Page 1 of 3 123 LastLast

Default Unsaon pag move on? Its been 4years

My mom died 4 years ago, wa pa ghapon ko ka move on. In what way? mag cge ghapon ko hilak pero secretly ra. Wa ko kasuway na na happy ko unlike before. Di na pareha ang level of happiness. Whats worse is guba kaayo ako kinabuhi. Wa pako human skwela nya wa jud koy gana, disappointed na ako dad nako pero di man nako mahelp ui, wa nako nalipay sako kinabuhi. Unsaon mani nako?

Taronga nalang imong kinabuhi, for your Mom. I mean, if naa pa siya, malipay kaha siya makakita nimo nag ingon ana? Cheer up sis, lisod kaayo na but mu-agi gyud ta tanan ana.

@TS

Pila imo edad sis?

try to see life in a positive way. naa pa imo papa diba? do not disregard what you have because you lost something. what is lost is lost and all you can do is try to see the positive things around you. See? you still have your dad. Do you also want to lost him? someone who is still there and trusted you, helped you, support you? Also, I agree with Dondon nga why not make your life better for your mom? esp. with your dad around, tinabangay lang mo gud.

ang nakanindot sa life kai, if naa gani mawagtang, naa ra jud na lain mo abot. if la pa man gani na abot, u'll see. hehe. God is good. Don't forget to pray.

ayaw sige og huna2x niya,dawata nalang nga wala na jd..mamatay man jd ta tanan..e pray nalang na imong mom..godbless,

very hard..bisan unsaon pa namo ug tambag nimo if you really cant help yourself, then kami pa kaha?
    you know what to do..you just need to move on and continue sa imu life..
    dont waste life because its a gift from God..
    i know for sure daghan pa nag love nimo, so ang love sa imu mama na dle na nimo ma show sa iyaha kay imu buhos sa mga nahibilin na nagshow ug care and naghelp out nimo sa imu situation karon..

let your mom be your inspiration..

just pray for your mom..i know she's not happy seeing you like that..
    kung unsa gusto sa u mama na mahitabo nimo while she was alive..then do it..

Blog Entries
    Quote Originally Posted by diankrych View Post
    My mom died 4 years ago, wa pa ghapon ko ka move on. In what way? mag cge ghapon ko hilak pero secretly ra. Wa ko kasuway na na happy ko unlike before. Di na pareha ang level of happiness. Whats worse is guba kaayo ako kinabuhi. Wa pako human skwela nya wa jud koy gana, disappointed na ako dad nako pero di man nako mahelp ui, wa nako nalipay sako kinabuhi. Unsaon mani nako?
    There's a similar Buddhist story about a grieving mother who came to the Buddha one day. "My son is dead and I am in despair! Please bring him back to life," she pleaded to that effect. The Buddha told her that the way would be to go to the villages and get some mustard seeds from a family who has never experienced death. The woman, full of hope, did as she was told. and we know how the story ends. She returned, still in grief, but on the path to acceptance of how life is.

TS, we all die. And for us still living, it's just a matter of WHEN. don't waste the life that you still have. honor your mom by living life fully.

I wish you relief and freedom from the grips of grief.

live for the good times you had with your mom. i'm sure she wants to see you OK and happy. so live for your mom and for yourself.

Sad to hear... Please dedicate your life to your Mum, for sure she will be happy...

@ dian: i feel you.

it's just a matter of mindset. but it REALLY TAKES A LONG TIME. lisud cya usbon kung nakatuhop nagyd dhas imuha. nagpada sd kos akong gbati sauna, pero i realized ako ra say luoy in the end. ako ray alkanse.

seeking advice from others is just useless kung dli sd nimo buhaton, ipalapos lng pikas dunggan.
    ikaw ra gyuy mkausb sa imong kaugalingon.

find ways to keep urself busy. dont wallow.

11.    Advertisement

Page 1 of 3 123 LastLast