Page 23 of 57 FirstFirst ... 132021222324252633 ... LastLast
Results 221 to 230 of 569
  1. #221

    @ta3 - 1.2k full tank nako boss with 1-2 bars left. around 29 Liters of fuel na.

    Mao ni ako na gather nga latest data



    TIP: If you look at the image above, magpatubil ko every Monday and full tank na pirmi. Why? Because on Tuesdays morning na mag change sa prices ang mga gas companies. Mag atang nako during the weekend sa fuel price adjustments. Kung naay increase, tubil dayon at the end of the day every Monday. If decrease gani, pwede ra ig mag blink2x na ang display. hahaha!
    Last edited by friedrich; 08-22-2017 at 10:14 PM.

  2. #222
    Mao ba boss, kato nga FC ky before ko ng 1k PMS..then wala na sad ko ng.monitor balik..hehehe..ky akong latest gi observe ron ang fulltank method...hehehe..try nko monitor balik akong FC...but for sure ni improve na guro,hopefully..based sa picture nko nakuha ni nko nga FC 4 days after nakuha ang unit..hahaha..after that wala nko ng.monitor...since human nmn ko 1K PMS most likely ni improve nani...check nko ugma...ahaka.....

    Same route ta hatod kuha ko ni misis sa lapu2x..tga mandaue lng ko..hehe..then byahe around the city for work..ky sometimes naa ko sa field...

    Quote Originally Posted by friedrich View Post
    Medyo ubos ra na imo FC... that's around 7 km/L lang considering manual pa gyud imo unit. Unsa imo usual route.. traffic kaayo?

    Ako karon after 4 months ky naa sa 9-11km/L after my trip (back-and-forth) in the morning maghatud sa ako wife. That's from Lapu-lapu to Mandaue. Padung mandaue ky sobra ka traffic, as in almost 30minutes bumper-to-bumper traffic and too much idling. Ig-abot nako sa mandaue mga around 8 km/L ang FC reading sa display.. Igbalik nako ky dili na kaayo traffic, so when I reach home ky mao nang 9-11km/L avg. FC for that back-and-forth trip nako in the morning.



    Boss, mustart na ug display after few meters of travel.

    Akong MID ky naka set gyud na sa AVG FC ky magsige ko ug monitor. Magsakit akong dughan kung dugay kaayo ang idle time ky makita man nga mu-decrease ang FC computation. hahaha!
    - - - Updated - - -

    Pareho ta boss, na anad sad ko sa motor..kong ako ra gne ang molakaw ky mg.motor rako bsta maayo ang tempo...hehehe..


    Quote Originally Posted by ta3 View Post
    hahaha, ako boss bag-uhan jd ko kay na anad ko sa akong motor nga tipid kaau, full tank 200 pesos ra nya 1 week kapin na nko ginamit ana, karon nagpa tubil ko og 1k kay wala mn ka full tank. Pilay full tank sa inyoha bossing?

  3. #223
    boss @friedrich, nakita na nko akng FC, 13km/L from Yati Liloan to IT Park Apas Lahug, akng route kay yati->canduman->talamban->it park.

  4. #224
    Payts nana boss. Wala kaayo stop and go traffic?

  5. #225
    Wala kaau..diri ra mo traffic inig abot sa country mall pero kadiyot ra..akng timingon nga mo lakaw ko sa amoa ang 11AM para dli na kaau traffic.

  6. #226
    mga sir Question: kusog lge kayo mo utong ang makina everytime mo shift ko from 1, 2 or sometimes 3. bisag hinayon nako ug tamak ang gasolinador.? d na mkadaot? mkbntay ko maabot jd sya dapit sa 2+ RPM

  7. #227
    Boss, tungod na wala pa nmo na fully reached ang clutch biting point...then ng.apply nka og gas...mka experience pud ko ani usahay labi na.mg.dali kag arangkada og kanang pasaka og nka stop ka sa uphill...i guess need rna og timing sa clutch...kumbaga wala pa nmo nasakpak ang sweet spot..hehehehe...usually ang utong sa ako kay kana ra sa 1st gear ig arangkada.....2nd & up walay problema..

    Quote Originally Posted by kargadorq View Post
    mga sir Question: kusog lge kayo mo utong ang makina everytime mo shift ko from 1, 2 or sometimes 3. bisag hinayon nako ug tamak ang gasolinador.? d na mkadaot? mkbntay ko maabot jd sya dapit sa 2+ RPM

  8. #228
    @tooth_decay pero ok ra na sya sir? d ra na sya mka daot sa makina? ang ingon sa uban kalas lng daw sya ug gasoline which I think sakto sila. unsay style nimo if uphill nya traffic gikan full stop ba katong half clutch + release handbreak ng style?

  9. #229
    @kargadorq ...i cant tell though, if mka daut ba sa makina..i think normal ra mo rev og 2k rpm...possible cguro mo affect sa clutch labi na in contact pa ang clutch while making a higher rev...for sure kalas pud jud og gasolina...kong uphill then gkan full stop ky half clutch + little gasoline (i rev atleast 1.2 - 1.5K rpm) + release hand break (with timing)....then change gear or release fully the clutch....musta na d i imong driving boss? long time no hear...hehehe...by the way, dli mg.binhod imong tiil labi na kong traffic? akong right foot ky binhod ang kiting nka tukod mn gud sa floor...hehehe

  10. #230
    @tooth_decay KAAYO sir! 1st week nako sgeg drive magkurog akong left foot (clutch) ang na apektohan jd sa akoa kay ang kaning area below sa tuhod, heel-toe mn ako style then pag 1st nako kay mag tiniil hantod nag anad ko nga mag chinelas hantod sapatos na jd. kay sa sobra ka smooth sa makina d nako ma feel gd basta d ko mag tiniil sa una sir heheh.

    ALSO, naa koy question para sa tanan: everytime mo dulhog mo mga sir mag free wheel mo? or nka gear daan? some say nindot ang free wheel para d ma daot ang clutch lining and some say it's a bad habit because simabako ug d ka paak ang break .. mag lisod ka at the same time ang nka nindot sa nka gear daan kay tungod sa engine break. para ninyo mga sir unsa may maayo diay? kay sa akong na andan baya free wheel ko with support gamay sa break para d mo hanoy. kamo mga sir unsay inyong opinion? ug unsay maayo?

  11.    Advertisement

Page 23 of 57 FirstFirst ... 132021222324252633 ... LastLast

Similar Threads

 
  1. For Sale: 2014 Mitsubishi Mirage G4 Lowdown Low monthly
    By hansoi_888 in forum Cars & Vans
    Replies: 8
    Last Post: 02-07-2014, 10:25 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
about us
We are the first Cebu Online Media.

iSTORYA.NET is Cebu's Biggest, Southern Philippines' Most Active, and the Philippines' Strongest Online Community!
follow us
#top