Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

wow! na amzed ko sa legitimate wife grabeh... amazing applause jud dayun hehehe

Mau ni iyang gi buhat in fact this could mean a lot to her, sa sender if this were true then it trully touches the heart of the mistress.

Blog Entries
    Quote Originally Posted by Vien View Post
    Mau ni iyang gi buhat in fact this could mean a lot to her, sa sender if this were true then it trully touches the heart of the mistress.
    it really means a lot to her , forgiving after her husband cheated and sending a diplomatic nice letter to the other girl is SOmething big that we wouldn't imagine to happen to us. I dont want this to happen to me, i thnk i am not strong enough to even write a letter lke this..ma paranoid ko

Blog Entries
    Quote Originally Posted by KASAAC View Post
    wow! na amzed ko sa legitimate wife grabeh... amazing applause jud dayun hehehe
    amazing gyud kaau.. GOod job good job

playing with fire, will eventually get you burn.....that's a fact and is inevitable.......
    paet lang kay down the line sa inyong pamilya, kay ang inyong mga anak maoy mo suffer...

You love your children right?, and you want all the best thing for them right??
    If you answered yes to this questions, then NEVER EVER play with fire..

kaso nahitabo naman na, suffer the consequences and learn from it,
    pray to God, nga pasayloon ka niya sa imong nabuhat....^_^

Quote Originally Posted by xiaomai View Post
    it really means a lot to her , forgiving after her husband cheated and sending a diplomatic nice letter to the other girl is SOmething big that we wouldn't imagine to happen to us. I dont want this to happen to me, i thnk i am not strong enough to even write a letter lke this..ma paranoid ko
    If ever mahitabo nimo Sis...i copy paste lang ang later..hahaha. naa kanay sample format bitaw...hahahaha
    joke lang....

Wow!

I can only arrive at one word - FORGIVENESS ^+^

Quote Originally Posted by Sol_Itaire View Post
    okay baya ang letter. pero if you're in a bad mood, pakapini nalang og package--bomba lol
    ang lufet bomba jd sis? yaw lang oi,,maluoy ka abi palang wla na jd ka lain choice..take it easy!!

Guys, don't forget that "It takes 2 to do the Tango". If mabungkag gani ang usa ka relationship, and duha gyud ang sad-an. You just can't point the finger kung kani-kanino lang. Sa letter, unang -una hindi natin alam ang real story ng mag-asawa kung bakit nangabit si Mister. Maybe may pagkukulang then ang babae o sadyang mahilig lang si lalaki. Di ba TS nag-ask ka if ikaw ang wife, what will you do? Ang tubag nako ana, di gyud ko mahimong wife kay lalaki man ko(Joke), bitaw, depende na sa tawo man gud. If that will make her very happy then sige padalhan mo ng letter gaya ng ginawa ng bida sa topic natin. But if she really moved-on or nadawat na niya ang nahitabo, then no need na to do that, ipapasa-diyos ko na lang, Anyway sya man gyud ang nakabalo kung kinsay sad-an ug ug angay hatagan ug karma. Tama ag gisulti ni Peace, "Forgive gyud" and accept it na lang labina kay love nimo ang tawo, dili ko motuo sa saying nga Forgive and Forget kay di man gyud na sya maforget. Forgive and Accept, mao nay sakto nga pulong.

Bitaw, sakto si DocLove. Pasagdan na lang to. Kalimtan na. Past is past. Ang importante magkasinabot na sila karon.

11.    Advertisement

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast