Page 2 of 27 FirstFirst 1234512 ... LastLast

Default Re: Naa pay mupunit ug single mom with 3kids na lain lain ug papa?

think positive amiga, life begins at 40 ....bitaw, paabota lang amiga, basin sa ika upat nimo nga lake, swertehon naka

paabot na lang jud TS naa pa jud na cguro moabot nimo wui.

@bojaxx24:btw nho, i have to learn to love and respect myself first but sometimes i just cant stop myself na ilook down naku akong self...wla na au ko confidence....at such a young age, i have 3 kids and m taking care of them by myself...at the end of the day, i just cant stop wishing na naa pud mutake care naku....huhuhuh

@xavisimao:kinsa man naxa uie..dko nahan anang iset up....nahan ko na muabot raxa ug kalit...god-given kumbaga

@meebo:unfortunately wla jud tawn koy swerte sa mga amahan...ang first ky super ka mamas boie maski 35 na den adik pud...ang second kay too good to be true...perfect ta au to xa for me but hes married diay..den ang 3rd kay adik napud den mgdgmal pajud..whew

Quote Originally Posted by maze0427 View Post
    @bojaxx24:btw nho, i have to learn to love and respect myself first but sometimes i just cant stop myself na ilook down naku akong self...wla na au ko confidence....at such a young age, i have 3 kids and m taking care of them by myself...at the end of the day, i just cant stop wishing na naa pud mutake care naku....huhuhuh
    You need to have discipline TS. Tama ka, don't look for it. Wait and pray for it. Spend time lang sa imo kids kai they need your love jud.. you are bless already for having 3 kids.
    Last edited by bojaxx24; 05-20-2012 at 04:31 AM.

Quote Originally Posted by bojaxx24 View Post
    You need to have descipline TS. Tama ka, don't look for it. Wait and pray for it. Spend time lang sa imo kids kai they need your love jud.. you are bless already for having 3 kids.

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.......igo jud daun ko!i need to grow up..immature au kow....i need to discipline myself to always prioritize my kids first before my own happiness...cguro prayers are all that i need mao ni kulang naku...blessing bya jud ako mga anak and they are really beautiful and handsome....libog gani ko asa cla liwat

Quote Originally Posted by maze0427 View Post
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh.......igo jud daun ko!i need to grow up..immature au kow....i need to discipline myself to always prioritize my kids first before my own happiness...cguro prayers are all that i need mao ni kulang naku...blessing bya jud ako mga anak and they are really beautiful and handsome....libog gani ko asa cla liwat
    nyhahaha e.post daw TS. Para kita me sa mga anak nimo..

sayang bag-o ra jud ko naminyo! pero ayaw lang kaguol ts! moabot ra ang time na imo na jud swerte!
    pila diay imong edad? ayaw lang jud palusyang! just stay younger!!!!

@alwin:heheheheeh..ahaks pud....congrats diay..maypa ka....26 naku...wla jud tingale ko swerte sa laki

11.    Advertisement

Page 2 of 27 FirstFirst 1234512 ... LastLast