Page 426 of 586 FirstFirst ... 416423424425426427428429436 ... LastLast
Results 4,251 to 4,260 of 5856

hehehe before mi nakasal sa akong bana nakaagi sad mi og longdistance relationship for more than 2 years. Nakasurvive raman

para nako- layo o dool og di jud kasaligan di jud kasaligan ^^

mingaw lang siya jud kay di ka kahikap sa imong partner pero makasurvive raman mo kong mag communicate mo taga adlaw, tawag ba siya maski kadjot or mag chat mo.

dako gasto? example nagwork siya sa gawas,,,, alangan di siya mogasto hehe mao gani nagwork sa gawas aron naay ikagasto. kay og di na mogasto sa inyo relasyon adto na sa lain igasto hehehe

im in a long-distance relationship right now. my boyfriend is in cebu, naa ko manila nagtrabaho. we've been together for 3 years now and almost a year ana kai lagyo mi. last saw him pag-december (birthday nako)..

we've been through a lot since we've been apart. and i mean a lot. trust issues and the likes. pero SURVIVE gihapon mi.

the key is CONSTANT COMMUNICATION and LOYALTY gyud. and TRUST. and of course, there should be the LOVE to keep the fire burning! Away-away ginagmay para naa pud challenge but never up to the point of breaking up. HOLD ON gyud and believe that you are MEANT TO BE and that magkauban ra mu when the time comes.

Quote Originally Posted by xxkatgorgeousxx View Post
    im in a long-distance relationship right now. my boyfriend is in cebu, naa ko manila nagtrabaho. we've been together for 3 years now and almost a year ana kai lagyo mi. last saw him pag-december (birthday nako)..

we've been through a lot since we've been apart. and i mean a lot. trust issues and the likes. pero SURVIVE gihapon mi.

the key is CONSTANT COMMUNICATION and LOYALTY gyud. and TRUST. and of course, there should be the LOVE to keep the fire burning! Away-away ginagmay para naa pud challenge but never up to the point of breaking up. HOLD ON gyud and believe that you are MEANT TO BE and that magkauban ra mu when the time comes.
    korek jud sis, pagsuway ra ng away away pero og love jud nimo dahhh love jud layo o dool

sa ako experience kay ok ra man.. magcommunicate ra mo sige ug trust each other lang..

Quote Originally Posted by Twinkz View Post
    korek jud sis, pagsuway ra ng away away pero og love jud nimo dahhh love jud layo o dool
    ana..mao ra gyud na among i-think pirmi..what didn't bring us down only made us stronger..

i had a long distance relationship before for 5 years and it just died...

ok rmn ang LDR.but sa ako experience sauna my bf x bf who was n other country mao nakigbuwag nko without any valid reason..mao na diay to he has another gf there..siya pa gli tel he wanted me to be his wfe.hahaa..funny but now we're friends...i'm happy with my bf now..

sa dalaga pa ko, dli jd ko gnhan og long dstance relationship..gsto ko kujog knunay...but now nga married nku and had child, ok ra layo mo bsta for the future of ur child...

well, it depend 2 both of u, jst gave TRUST 2 each other..

haaaayyy. wala lang siya kabalo unsa kalisud na naa siya sa layo.

11.    Advertisement