Page 4 of 8 FirstFirst ... 234567 ... LastLast

Basta mag suicide ka TS, tiwasan jud tika.

C.I.A.
    Blog Entries
    Suicide sa mga taw r na coward. Samot dli mo magbalik sa imo wife ana! Manta dli na mo.magbalik uy ky imo jd sya giapsakitan maayu. Wala uroy ka kahibaw unsay na damaged gibuhat nimo nya.. Anyways, focus sa imo self and maayu ayaw sa samoka imo wife ky basin grabe na sguru na bakak na to think imo na sya gi disrespect tanan aspect sa relationship.
    Bitaw joke r na dli na mo magbalik..haha.. Efix lang sa imo self t.s den in due time mgkita r mo..kagamay sa cbu..magkita r mo unless naa sya sa lain dapit.. Taas taas jd nang hinuwatay but ayaw lng expect magbalik mo parehas sauna.. Bsta face reality and be a man enough to accept it.

Anyways, basin naa reason nganu sapoton sya? Mosapot baya ang babae bsta patung2 na BAkak nahitabo ninyu.. And mo abot sa point wala na sya kahibaw unsa tinuud or sakto?

Move on nalang mo duha TS uy.. Daghan pa dako problema karon panahuna aside anang gugma ponowg bakak.. Naa sa uwahi ang pagmahay..only time cud tell ma unsa mo duha..
    Last edited by annerhexian; 08-04-2015 at 08:53 PM.

Quote Originally Posted by annerhexian View Post
    Suicide sa mga taw r na coward. Samot dli mo magbalik sa imo wife ana! Manta dli na mo.magbalik uy ky imo jd sya giapsakitan maayu. Wala uroy ka kahibaw unsay na damaged gibuhat nimo nya.. Anyways, focus sa imo self and maayu ayaw sa samoka imo wife ky basin grabe na sguru na bakak na to think imo na sya gi disrespect tanan aspect sa relationship.
    Bitaw joke r na dli na mo magbalik..haha.. Efix lang sa imo self t.s den in due time mgkita r mo..kagamay sa cbu..magkita r mo unless naa sya sa lain dapit.. Taas taas jd nang hinuwatay but ayaw lng expect magbalik mo parehas sauna.. Bsta face reality and be a man enough to accept it.

Anyways, basin naa reason nganu sapoton sya? Mosapot baya ang babae bsta patung2 na BAkak nahitabo ninyu.. And mo abot sa point wala na sya kahibaw unsa tinuud or sakto?

Move on nalang mo duha TS uy.. Daghan pa dako problema karon panahuna aside anang gugma ponowg bakak.. Naa sa uwahi ang pagmahay..only time cud tell ma unsa mo duha..
    If that's the case then I have to accept it. I'm now learning to live life without them maybe for the mean time, I'm still hopeful that in the right time we will be alright even if things wont be the same as they we're before.

God bless us.

suicide is never an answer, you can't live without them so nganong mag suicide man? contradicting kaayo diba. Dude if you are very sincere to ask for a forgiveness then drop all your pride and isulti ang tanan sa imong wife, im very sure she will forgive you pero dili diha diha dayon. after na nimo isulti na inig kita ninyo. tagae siyag space og mag reflect ka sa imong mga nabuhat. wait for a month at max kung dili siya mo contact man gani adtoa ddto sa ilaha. ask for forgiveness.

ayaw pag ingon nga leave them forever bro binata ra kay na. you are a father, dont be a weak brat.

huna hunaa nga walay problema nga dili masolbad. there's a saying na "when it rains, it pours" yes, but after that rain there will be sunrise. relax, and chill. lalaki gud ta. dili ta angay magpa weak weak. stand up and fix the mess like a man.

ayaw jud anang suicide kay di dawaton imo patayng lawas sa simbahan

Mao na diha! Pamakak pa daghan TS. akoa lang masulti noh, dawata nalang na naingun anah inyuha sitwasyon ky ikaw ra man sab nagbuhat anah. Syempre samtang nagbuhat kag dili maayo sa imuha wife, kabalo naman jud ka unsay mahitabo. Laliman napasaylo na ka tapos nibalik na sab ka. Nah! Lupig pay nagpokpok imuha wife og bato sa iyaha kaugalingon na ulo kung magpauto pa sya nimo. Basin baya lagi nagchange na taraw ka pero after pila ka bulan balik na sab. Makapraning baya na sa part sa wife TS sa tinud anay lang. Once ang trust maguba, mao na jud na, end of the world na. Magpaka amahan nalang ka sa inyuha anak. Suportahe sya og hatagi og time para mafeel niya imuha pagkapapa.

braddderr 1 set saman? para ma stryaan na nato. Bati sad kaayo bai kung mao na imong action plan para sa imong life. Kung mag suicide ka wala nay chance or opportunity to have them back. Cguro nangayo lang nag space imong wife, d pod ko mo tuo kung ngon ana cya ka gahi nga dili niya ipakita imong anak.

Btaw brad Pm lang kung ngeta kag ka strya.

Off T:

BTW, Happy anniv to my fellow AKP bradeerrss!

Ayaw tawn anang suicide ts . , You need to have a heart to heart talk with the man from above, He knows the answer already, In silence you will know what to do.

Quote Originally Posted by The Freshmen View Post
    I don't know why I'm posting here. I just can't take all the heartaches and suffering anymore. I know it's my fault why my wife hates me so much. I've made the same mistake for the 2nd time. Lying so much, a lot but I never cheated on her and she knows that.

Maybe she's reading this or maybe not coz she rarely visit the forum. I haven't seen her and our kid for a while (maybe 2 months) and i just can't take this anymore. I don't have the strength to continue this life without them. Every time we talk (actually just on text) about our family, about what she thinks will happen to us or when I ask her how is she doing, she'll just show no care for me at all, everything of her for me is hatred.

We've plan to meet a few days from now, and for me to get the chance to see her and my kid is to agree her on terms and condition and that is to leave them alone forever, so I eventually said yes coz I badly wanted to see them. So I've been thinking of the thought of leaving them alone forever, and living my life without them, ambot dli jud nako kaya, honestly, I can't sleep, I can't think clearly, all of my plans in life literally ended, ang naa ra sa ako huna huna kay ang adlaw na magkita mi, wala nako kahibaw unsa mahitabo after that. I thought of committing suicide but no. Just no. God bless me na lng.
    Have you consulted a legal adviser first regarding the terms and conditions that your wife has set? Because this is basically insulting your humanity and your god-given right to be a father (maybe not a great one but still a father) because every child needs a paternal figure in their life, and when I read about what you said you sound like a very watery type of person while your wife sounds dominating and assertive. This is very unhealthy for the child.

You cannot use your child as a bargaining chip to prove a point or assert influence over the other. I understand that you love your wife and kid but why did you keep lying to your family? Why did you keep reinforcing a negative influence on your wife's behavior? Because to me I think your wife sees your immature behavior as childish and since she's a mother she knows how to deal with childish behavior.

Your also very weak and pretty much a door mat. I wouldn't say the L word because that would just hurt you more, but in my honest opinion you can't solve your problems without taking action. I know that you are clueless and not sure where to go from here but take my advice and seek legal counsel and talk with your immediate family about your current issue because moping around and subjecting yourself to pain and other people's demand will not solve your problems.

Take action and things might change. You may not get everything you want but what matters to you will eventually be given to you. Everyone has a reward due to them its just that you need to work and accept the challenge that comes along with it.

Quote Originally Posted by BlueIre View Post
    suicide is never an answer, you can't live without them so nganong mag suicide man? contradicting kaayo diba. Dude if you are very sincere to ask for a forgiveness then drop all your pride and isulti ang tanan sa imong wife, im very sure she will forgive you pero dili diha diha dayon. after na nimo isulti na inig kita ninyo. tagae siyag space og mag reflect ka sa imong mga nabuhat. wait for a month at max kung dili siya mo contact man gani adtoa ddto sa ilaha. ask for forgiveness.

ayaw pag ingon nga leave them forever bro binata ra kay na. you are a father, dont be a weak brat.

huna hunaa nga walay problema nga dili masolbad. there's a saying na "when it rains, it pours" yes, but after that rain there will be sunrise. relax, and chill. lalaki gud ta. dili ta angay magpa weak weak. stand up and fix the mess like a man.
    You're definitely right bro. I guess, I was very emotional mao naka sulti ko ana. I'm very tough outside, isog mo istorya gawas sa balay, sa office, straightforward, maldito pero buotan, maldito sa maldito pud na tao pero humok kaau ko, maluluy-on og very emotional bsan mag tan-aw og salida, maglikay ko sa hilak hilak na part kay it always gets me (F&F7, perti nako hilak og tago). Hehehe.

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by havaianatic01 View Post
    Mao na diha! Pamakak pa daghan TS. akoa lang masulti noh, dawata nalang na naingun anah inyuha sitwasyon ky ikaw ra man sab nagbuhat anah. Syempre samtang nagbuhat kag dili maayo sa imuha wife, kabalo naman jud ka unsay mahitabo. Laliman napasaylo na ka tapos nibalik na sab ka. Nah! Lupig pay nagpokpok imuha wife og bato sa iyaha kaugalingon na ulo kung magpauto pa sya nimo. Basin baya lagi nagchange na taraw ka pero after pila ka bulan balik na sab. Makapraning baya na sa part sa wife TS sa tinud anay lang. Once ang trust maguba, mao na jud na, end of the world na. Magpaka amahan nalang ka sa inyuha anak. Suportahe sya og hatagi og time para mafeel niya imuha pagkapapa.
    Uu, sakto kaau ka, wala ko excuse, worthless ako promises na buhaton aning panahona. Mao maninkamot na lng una ko maka provide sa ila needs. Magpalayo ko, tumanon nako ang gusto sa ako partner na dli magpakita but I'm not giving up, never.

11.    Advertisement

Page 4 of 8 FirstFirst ... 234567 ... LastLast