Page 4 of 14 FirstFirst ... 234567 ... LastLast

Quote Originally Posted by fampken View Post
    im really interested to buy, kaso dugay lagi kaau maabot oi, tapos kita pa magbayad for shipping..
    btw, since cebu raman ko, meet up nalang or ako nalang kuha kung asa ka dapita. im really interested and im planning to buy 3 items. pwede ko nimo tagaan wholesale price? let's say this 30th ko mag down ug 50% sa tulo ka items, when ko mag bayad sa remaining 50%? considering 25 days pa after oct. 31 maabot ang mga items.. and i just checked the A&F site, jeeez more than 1500-3k ang prices if i-convert sa peso, So why man super cheap ang prices bro? if ever mo fill out ko sa form sa mutliply, how do you know asa sa mga shirts akong gi order? then kami bayad sa shipping right? Air21? pila pud akong ma bayran ana? then how would i know if abot na ang products? can i just give you personally my downpayment instead i-deposit? just to make sure ba, dili sa ingon nga wala koy salig but im just making sure nga walay bikil, lisod transact online oi. daghan kaau ko questions bro, sorry, interested lang jud kaau ko mo buy. i hope you understand and u can answer my questions.
    we can do meet ups. I'm not asking you to pay for the shipping costs. All I'm saying is that iship gyud ni cya from US then dugay baya maabot. hatag lng ko ug t/f para dili sad mu mag expect nga naa dayun. anyways i can give you my address if murag duha2x ka or something. we can meet up and talk. whichever you want.

Quote Originally Posted by SPRINGFIELD_XD_40 View Post
    Sir dont tell me its crap . I just questioned you and that by no means DISRESPECTING you . Gusto ka kakita sa collections nako na MMA shirts ie Affliction , Tap Out , Cage Fighter , UFC , ED HARDY shirts , Abercrombie shirts , Hollister shirts , Gap , Banana Republic , Penguin apparels ?

Ma compare man nato ang quality considering if pasalig jud ka ug AUTHENTIC na siya . Wala ko nanghinambog , gusto lang ko na i declare nimo siya unsay nature jud , bisan ang buyer pa ang mo order sa merchandise nio , still your RETAIL is way , way , way very cheap . Walay buang mo baligya sa ilahang items na ma alkanse sila , for what man diay ga negosyo ka ? Aron ma alkanse ? I dont think so bai ... basin ikaw ang na ilad sa supplier or wholesaler nimo . Trust me bai ... find out for yourself na lang . If I found out also na ikaw ang nangilad diri , then its a different story .
    if only these are fake or class As but they are not. I'm not the type that would sell crap or mangilad if that's what you mean. Im sure that you won't buy. we can compare the items. just don't disturb or crap my thread. pls respect. you are not going to buy anyways...

Quote Originally Posted by Sooner View Post
    how much is that fit 3/4. with a christian audigier at the back? black is the color. and the holister shirt how much ? do have met up?
    PM'd you... send me the links on what you want...thanks

@ DADDYFREE ...

I suggest you buy the merhandise and sell it here . Sa kana kalaki nimo daghan ka makontra ana guba pa ngalan nimo . That way naa kay MERCHANDISE maipakita and if gusto sa customer mas maayo , if dili aw naa sila choice mo back-out .

The thing sa imohang scheme gud wala nay back-out so if dili sila satisfied sa poduct luoy sila . Mind you ang gipakita nimo na pics are not the ACTUAL pics sa merchandise nimo and just sourced out lang sa net pod . Murag walay pugsanay pero walay balibaray style ba . Ako pa mismo ang number 1 customer nimo , pakit-a sa ko daan sa merchandise since mao man jud na ang line of clothing nako ang baligya nimo pero ayaw ko pa ordera unya di ko sure unsay mo abot .

Even if barato siya bai ... naa tao na di mo waste ug time sa fake . Puslan mo gasto man ko , deretso nako sa AUTHENTIC jud .
    I agree bro, maypa wala ko ingon ana kaysa counterfeit akong gisul.ob nya mahal pa gyud. sakto pod nga dili pre-order ang deal kay wala jud assurance ang customer nga authentic ang product until ma receive na ang item and when that happens nya fake pa gyud, wala sad 100% money back guarantee.

Cheap gyud kaayo ang items which of course sweet if authentic gyud. Just like sa fleece, on the official website around 3K+ ang price sa item itself, excluding shipping and all that and if it were on sale naa sa mga 1k to 2k ang item lang na, so how could they go down to 990.00 sa fleece. I have seen some loop holes sa website sa TS which made me wonder if authentic ba gyud. Also may unta ang pictures sa website kay ang mga actual products nga na palit na sa state baron niya in transit na diri, kana siguro murag naay gamay assurance nga Authentic gyud.

So sa TS, bro maypa imo nalang ideclare nga replica ra ni imong nga products, you don't know naa pa gihapon mamalit even dili tinuod. You have to lower your price though, kay mirag dili fair if dili gyud authentic imong products. Then again bro, dili ni pangtira akoa, I myself is really interested to buy pero gusto lang gyud nako I justify kung authentic ba gyud imong items.

Sa mga nakapalit pohon, feedback nya pod mo for the benefit of the doubt.

Quote Originally Posted by daddyfree View Post
    if only these are fake or class As but they are not. I'm not the type that would sell crap or mangilad if that's what you mean. Im sure that you won't buy. we can compare the items. just don't disturb or crap my thread. pls respect. you are not going to buy anyways...
    I am not saying you are selling by " MANGILAD " , it could be na ikaw pa ang NAILAD sa supplier nimo kuno . Gikan ra niom mismo na first shipment pa ninyo ang umaabot so wala pa kay first hand experience sa source ani .

Bai you want to talk about CHRISTIAN AUDIGIER ? Items priced below PHp 1000 ? Now that is crap !!

Again if its too good to be true , then its not . Mismo ang pics nimo kay dili imoha but just grabbed it from the net . Isnt that something already bai ?? Your supplier could give you the actual pics of the items itself and thats what I am looking for .

You have no choice but to serve my needs , I am an avid fan / collector of ED HARDY merchandise . Pwede pa gani nako pakyawon ang stocks nimo basta kaya sa budget nako as long as its the AUTHENTIC / REAL DEAL . Other than that , prove it to me . This is not CRAPPING your thread , I am even helping you how to do business the right way .
    " A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed. " - 2nd Amendment , Bill of Rights of the United States of America

I am not saying you are selling by " MANGILAD " , it could be na ikaw pa ang NAILAD sa supplier nimo kuno . Gikan ra niom mismo na first shipment pa ninyo ang umaabot so wala pa kay first hand experience sa source ani .

Bai you want to talk about CHRISTIAN AUDIGIER ? Items priced below PHp 1000 ? Now that is crap !!

Again if its too good to be true , then its not . Mismo ang pics nimo kay dili imoha but just grabbed it from the net . Isnt that something already bai ?? Your supplier could give you the actual pics of the items itself and thats what I am looking for .

You have no choice but to serve my needs , I am an avid fan / collector of ED HARDY merchandise . Pwede pa gani nako pakyawon ang stocks nimo basta kaya sa budget nako as long as its the AUTHENTIC / REAL DEAL . Other than that , prove it to me . This is not CRAPPING your thread , I am even helping you how to do business the right way .
    Sakto gyud bro.

we will compare when ever the stocks will arrive

ganhan unta pud ka mo palit sa hollister ang kaso kay pre order man jud ui. Ok unta if available na daun ang product. Dili diay mahimo daddyfree nga mag order nalang ka daan nya inig abot sa items imu ibaligya?kay no doubt mahalin ghapun na tanan kay super cheap nya nice ang mga brand.

Quote Originally Posted by daddyfree View Post
    we will compare when ever the stocks will arrive
    Ok sure . If its authentic .. I will buy some merchandise from you sa next order nimo .

If proven na fake siya ? Its all mine ? You will be banned here ? You will be reported to the authorities for fraud / misleading products to the public ?
    " A well regulated militia being necessary to the security of a free State, the right of the People to keep and bear arms shall not be infringed. " - 2nd Amendment , Bill of Rights of the United States of America

akong gi pakita ang mga items sa akong mga kauban.. nag wonder sila nganong super cheap comparedsa real websites sa mga products. they want to buy jud unta but it's pre order.
    ubay-ubay unta imong makuha sa amua bai. kaso lagi dugay pa kaayu maabot.
    murag mahurot jud unta imong products sa amua palang daan. is it possible na orderon nalang nimo
    tanang items, then inig ka abot diri sa cebu, palit nalang mi dretso? para pud makita namu ang items inpersonally ba. u don't have to worry nga dili mahalin if makita namu coz if for sure nindot jud xa, sayon ra kaau na halinon. so ani nalang, if maabot na ang mga items diri cebu. anha nalang mi palit then pili-an namu kung unsay among magustuhan.

11.    Advertisement

Page 4 of 14 FirstFirst ... 234567 ... LastLast