Page 30 of 33 FirstFirst ... 20272829303132 ... LastLast

In reality, they need to get the hardware back as soon as possible because that is a big footstep trace to where they are. the codes will tell where datas are stored and sent. If they are clever enough to erase every data after being sent in real time, there is still the "firmware" that runs the device itself that can obviously be sniffed , traced and reverse engineered to know what exactly it is doing.

If they can code their device to destroy it physically after the data has been sent, then that's the end of us! haha no trace at all.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by unswa View Post
    Ug mao ning kalakiha, sunda tong ako post nga i withdraw tanan unya puston ug puti na panapton ang kwarta. So withdraw mo ug kwarta kanang ATM nga naa sulod sa banko. Naay chance gihapon ma skim pero ug paranoid jud then back to basics. Over the counter withdrawal.
    Too much paranoia will not kill you. Mao nay dapat ma feel basta in terms of security. Di gyud ka kompyansaan karon panahona even years ago pa existing naman ni, nagka improve ug nagkamaayo ni sila. Mao na ayaw ug kompyansa nga inyong yaya, driver, boy, manghud, mama, lolo, lola ang pa withdrawhon. Kapila nako naka experience na akoy gipa withdraw usually mga tiguwang na kay lagi dili sila kamao. Ihatag tawon nila ang PIN. Unsaon nalang kung lain tawo to unya naay will nga ilaron si lolo ug lola. Naa pay uban dili manabon kung mag encode sa PIN. Uban sad kay moduko kay dili sad kaklaro sa numbers sa keypad, ang naglinya makakita tawon unsay gituplok2. Ma walay sense ang keypad cover.

Another scenario is kanang restaurant or gasoline stations nga ihatag nimo ang imong credit card inig bayad. On the spot ang pag clone sa card kung gustohon gyud either using a skimming device nga masulod ra sa bulsa (handheld skimmer) or through payment device mismo (extreme case nani).

Quote Originally Posted by alwaysdrunk View Post
    In reality, they need to get the hardware back as soon as possible because that is a big footstep trace to where they are. the codes will tell where datas are stored and sent. If they are clever enough to erase every data after being sent in real time, there is still the "firmware" that runs the device itself that can obviously be sniffed , traced and reverse engineered to know what exactly it is doing.

If they can code their device to destroy it physically after the data has been sent, then that's the end of us! haha no trace at all.
    Most likely, if balikon nila ang device/hardware, it will took only 1-2 days pero pinili ra pud na lugar. Pero I don't think na ma trace sila exactly, the reason why nga balikon gyud nila ang device. Pwede man gud nila i send, as I said, outside Pinas ang captured data so that they and their cohorts will not be easily traced. Skimming device is not that expensive too to make. They can leave the device as long as they withdraw thousands in return.

wala pay nadakpan ani diha? lamia ni putlan ug ulo mga tawhana... style isis bah

nabikitima pd ko ani metrobank atm sa chong hua.. dako2 pd nakuha.. good thing na replace ra sa bank ang lost money.. pero hasol lng kay almost a month pd tingbits..

Hopefully ma lessen na ni nig full implementation sa katong BSP Circular 808.

Enhanced bank security requirements of BSP Circular 808

MY BPI atm payroll ATM card still has a balance of 5k last time I check back on july.
    Just last week this month I checked the balance and only had a balance of P65

I have been also Hit by this skimming thing. I just lost 5k.
    already filed a complaint as soon as I noticed it and to give them a week for them todo an invastigation.
    Im still waiting for their feedback
    As what I observed the bpi payroll atm accounts are mostly hit.
    Last edited by Kenshiro; 11-21-2014 at 02:22 AM.

Quote Originally Posted by Kenshiro View Post
    MY BPI atm payroll ATM card still has a balance of 5k last time I check back on july.
    Just last week this month I checked the balance and only had a balance of P65

I have been also Hit by this skimming thing. I just lost 5k.
    already filed a complaint as soon as I noticed it and to give them a week for them todo an invastigation.
    Im still waiting for their feedback
    As what I observed the bpi payroll atm accounts are mostly hit.
    sorry to hear that! asa ka last naka gamit sa imong card? kato sa aq kay 2 weeks jud to.

ako kauban sa work na hold iya card sa atm kay ni req cya to block her acct, pagtawag sa bpi kay naay kuno ni tawag taga mindanao to block the acct. all security questions wer ans.

Quote Originally Posted by lestat1116 View Post
    ako kauban sa work na hold iya card sa atm kay ni req cya to block her acct, pagtawag sa bpi kay naay kuno ni tawag taga mindanao to block the acct. all security questions wer ans.
    kakuyaw gud ani....gamay ra nuon sulod sa ako, pero hasol pud kung mataymingan ta ani...

avoid anang mga atm machines nga mingaw, walay security guard.

11.    Advertisement

Page 30 of 33 FirstFirst ... 20272829303132 ... LastLast