboanga and they are all peace loving people. Let's not categorize people and judge them according to their religion.

11.    Advertisement

Page 5 of 32 FirstFirst ... 234567815 ... LastLast