Page 4 of 4 FirstFirst ... 234

dili lang siguro renewable but easier and affordable nalang unta ang annullment..

No offense, but I think this idea would completely abolish the sanctity of marriage. The fact that it has a duration, the benefits of being a married individual may be taken advantage.

Ang marriage license naay expiration pero ang marriage contract wala

seriously dili. kay unsa nalang jud ang marriage ug mauhon na.. mura ra mo ug gaduwa ana.. dghan namo na-invest both.. money matters and emotion ninyo dili intawon na joke lang.. samot maka-padiscourage tsk tsk tsk....

Quote Originally Posted by Passport View Post
    just asking.

kay hapit tanan mu expire.. driver's license, passport, PRC license, gun license...

renewable kung ganahan.
    Haha! I think its okey marriage is not the final end to a stable relationship. Separations, death, and divorce happen all the time why would it not happen to an unsuspecting married couple in the future?

Blog Entries
    I strongly agree with this!
    Daghan ni xa og advantages oi
    Pinaka advantage is malikayan or mawala ba jud hinuon ang annulment ( which is mahal2x og hasul )
    Maayu sd ni kay magmatngon sd ang inyung partners nga magpa badlong, labi na kung hapit na ang expiration date
    As for me mn gud, you dont have to be locked and confined in the " sanctity of marriage ", if its no longer making sense at all
    We have to be open minded and embrace the changes in the pursuit of happiness.

Quote Originally Posted by havaianatic01 View Post
    Di ko uy. Kakapoy kaha magprocess balik2. Unya gastos na sab. Ok lang kung automatic ang renewal kung gustohon pa ninyo magpadayon ang kaminyuon. Like igo nalang mo magpirma.
    Quote Originally Posted by JakLine View Post
    for me dli kai sayun sayunon nlang s mga tao ang marriage which is sacred..
    Kim Henares of the BIR would like this idea very very much... this can generate a lot of money for her president panot.

8.    Advertisement

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234