Default Internet Cafe Business

Hello Istoryans, I need your help. I don't know if this is the right thread to post but I am planning to have my own internet cafe business. I found this website nga adto ra mopalit ug PC sets and sila na pud mo setup tanan and akoa na lang ang place and internet connection. Mao ni ilang prices sa computer packages nila mag ask lang unta ko if reasonable ra ba?

[IMG][/IMG]

Anyone can help me?

internet cafe as in "lan shop"?
    dili hulog2x peso/singko?

Ask for the specific Model and details for proc and motherboard in the 49K package,,AMD 64bit and AMD motherboard is hanging.

mag diskless ka TS?

I hope you have a decent place where the rate is more then P12/hr or else you'll be in constant position near the red.

Get a better awareness of your customers and their behavior through the whole year.

Quote Originally Posted by Alexander L. Gelacio Jr. View Post
    I hope you have a decent place where the rate is more then P12/hr or else you'll be in constant position near the red.

Get a better awareness of your customers and their behavior through the whole year.
    sakto jud ni
    sa ako lan shop karon kay P15/hour ako rate.
    silingan nako nga hulog2x peso kay P12/hour pero daghan gihapon users diri sa akoa.
    if you have the technical knowlege on how to setup PC kay maka save kay than buying a bundle.
    sa package sa taas kay murag kulangon ra gyud ang 1GB or 2GB nga RAM, all my units have 4GB RAM and i3 proc + 2GB video card.

mahal ra kau for 2gb ram ra pa jud ilang offer. with hard drive pa jud. hago2x raka ana puhon. samot na ug patching.

balo nako ending ani ug ma taparay na ang daghan cafe 8 to 10/hour nalanag ni sila unya,,,hehehe

10.    Advertisement